Terror w Tu 154 !

Data: 2010-10-31 15:13:05
Autor: cyc
Terror w Tu 154 !
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/zeznania-ws-katastrofy-tu-154-blasik-czesto-siadal,1,3763725,wiadomosc.html
Szkoda tylko , ze tragedia ta nie dosiegnela wylacznie winnych !.
Niestety pociaganie do zbiorowej odpowiedzialnosci to , okazuje sie , specjalnosc nie tylko faszystow i komunistow .

cyc

Data: 2010-10-31 23:24:46
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Terror w Tu 154 !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iajthp$26a$1news.onet.pl...
[...]

ale przede wszystkim Rzyduf i ich kolaborantuf z PiS, LPR-Hitler-Rzyd i Samoobrona wiejska rzydowska
Tfu!

Data: 2010-10-31 23:47:16
Autor: Andrzej Adam Filip
cyc: Terror w Tu 154 [ministerstwa min. Klicha (PO)]
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
[...]

Załujesz że min. Klich (PO) nie poleciał?

O pieniądzach się nie mówi, pieniądze się ma.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-10-31 23:49:42
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:jlgb5q0ahp+AAV@cheri.huge.strangled.net...
Załujesz że min. Klich (PO) nie poleciał?

Ja byh tyz z wariatami nie leciol
Tfu!
Pleva

Data: 2010-11-01 03:57:16
Autor: Canucki
Terror w Tu 154 !
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

Za obecnosc w armii takiego generala-tyrana odpowiada mister minister Klich.
Dobrze, ze ujawnil Pan ten aspekt nieudolnych rzadow Platformy.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-11-01 08:05:23
Autor: dK
Terror w Tu 154 !

Użytkownik " Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ialdqs$q7a$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Oj "ślizdki" temat Pan poruszył....
..
"Gen. Błasik [...] Z dniem 19 kwietnia 2007 wyznaczono go dowódcą Sił Powietrznych i awansowano na generała dywizji.
15 sierpnia 2007 otrzymał awans do stopnia generała broni."
Zgadnij teraz Pan  kto był wówczas Prezydentem RP, kto mu nadał stopień generalski i kto go mianował na dowódcę Sił Powietrznych?
Dla ułatwienia wszystkie trzy odpowiedzi są identyczne :)

dK

Data: 2010-11-03 00:51:37
Autor: Canucki
Terror w Tu 154 !
dK <caria@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Dla ułatwienia wszystkie trzy odpowiedzi są identyczne :)

Jesli byl taki zly a tym bardziej jesli uzyskal awans od jeszcze gorszych (ba,najgorszych!), to czemu mister minister Klich pozwolil mu pozostac na stanowisku? I to przez ponad dwa lata!

Krzysztof Canucki

Data: 2010-11-05 22:29:44
Autor: dK
Terror w Tu 154 !

Użytkownik " Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iaqbmp$85l$1inews.gazeta.pl...
dK <caria@wp.pl> napisał(a):

> [...]

(ba,najgorszych!), to czemu mister minister Klich pozwolil mu pozostac na

Rząd PO pozostawił wielu PiSowskich nominantów, wbrew temu co lansuja nieliberalne media o zatrważajacych czystkach jakie nastąpiły po 16 XI 2007 roku.
Przykładowo nadgorliwcy już obarczyli winą za jeszcze nie zrealizowaną podwyżkę cen energii elektrycznej Tuska i jego reżim gdy tymczasem  urzędowi regulujacemu ceny prądu wciąż prezesują i wiceprezesują ludzie PiS z nominacji jeszcze premiera J.Kaczyńskiego.
A waść równie nadgorliwie przyłożył rządowi PO za funkcjonowanie w armii kogoś z nominacji PiSu. Pewnie szkalowałby waść rząd PO równie gorliwie, gdyby Klich pousuwał ze stanowisk wojskowych nominantów PiSowskich za "paralizowanie funkcjonowania armii".....

dK

Data: 2010-11-01 15:01:14
Autor: cirrus
Terror w Tu 154 !
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

Za plamy na słońcu też odpowiada?

