Terrorysta zabil 10 ludzi i 16 ciezko zranil w Toronto dzisisj rano wg czasu Kanadyjskiego

Data: 2018-04-23 22:08:50
Autor: maciekzawieja6
Terrorysta zabil 10 ludzi i 16 ciezko zranil w Toronto dzisisj rano wg czasu Kanadyjskiego
Data: 2018-04-23 23:11:50
Autor: japanizer
Terrorysta zabil 10 ludzi i 16 ciezko zranil w Toronto dzisisj rano wg czasu Kanadyjskiego
On Tuesday, April 24, 2018 at 2:08:51 PM UTC+9, maciekz...@gmail.com wrote:
https://www.redstate.com/arbogast/2018/04/23/breaking-name-released-driver-killed-10-toronto/

Serio biały chrześcijanin?

Data: 2018-04-24 08:17:07
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
https://www.redstate.com/arbogast/2018/04/23/breaking-name-released-driver-killed-10-toronto/

Serio biały chrześcijanin?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pochodzi z przedmiescia Toronto i nazywa sie Alek Minassian. Czyli pochodzi z ormianskiej rodziny.

boukun

Data: 2018-04-23 23:35:09
Autor: japanizer
On Tuesday, April 24, 2018 at 3:17:21 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pochodzi z przedmiescia Toronto i nazywa sie Alek Minassian. Czyli pochodzi

No to mówię, że chrześcijanin, dzięki za potwierdzenie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ormianie

  Jednocześnie to najstarszy chrześcijański naród na świecie - chrzest przyjęli   w 301 r. n.e

Data: 2018-04-24 08:44:26
Autor: boukun
> [...]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ormianie

  Jednocześnie to najstarszy chrześcijański naród na świecie - chrzest przyjęli
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Najstarszy chrześcijański naród na świecie to Żydzi :)

Przekazywanie depozytu wiary chrześcijaństwo urzeczywistniało najpierw poprzez ustne przepowiadanie kerygmatu oraz przez pisma apostolskie, spisane za życia apostołów, czyli pierwszych dwunastu uczniów Jezusa, których wybrał jako nowych patriarchów Kościoła - Ludu Bożego Nowego Przymierza, na wzór 12 pokoleń Jakuba. Odczytywano je, razem z Biblią hebrajską (na początku głównie Proroków), na uroczystych zebraniach niedzielnych.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Chrze%C5%9Bcija%C5%84stwo

boukun

Data: 2018-04-24 00:03:36
Autor: japanizer
On Tuesday, April 24, 2018 at 3:44:29 PM UTC+9, boukun wrote:

> [...]

  w 301 r. n.e
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Najstarszy chrześcijański naród na świecie to Żydzi :)

No wiadomo, w końcu Jezus był Żydem. W większości domów polskich tzw. Chrześcijan wisi krzyżyk z przybitym Żydem, do którego się modlą.

Data: 2018-04-24 10:48:17
Autor: boukun
> [...]

No wiadomo, w końcu Jezus był Żydem. W większości domów polskich tzw. Chrześcijan wisi krzyżyk z przybitym Żydem, do którego się modlą.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ano, a mogliby do ryby:)

Zgodnie z Dziejami Apostolskimi (11,26) ,,W Antiochii po raz pierwszy nazwano uczniów chrześcijanami" (gr. ??????????). Określenie to pochodziło prawdopodobnie z kręgów pogańskich i miało początkowo negatywny wydźwięk. Z czasem zaczęło wyrażać odrębność wierzących w Jezusa Chrystusa (wcześniejsze terminy to ,,wierzący", ,,uczniowie").

Pierwsze użycie terminu chrześcijaństwo (gr. ?????????????) w tekście biblijnym odnotowano w Dziejach Apostolskich (Dz 26,28)[5]. Pojawia się ono również u Tertuliana, Grzegorza z Nyssy i u innych pisarzy wczesnochrześcijańskich.

