Data: 2011-12-25 13:20:54 | |
Autor: essi | |
Termostat - co sie psuje? | |
On 25 Gru, 21:50, "ven...@interia.pl" <ven...@interia.pl> wrote:
Poniewaz musze wymienic termostat w bolidzie "bo sie nieotwierasie" Moze i konstrukcja prosta ale zarazem wrazliwa. Powodow awarii moze byc wiele. Korozja (w starych klasycznych z mosieznym mieszkiem, utrata plastycznasci, pekniecia i po termostacie), w nowszych - np w BMW - starzeja sie specjalne plastikowe zaczepy (kiepski plastik, nieodporny na starzenie - samochody teraz projektuja glownie ksiegowi), utrata wlasnosci "smarnych" przez stary, nie wymieniony na czas plyn w ukladzie chlodzenia i zwiazane z tym klasyczne zatarcie. |
|
Data: 2011-12-26 00:08:19 | |
Autor: to | |
Termostat - co sie psuje? | |
begin essi
(kiepski plastik, nieodporny Kolejna sierota po PRL-u? :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-12-26 01:03:59 | |
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl | |
Termostat - co sie psuje? | |
On 12/25/2011 10:20 PM, essi wrote:
(ciach) samochody teraz projektuja glownie ksiegowi), To uproszczenie. Projektują inżynierowie. Ale zmienił się opis produktu końcowego projektu. Produkt ma posiadać cechę zwaną celową nieprzydatnością. Ma się spierdolić. |