--
stevep

Data: 2010-11-01 18:25:35
Autor: cyc
Terror w Tu 154 !

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

Canucki zapomnialbyl a moze za mlody aby pamietac ? , ze general zostal mianowany generalem przez sprawce smolenskiej tragedii i tenze sam sprawca "delegowal go " na stanowisko gownodowodzacego lotnictwem !!.
Tak to jest jak pisowiec wezmie sie za "dyskusje " .

cyc

Data: 2010-11-03 00:54:57
Autor: Canucki
Terror w Tu 154 !

Data: 2010-11-03 02:35:18
Autor: zbig
Terror w Tu 154 !
On 3 Lis, 01:54, " Canucki" <canu...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
cyc <j...@ja.pl> napisa (a):

> [...]

(ba,najgorszych!), to czemu mister minister Klich pozwolil mu pozostac na

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Piszesz i piszesz a kompletnie nie znasz się na rzeczy. Minister
chciał odwołania Błasika już po katastrofie Casy a nie odwołał go
dlatego , że nie uzyskał zgody na to prezydenta Kaczyńskiego. Tu masz
link.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,4986302.html

Data: 2010-11-03 23:32:46
Autor: Canucki
Terror w Tu 154 !
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): "Piszesz i piszesz a kompletnie nie znasz się na rzeczy. Minister
[...]

Dziekuje za link.  Wynika z niego, ze:

Pan generał bardzo dobrze realizowal swoje zadania, czego przykładem jest m.in. wdrożenie programu samolotu wielozadaniowego F-16 w Siłach Powietrznych

Katastrofa wojskowego samolotu CASA  była PRETEKSTEM do odwołania gen. Błasika.

Min. Klich duzo chce a malo umie i moze.  Jak czlowiek, ktory nie potrafi zrobic porzadku w podlegajacej mu armii bedzie w stanie "zrobic porzadek" z armia najezdzcy?

Krzysztof Canucki  --

Data: 2010-11-04 02:14:04
Autor: zbig
Terror w Tu 154 !
On 4 Lis, 00:32, " Canucki" <canu...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Słaby z ciebie manipulant. Z artykułu nic nie wynika poza faktami. A
fakt jest taki, że Klich chciał odwołania Błasika a Kaczyński nie..
Więc twoja teza o tym, ze Klich nie formułował żadnych wniosków
personalnych wobec Błasika jest fałszywa.
Co do całej reszty, mamy tu tylko subiektywną opinię Szczygły i
Rzeczpospolitej, która nie musi być zgodna z faktami.

Data: 2010-11-04 10:14:54
Autor: MH
Terror w Tu 154 !
> [...]
Co do całej reszty, mamy tu tylko subiektywną opinię Szczygły i
Rzeczpospolitej, która nie musi być zgodna z faktami.

========================

Daj sobie spokój z dalszą "dyskusją". Im nie wmówisz , że czarne jest czarne , a
białe jest białe.

MH

Data: 2010-11-04 13:10:15
Autor: Canucki
Terror w Tu 154 !
MH <logiznam@op.pl> napisał(a):
Daj sobie spokój z dalszą "dyskusją". Im nie wmówisz , że czarne jest czarne , a białe jest białe.

Zamiast wyglaszania takich zdan (ktore sa cliche i liche), proponuje odniesc sie do mojego postu skierowanego bezposrednio do Pana, gdzie powoluje sie na... Konstytucje ;-) oraz opionie eksperta.  Prawdziwego a nie samozwanczego, jak Pan.

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-11-04 12:53:49
Autor: Canucki
Terror w Tu 154 !
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): "Słaby z ciebie manipulant. Z artykułu nic nie wynika poza faktami. A
[...]

Dziekuje za komplement.  Z tym, ze blizsze prawdy niz stwierdzenie, ze jestem slabym manipulatem byloby takie iz nim nie jestem.

Z artykulu wynika, ze min. Klich jest nieskuteczny, przynajmniej w tej sprawie.  I to jest FAKT.

