Terror rodzi terror

Data: 2011-07-22 23:51:22
Autor: boukun
Terror rodzi terror
Terror w Afganistanie i Iraku rodzi terror.
Z tym, że tam godzi przeważnie w cywili...

Kiedy polskie wojsko przestanie okupować Afganistan?

Politycy, przeważnie związani z PO biją na trwogę...

boukun

Data: 2011-07-23 00:17:11
Autor: Lorn
Terror rodzi terror
W dniu 2011-07-22 23:51, boukun pisze:
Terror w Afganistanie i Iraku rodzi terror.
Z tym, że tam godzi przeważnie w cywili...

Kiedy polskie wojsko przestanie okupować Afganistan?

Politycy, przeważnie związani z PO biją na trwogę...

Po ostatnich wydarzeniach czekam sobie spokojnie na wypier.... ich z europy :> Profilaktycznie... Poszli won!

Data: 2011-07-23 00:32:47
Autor: boukun
Terror rodzi terror

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j0cste$505$1news.onet.pl...
[...]

Nie tędy droga... Najpierw powinniśmy wypierdloić z Afganistanu i odszkodować..., znaczy politycy winni globalizacji i agresji na kraje arabskie...

boukun

Data: 2011-07-23 01:09:16
Autor: Lorn
Terror rodzi terror
W dniu 2011-07-23 00:32, boukun pisze:

[...]

To może za czasów krzyżowców tez powinniśmy odpokutować? :> Od wieków tłuką się na tle religijnym z Bogiem na wypastowanych ryjach... Wpuszczono ich do europy, teraz mamy tego skutki...

Data: 2011-07-24 21:40:24
Autor: jadrys
Terror rodzi terror
W dniu 2011-07-23 01:09, Lorn pisze:

To może za czasów krzyżowców tez powinniśmy odpokutować? :> Od wieków tłuką się na tle religijnym z Bogiem na wypastowanych ryjach... Wpuszczono ich do europy, teraz mamy tego skutki...

Jeszcze byś zapłakał gdybyśmy się od nich odseparowali.

Data: 2011-07-24 21:07:54
Autor: boukun
Terror rodzi terror

[...]

Widzisz Lorn, masz takie same poglądy jak ten Breitvik. Facet wiedział co chce osiągnąć, już juednego zwolennika zyskał...

Niczym się nie różnicie, chociaż to wy z partiii rządzących, do których on strzelał...

boukun

Data: 2011-07-25 18:53:24
Autor: Lorn
Terror rodzi terror
W dniu 2011-07-24 21:07, boukun pisze:

[...]

Nie obrażaj mnie... Pisałem to chwilę po zamachu i jak wielu myślałem podobnie, że sprawcą zamachu jest ugrupowanie związane z alkaidą. Nie moja wina, że radykalizm muzułmański stosuje terroryzm. Jak widać miałem też rację pisząc o nacjonalistycznych poglądach, którymi gardzę... Przemyśl zanim coś napiszesz...

Data: 2011-07-25 22:15:49
Autor: boukun
Terror rodzi terror

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j0k725$8tq$1news.onet.pl...
[...]

Ale dzięki temu uzewnętrzniłeś się ze swoimi rasistowskimi poglądami...

Gardzisz nacjonalistycznyymi poglądami jako rasista i tyran władzy.

boukun

Data: 2011-07-26 01:13:38
Autor: Lorn
Terror rodzi terror
W dniu 2011-07-25 22:15, boukun pisze:

[...]

Oj, ty jako ostatni powinieneś prawić mi morały. Jakbyś nie zauważył rządy choćby Francji czy Szwajcarii działają przeciwko muzułmanom, ale mniejsza z tym... Ze mnie żaden rasista, a komentarz pisałem pod wpływem okrucieństwa psychola, który okazał się być nacjonalistycznym radykalnym debilem. Hmm... Z kim ja dyskutuję :>

Data: 2011-07-26 01:58:52
Autor: boukun
Terror rodzi terror

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j0ktb3$tm0$1news.onet.pl...
[...]

Wszystkie fakty wskazują na to, że był masonem i syjonistą, a teraz go zamknęli i nie ma nawet prawa do poczty i jakichkolwiek wiadomości z zewnątrz, ani opinia publiczna od niego. Wszystko mogą teraz upikcić...

boukun

Data: 2011-07-26 12:57:10
Autor: Lorn
Terror rodzi terror
W dniu 2011-07-26 01:58, boukun pisze:

[...]

Twój tok rozumowania: Jego manifeścik nagreźdali masoni, a on wcale nie jest nacjonalistycznym debilem. -- - Ciekawa teoria i to pada spod klawiatury tego co... Lepiej jak pozostawię zdanie niedokończone.

Data: 2011-07-26 12:58:09
Autor: boukun
Terror rodzi terror

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j0m6i7$5ij$1news.onet.pl...
[...]

To może ja dokończe:

<cytat>
  Winni Rosjanie, Żydzi i masoni
  Grzegorz Szymanik; 2011-07-26, ostatnia aktualizacja 2011-07-25 23:41
  W gruncie rzeczy był lewakiem popierającym Izrael i
  homoseksualistów. Prawicowi radykałowie z Polski po swojemu tłumaczą
  czyn zamachowca z Norwegii.
  [Anders Behring Breivik w masońskim fartuszku. Czy trzeba więcej dowodów
  na potwierdzenie tezy o lewicowych inspiracjach zamachu? Fot. AP]

  Do premiera Donalda Tuska i ABW: "W związku z ostatnią masakrą
  dokonaną przez Andersa Behringa Breivika - człowieka związanego z
  ruchami syjonistycznymi i wolnomularstwem - zwracamy się do władz o
  podjęcie niezwłocznej kontroli i roztoczenie nadzoru nad wszystkimi
  organizacjami syjonistycznymi i wolnomularskimi działającymi w
  Polsce. Przykład norweski pokazuje, że wolnomularstwo może stać się
  wylęgarnią ekstremistów, rewolucjonistów i terrorystów (...). Być może
  należy zbadać, czy nie powinny zostać w ogóle zdelegalizowane".

  Taki apel ukazał się na stronie Konserwatyzm.pl. [...]
</cytat>

boukun

Data: 2011-07-26 13:25:39
Autor: Lorn
Terror rodzi terror
W dniu 2011-07-26 12:58, boukun pisze:
[...]

Z wami gorzej jak z PiS`owskim betonem... Chociaż jesteście tak samo otumanieni swoimi radykalnymi poglądami, ale gdy dupa się pali winni zawsze Rosjanie, Żydzi, masoni jeszcze mi tylko Niemców zabrakło heh...

Data: 2011-07-26 13:46:24
Autor: boukun
Terror rodzi terror

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j0m87j$bif$1news.onet.pl...
[...]

Nie ma różnicy między PiSem a PO, jedna i ta sama kiszczakowska koalicja...

boukun

Data: 2011-07-26 13:57:22
Autor: Lorn
Terror rodzi terror
W dniu 2011-07-26 13:46, boukun pisze:

[...]

Super... Może tak EOT, bo zaczynasz zbaczać z tematu :)

Terror rodzi terror