Terrorysta - kto to taki ??

Data: 2010-09-17 07:57:37
Autor: WW
Terrorysta - kto to taki ??
Witam

Obecnie słowo terrorysta robi zawrotna karierę.
Wszędzie ich pełno.

Ale kto to jest ?.

Czy jest nim człowiek, walczący z żołnierzami obcego kraju, który napadli na jego ojczyznę ?.

Czy jest nim człowiek, walczący o obalenie ustroju w jego ojczyźnie ?.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-09-17 00:49:08
Autor: zbig
Terrorysta - kto to taki ??
On 17 Wrz, 07:57, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Witam

Obecnie s³owo terrorysta robi zawrotna karierê.
Wszêdzie ich pe³no.

Ale kto to jest ?.

Czy jest nim cz³owiek, walcz±cy z ¿o³nierzami obcego kraju, który
napadli na jego ojczyznê ?.

Czy jest nim cz³owiek, walcz±cy o obalenie ustroju w jego ojczy¼nie ?.

Na to mogliby cie ¶wietnie odpowiedzieæ rodziny dzieci i kobiet
zabitych w Bies³anie.

Data: 2010-09-17 03:32:57
Autor: zbig
Terrorysta - kto to taki ??
On 17 Wrz, 09:49, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Czy jest nim cz³owiek, walcz±cy o obalenie ustroju w jego ojczy¼nie ?.

Na to mogliby cie ¶wietnie odpowiedzieæ rodziny dzieci i kobiet
mog³yby, oczywi¶cie

Data: 2010-09-17 14:07:21
Autor: jadrys
Terrorysta - kto to taki ??
  W dniu 2010-09-17 12:32, zbig pisze:
[...]

Do prawid³owego brzmienie popraw jeszcze "CIE" na CI :-D . Co zbigu - belka w oku?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-09-17 08:23:48
Autor: dK
Terrorysta - kto to taki ??

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c930358$0$20999$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie. To jest żołnierz.

Czy jest nim człowiek, walczący o obalenie ustroju w jego ojczyźnie ?.

Nie. To jest Kaczyński.

dK

Data: 2010-09-17 08:55:45
Autor: sofu
Terrorysta - kto to taki ??

U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

-- -- -- -- --

Nie wiem jak to z tym jest, ale jedno jest ca³kowicie pewne, kiedy¶ nazywano
ich bandytmi.
Zreszta chyba w Rosji nadal sie na nich tak mówi?

sofu

Data: 2010-09-17 10:27:28
Autor: jadrys
Terrorysta - kto to taki ??
  W dniu 2010-09-17 07:57, WW pisze:
[...]

No tak, słowo terrorysta straciło obecnie swoje pierwotne znaczenie, - teraz zwykło się terrorystami nazywać bojowników o wolność.

Data: 2010-09-17 16:45:28
Autor: cirrus
Terrorysta - kto to taki ??
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6v8pg$12k$1news.onet.pl...
[...]

Ci co zgladzili blisko 3000 ludzi w WTC to też bojownicy, a nie kretyni którzy uwierzyli, że pójdą prosto do raju i będą obracać hurysy?

--
stevep

Data: 2010-09-17 20:40:18
Autor: jadrys
Terrorysta - kto to taki ??
  W dniu 2010-09-17 16:45, cirrus pisze:
[...]

Kto to naprawdÄ™ zrobiÅ‚ to wiedzÄ… nieliczni.  A gdzie poszedÅ‚ Reagan - ten morderca dzieci? Ten który kazaÅ‚ pancernikowi "New Jersey" bez mrugniÄ™cia okiem rozwalić caÅ‚Ä… mieszkalnÄ… dzielnicÄ™ w Bejrucie, ten na rozkaz którego w wyniku bombardowanie Trypolisu zginęły głównie dzieci?  Nie dziw siÄ™ Stefan że bestialstwa jankesów na Å›wiecie spotykajÄ… siÄ™ z odzewem.

Data: 2010-09-18 15:07:16
Autor: cyc
Terrorysta - kto to taki ??
To przyjaciel pana Lecha K.
Pan Lech K. przyjmowal terroryste w prezydencki palacu jako przyjaciela ale tylko za jednym z wymienionych wyslano europejskie listy goncze .

cyc

Data: 2010-09-18 19:09:39
Autor: Zirhan
Terrorysta - kto to taki ??
W dniu 2010-09-18 15:07, cyc pisze:
To przyjaciel pana Lecha K.
Pan Lech K. przyjmowal terroryste w prezydencki palacu jako przyjaciela ale
tylko za jednym z wymienionych wyslano europejskie listy goncze .

cyc

A Jaru¶ nie polecia³ z nim w ¶linkê?

Data: 2010-09-18 19:17:47
Autor: cyc
Terrorysta - kto to taki ??

U¿ytkownik "Zirhan" <zirhan@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i72rp0$85n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z oblakancami nawet terrorysci nie chca miec nic do czynienia .

cyc

Terrorysta - kto to taki ??