[DC]Terror, horror, marrmelada!!! Ratuj się kto może!

Data: 2012-07-26 20:48:12
Autor: Titus Atomicus
[DC]Terror, horror, marrmelada!!! Ratuj się kto może!
In article <ce9b5dd6-35e2-44f8-ac2a-7e72cba09143@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

http://u.42.pl/2ISK

Tysiące Anonimowych Cyklistów już się czają w podwarszawskich piwnicach.
Zaatakują w sierpniu! Jak to dobrze, że ja wyjeżdżam!

No, ale chyba kiedys wrocisz?
A swoja droga nieco idiotyczne tezy w tym artykule.
 Skad to przekonanie, ze nagle przybedzie na drogach kilka tysiecy samobojcow? przymusu wypozyczania nie ma i ci co sie malo komfortowo czuja na drodze, nie beda przeciez wypozyczac.
Ja tam sie bardziej obawiam, ze pomysl nie wypali i nie dotrwaja do przyszlego roku.
--
TA

Data: 2012-07-26 11:49:41
Autor: Wilk
On 26 Lip, 20:48, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article <ce9b5dd6-35e2-44f8-ac2a-7e72cba09143@googlegroups.com>,

Ja tam sie bardziej obawiam, ze pomysl nie wypali i nie dotrwaja do
przyszlego roku.

Jak mało kiedy Titusie - tym razem podzielam w pełni Twoją opinię ;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-07-27 09:29:45
Autor: Fabian
On 26.07.2012 20:49, Wilk wrote:
[...]

Piekło zamarzło, hura!

Fabian.
ps. jak fajnie,że jest piątek :D

Data: 2012-07-27 13:01:57
Autor: Titus Atomicus
Terror, horror, marrmelada!!! Ratuj się kt o może!
In article <jutg1a$8n8$1@inews.gazeta.pl>,
 Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:

On 26.07.2012 20:49, Wilk wrote:

> Jak mało kiedy Titusie - tym razem podzielam w pełni Twoją opinię ;))

Piekło zamarzło, hura!

E, co ty... Nie znasz Wilka?
To jest jego taktyczne zagranie. Teraz bedzie to eksploatowal przez najblizsze 2 lata.
--
TA

Data: 2012-07-26 12:00:13
Autor: rmikke
[DC]Terror, horror, marrmelada!!! Ratuj się kto może!
On Thursday, July 26, 2012 8:48:12 PM UTC+2, (unknown) wrote:
In article &lt;ce9b5dd6-35e2-44f8-ac2a-7e72cba09143@googlegroups.com&gt;,
 rmikke &lt;spamcatch@mailinator.com&gt; wrote:

&gt; http://u.42.pl/2ISK
&gt; &gt; Tysi�ce Anonimowych Cyklist�w ju� si� czaj� w podwarszawskich piwnicach.
&gt; Zaatakuj� w sierpniu! Jak to dobrze, �e ja wyje�d�am!

Titus, specjalnie dla Ciebie: ;)

Data: 2012-07-27 13:03:39
Autor: Titus Atomicus
[DC]Terror, horror, marrmelada!!! Ratuj się kto może!
In article <56b310f8-3f57-45b6-a534-a3ca41b24991@googlegroups.com>,

Wypozyczalnia specjalnie dla mnie?
Obawiam sie, ze nie rozumiem...
--
TA

Data: 2012-07-27 04:56:18
Autor: rmikke
On Friday, July 27, 2012 1:03:39 PM UTC+2, (unknown) wrote:
In article &lt;56b310f8-3f57-45b6-a534-a3ca41b24991@googlegroups.com&gt;,
 rmikke &lt;spamcatch@mailinator.com&gt; wrote:

