Termonetr na zimę

Data: 2011-01-14 11:38:43
Autor: Hektor
Termonetr na zimę
Witam Wszytkich,

Był swojego czasu na grupie wątek o termometrze na zimę, ale w sumie chyba niewiele konkretów z niego wynikało. Czy ktoś mógłby podsunąć pomysł na termometr przydatny na warunki zimowe. Założenia:
- dolna zakres odczytu od co najwyżej -30 st. C, może być jeszcze mniej - powienien być dość dokładny (samochodowe "kapselki" chyba odpadają),
- dobrze gdyby wskazywał (zapamiętywał) minimum z ostatnich godzin/dni,
- mała waga (tak powiedzmy do 100g), małe gabaryty,
- cena nie jest tak istotna (powiedzmy do 250 zł)
Mam już Skywatch'a Meteos, ale jest on trochę duży i chyba dość delikatny (szczególnie wiatromierz), więc poszukuję czegoś na wyjazdy w koncepcji Fast&Light.

Zbigniew Kordan

Data: 2011-01-14 16:39:47
Autor: Doczu
Termonetr na zimę
[...]