A jezeli poddaje Pan w watpliwosc (badz neguje) obiektywnosc Szczygly i "Rzeczypospolitej" to dlaczego na te zrodla Pan sie powoluje?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-11-04 06:50:00
Autor: zbig
Terror w Tu 154 !
On 4 Lis, 13:53, " Canucki" <canu...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

Żródło zawiera informacje o faktach, z którymi trudno dyskutować.
Podawano je zresztą nie tylko w "Rz", o ile dobrze pamiętam. Natomiast
cała reszta to opinie i komentarze, których trafność nie jest
weryfikowalna.

Data: 2010-11-03 09:09:54
Autor: MH
Terror w Tu 154 !
cyc <ja@ja.pl> napisał(a): > > Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości > news:iamh7d$5h9$1news.vectranet.pl...

> [...]

Jesli byl taki zly a tym bardziej jesli uzyskal awans od jeszcze gorszych (ba,najgorszych!), to czemu mister minister Klich pozwolil mu pozostac na stanowisku? I to przez ponad dwa lata!

==============

Art. 134 Konstytucji RP. Przeczytaj , a potem ewentualnie bierz się za dyskusje.
Póki co , robisz z siebie Canucki palanta.

MH

Data: 2010-11-03 23:09:46
Autor: Canucki
Terror w Tu 154 !
MH <logiznam@op.pl> napisał(a):
Art. 134 Konstytucji RP. Przeczytaj , a potem ewentualnie bierz się za
dyskusje
.
Póki co , robisz z siebie Canucki palanta.

A czy Pan sam to przeczytal?

Punkt 3. tego artykulu:

"Prezydent Rzeczypospolitej mianuje Szefa Sztabu Generalnego i dowódców rodzajów Sił Zbrojnych na czas określony. Czas trwania kadencji, tryb i warunki odwołania przed jej upływem określa ustawa."

Zakladam dla panskiego komfortu, ze Gen. Blasik to bylo niekompetentne bydle i cham, ktory tyranizowal wojsko i ktorego trzeba bylo sie pozbyc z armii a przynajmniej zdjac ze stanowiska, na ktore mianowal go jeszcze gorszy potwor.

Jest ustawa, ktora na to pozwala.  Ktora?  Nie wiem, jak Pan chce to niech sam wyszuka.  Chyba taki ekspert jak Pan nie bedzie sie znizal do tego aby mu byle palant ustawy pod nos podtykal?

A "poki co", opinia eksperta dot. kompetencji i relacji:

"Trzeba pamiętać, że ustawa szczegółowa o urzędzie ministra Obrony Narodowej z 14 grudnia 1995 r. wymienia dokładnie pełny zakres obowiązków ministra, nie wspominając jednak o tym, iż to on składa wniosek w sprawie mianowania szefa SG, i dowódców rodzajów SZ. Można sądzić, że na gruncie ustawy o urzędzie ministra ON jego prawo do składania wniosku w przedmiotowej sprawie wynika z ogólnych zapisów, które m.in. brzmią: Art. 2. Do zakresu działania Ministra Obrony Narodowej należy: 1) kierowanie w czasie pokoju całokształtem działalności Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej, zwanych dalej &#8222;Siłami Zbrojnymi&#8221;, (...), 5) sprawowanie ogólnego kierownictwa w sprawach wykonywania powszechnego obowiązku obrony, (...), 8) kierowanie sprawami kadrowymi Sił Zbrojnych"

i:

"W wyniku dokonanej analizy należy stwierdzić, że konstytucja ciężar kierowania obronnością państwa w czasie pokoju i wojny przesuwa w stronę RM, premiera i ministra Obrony Narodowej".

Tako rzecze major rezerwy doktor Marek Gaska. Wszedzie ten przeklety drob!!! I jak w takich warunkach mister minister Klich nawet do spolki z Donaldem
mogl przedterminowo usunac Gen. Blasika? To wprost niemozliwe!!!   :-)

(http://marek-gaska.org/index.php?
option=com_content&view=article&id=71:uprawnienia-prezydenta-w-zakresie-
zwierzchnictwa-si-zbrojnych&catid=39:wykady&Itemid=74)

Krzysztof Canucki

--

Terror w Tu 154 !