Terra Nova - ogląda ktoś?

Data: 2011-12-06 13:40:03
Autor: Arkadiusz Dymek
Terra Nova - ogląda ktoś?
Witam,

Ogląda ktoś Terra Nova i może się wypowiedzieć, czy coś się ruszyło w ostatnich odcinkach? Zamuliło mnie po trzecim, ale może dalej jest lepiej i warto dać szansę.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-12-06 13:43:34
Autor: Rais
Terra Nova - ogląda ktoś?
W dniu 2011-12-06 13:40, Arkadiusz Dymek pisze:
Witam,

Ogląda ktoś Terra Nova i może się wypowiedzieć, czy coś się ruszyło w
ostatnich odcinkach? Zamuliło mnie po trzecim, ale może dalej jest
lepiej i warto dać szansę.

Obejrzałem pilota i jakoś mnie nie wciągnęło.
Sam chętnie się dowiem czy jest ciekawie, czy też wszystko idzie zgodnie z tym co pokazano w pilocie.

Data: 2011-12-06 13:43:57
Autor: Shadowchaser
Terra Nova - ogląda ktoś?
On 12/6/2011 1:40 PM, Arkadiusz Dymek wrote:
[...]

Ja to ogladam jako wypelniacz przy obiedzie. Nic sie nie zmienilo, ale ogladac sie od bidy da jak nie ma nic lepszego.

Data: 2011-12-06 14:30:31
Autor: p0li
Terra Nova - ogląda ktoś?
T->Dnia 2011-12-06 13:40:03 niejaki Arkadiusz Dymek napisał:
Witam,

Ogląda ktoś Terra Nova i może się wypowiedzieć, czy coś się ruszyło w ostatnich odcinkach? Zamuliło mnie po trzecim, ale może dalej jest lepiej i warto dać szansę.

ja oglądam - szału nie ma
czekając na nowe odcinki zacząłem oglądać SG-1 i w sumie chyba jest
ciekawsze

--
http://42.pl/u/y68
Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

Data: 2011-12-06 14:33:23
Autor: Robson
Terra Nova - ogląda ktoś?
Arkadiusz Dymek pisze:

Witam,

Ogląda ktoś Terra Nova i może się wypowiedzieć, czy coś się ruszyło w ostatnich odcinkach? Zamuliło mnie po trzecim, ale może dalej jest lepiej i warto dać szansę.

Napiszę tak: pilot w porównaniu z aktualną akcją był majstersztykiem. Teraz to flaki z olejem. Oglądam bo żonie się podoba, ale z reguły przysypiam pod koniec i tracę wątek ;)

--
==R==

Data: 2011-12-06 17:03:46
Autor: Maciej Bojko
Terra Nova - ogląda ktoś?
On Tue, 06 Dec 2011 13:40:03 +0100, Arkadiusz Dymek
<adresu@nie.bedzie> wrote:

Ogląda ktoś Terra Nova i może się wypowiedzieć, czy coś się ruszyło w ostatnich odcinkach? Zamuliło mnie po trzecim, ale może dalej jest lepiej i warto dać szansę.

Nie jest lepiej.
Pilot przynajmniej miał lepsze CGI.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-12-06 17:21:23
Autor: Qrczak
Terra Nova - ogląda ktoś?
Dnia 2011-12-06 13:40, niebożę Arkadiusz Dymek wylazło do ludzi i marudzi:

Czekam, a nuż pojawi się King Kong.

Qra

Data: 2011-12-08 16:29:58
Autor: FM
Terra Nova - ogląda ktoś?
On Dec 6, 11:21 am, Qrczak <q...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Ogląda ktoś Terra Nova i może się wypowiedzieć, czy coś się ruszyło w
> ostatnich odcinkach? Zamuliło mnie po trzecim, ale może dalej jest

Nudy na pudy...
Zajawka byla fajna, ale dalej, flaki z olejem.
Odpuscilem sobie ostatni odcinek.

FM

Terra Nova - ogląda ktoś?