&gt; On Thursday, July 26, 2012 8:48:12 PM UTC+2, (unknown) wrote:
&gt; &gt; In article &amp;lt;ce9b5dd6-35e2-44f8-ac2a-7e72cba09143@googlegroups.com&amp;gt;,
&gt; &gt;  rmikke &amp;lt;spamcatch@mailinator.com&amp;gt; wrote:
&gt; &gt; &gt; &gt; &amp;gt; http://u.42.pl/2ISK
&gt; &gt; &amp;gt; &gt; &gt; &amp;gt; Tysiďż˝?ce Anonimowych Cyklistďż˝?w juďż˝? siďż˝? czajďż˝? w &gt; &gt; podwarszawskich piwnicach.
&gt; &gt; &amp;gt; Zaatakujďż˝? w sierpniu! Jak to dobrze, ďż˝?e ja wyjeďż˝?dďż˝?am!
&gt; &gt; &gt; &gt; No, ale chyba kiedys wrocisz?
&gt; &gt; A swoja droga nieco idiotyczne tezy w tym artykule.
&gt; &gt;  Skad to przekonanie, ze nagle przybedzie na drogach kilka tysiecy &gt; &gt; samobojcow? przymusu wypozyczania nie ma i ci co sie malo komfortowo &gt; &gt; czuja na drodze, nie beda przeciez wypozyczac.
&gt; &gt; Ja tam sie bardziej obawiam, ze pomysl nie wypali i nie dotrwaja do &gt; &gt; przyszlego roku.
&gt; &gt; Titus, specjalnie dla Ciebie: ;)

Wypozyczalnia specjalnie dla mnie?
Obawiam sie, ze nie rozumiem...

Specjalnie dla Ciebie mrugnięcie okiem, bo miałem wrażenie, że ironii nie złapałeś.

Data: 2012-07-27 09:56:53
Autor: Alfer_z_pracy
Titus napisał:
Ja tam sie bardziej obawiam, ze pomysl nie wypali i nie dotrwaja do przyszlego roku.

Jeszcze kilka miesięcy temu powiedziałbym podobnie. Miałem takie właśnie zdanie na temat bliźniaczego systemu rowerów na Bemowie - w zasadzie to jest dokładnie to samo tylko z nieco innymi opłatami.

Tymczasem na wspomnianym Bemowie te rowery to sukces! Owszem, są wady. Nie do końca dobrze działający system wypożyczania, za mało stacji, a niektóre rowery już wymagają mocnego przeserwisowania bo klekoczą, nie działają biegi i są toporne.

Ale mimo to wystarczy przejść się po Bemowie żeby zobaczyć naprawdę wielu ludzi na tych rowerach. Często w grupkach. Pod Halą, przy amfiteatrze, śmigają wzdłuż Powstańców i długo by jeszcze wyliczać. Widać ich "wszędzie". Sam przyznam się, że choć jazda jako taka na tych złomach jest średnio komfortowa (a nawet może być niebezpieczna, jeśli ma się nawyki rowerowe), to używałem ich już wiele razy jako środek transportu na krótkich odległościach. Idealnie sprawdzało się to na przykład podczas Euro, kiedy po oglądaniu meczu w którejś z bemowskich stref kibica wracaliśmy do domu tymi rowerkami. Pal diabli że na krawężnikach można zgubić zęby, że nie wchodziła trójka. Ale się jechało! I dodam, że w radosnym nastorju, if ju noł łot aj min :)

Już dziś znam konkretne osoby, które czekają na te rowery w Śródmieściu. Bo obecnie Śródmieście jest zablokowane na maksa poprzez budowę metra, a rowerkiem można bardzo szybko dotrzeć choćby i do przystanku. Jasne, będzie po chodnikach. I co z tego? Już teraz po "city" jeżdżą setki rowerzystów i większych awantur nie ma. Weźcie pod uwagę, że ludzie dojeżdżający na rowerach do pracy to nie są rozwydrzeni nastolatkowie na BMXach tylko zazwyczaj normalni spokojni ludzie i to często na rowerach typy holender czy stara szosówka. Przed pracą często siadam sobie w ścisłym centrum i obserwuję rowerzystów, ich ruch mocno zagęszcza się koło godz. 8-9 i jeszcze nigdy nie widziałem żeby ktoś kogoś potrącił czy ktoś narzekał. Rowery miejskie (prywatne czy z systemu wypożyczalni) naprawdę gładko i w miarę bezproblemowo wplatają się w system komunikacji miasta. A wspomniane remonty powodują, że coraz więcej ludzi używa rowerów, zwłaszcza w tzw. sezonie, i wszystko samo się naturalnie reguluje. Nie przewiduję kataklizmu, zecydowanie.

A potem przyjdzie zima i znowu będzie pusto na DDRach ;)

A.

[DC]Terror, horror, marrmelada!!! Ratuj się kto może!