[DC]Terror, horror, marrmelada!!! Ratuj się kto może!

Data: 2012-08-17 13:29:40
Autor: Łasic
[DC]Terror, horror, marrmelada!!! Ratuj się kto może!
Pracuję w jednym z najstarszych Hosteli w Warszawie, przyjeżdżają do nas goście z całego świata, z Amsterdamu, Barcelony, Nowego Jorku, Paryża. I muszę wam powiedzieć że chwalą sobie Veturillo. Rejestrują się (podając dane swojej karty CC!)  Nawet na chwilę, wiedząc że skorzystają z roweru raz, może dwa razy w trakcie pobytu w warszawie. Komentarze jakie słyszę są w 90% pozytywne, te negatywne dotyczą małej ilości stacji poza centrum i problemów z płatnością niektórymi kartami CC. Gość z Amsterdamu był zachwycony jakością rowerów! Codziennie jadąc do pracy mijam kilka stacji które wypełnione są rowerami w 15% (mam nadzieję że to znaczy że reszta jeździ a nie stoi gdzieś w garażu pod miastem). Fakt, widziałem już kilku złomiarzy z Veturillo, rower nie był załadowany starą lodówką ale zastanawiam się czy wybrali się na przejażdżkę  czy zastanawiali się jak go przerobić na towarowy...

[DC]Terror, horror, marrmelada!!! Ratuj się kto może!