Pierwotnie symbolem chrześcijaństwa była ryba[6], zaś w III w. stał się nim krzyż. Nawiązano w ten sposób do dwóch pierwszych liter greckich słowa Christos (? - chi i ? - ro), a następnie również do ukrzyżowania Jezusa.

boukun

Data: 2018-04-25 02:39:17
Autor: andal
> [...]

przyjęli
  w 301 r. n.e
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Armenia graniczy z Turcja i pelno tam mahometow

Data: 2018-04-24 20:04:15
Autor: japanizer
On Wednesday, April 25, 2018 at 11:39:21 AM UTC+9, andal wrote:

> przyjęli
>   w 301 r. n.e
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Armenia graniczy z Turcja i pelno tam mahometow

https://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Armenia

  Armenian Apostolic Church (92.5%)
  Other Christianity (2.3%)
  Yazidism (0.8%)
  Other (0.4%)
  Not religious (4.0%)

Wyznawców islamu ciężej tam spotkać niż w Polsce.

Data: 2018-04-24 13:48:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 24 kwietnia 2018 08:11:51 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
On Tuesday, April 24, 2018 at 2:08:51 PM UTC+9, maciekz...@gmail.com wrote:
> https://www.redstate.com/arbogast/2018/04/23/breaking-name-released-driver-killed-10-toronto/

Serio biały chrześcijanin?

Chrześcijanin, ale czy biały, to nie jestem tego tak pewien.
Podczas gdy Ormianie z długo zasiedziałych na zachodzie rodzin są biali (miałem
w dalszej rodzinie), to ci mieszkający do niedawna w Armeniii bardziej wyglądają
na ciapków.

Data: 2018-04-24 19:05:06
Autor: japanizer
On Wednesday, April 25, 2018 at 5:48:32 AM UTC+9, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
w dalszej rodzinie), to ci mieszkający do niedawna w Armeniii bardziej wyglądają

Bielszy od naszego prezydenta:

https://ichef.bbci.co.uk/news/624/cpsprodpb/F62D/production/_101012036_035e91e7-999d-4db2-9b3b-17241ba73c41.jpg

http://images.newindianexpress.com/uploads/user/imagelibrary/2018/3/8/original/AndrzejDuda_ap.jpg

Tak więc to oficjalne, Andrzej Duda ciapkiem?

Data: 2018-04-25 02:43:11
Autor: andal

wrote:
> [...]

Podczas gdy Ormianie z długo zasiedziałych na zachodzie rodzin są biali
(miałem w dalszej rodzinie), to ci mieszkający do niedawna w Armeniii

i moga miec allahowe korzenie w sasiedniej turcji

Data: 2018-04-24 22:41:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 25 kwietnia 2018 04:43:15 UTC+2 użytkownik andal napisał:
> [...]

> bardziej wyglądają na ciapków.

i moga miec allahowe korzenie w sasiedniej turcji

Raczej nie. Dlatego, że w tych rejonach narodowość definiuje się w znacznej
części przez religię. Owszem, to poszło w tę stronę, że trochę Ormian chcąc
uniknąć ludobójstwa się sturczyło, ale im wszystkim bez jednego wyjątku
rząd Turcji zmienił końcówki nazwisk z -ian na -oglu.

Data: 2018-04-24 22:48:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 25 kwietnia 2018 07:42:02 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

uniknąć ludobójstwa się sturczyło, ale im wszystkim bez jednego wyjątku
rząd Turcji zmienił końcówki nazwisk z -ian na -oglu.

PS. Prędzej byłby już rodzimowiercą (Hetan). Czy wiecie, że w najstarszym kraju
chrześcijańskim jest od stuleci jakieś 20% ludności, które wyznaje starożytnych
bogów etnicznych? Tylko oni trzymają low-profile, oficjalnie się o tym głośno
nie mówi. Tak jak do niedawna mało kto słyszał o Yezidach w Kurdystanie,
no może z wyjątkiem czytelników Cyklu arabskiego Karola Maya ;)

Data: 2018-04-25 16:20:09
Autor: andal
On Tue, 24 Apr 2018 22:41:59 -0700, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]

Ormian chcąc uniknąć ludobójstwa się sturczyło, ale im wszystkim bez
jednego wyjątku rząd Turcji zmienił końcówki nazwisk z -ian na -oglu.

jak ci rzad zmieni nazwisko to juz nie bedziesz buddysta ?

Data: 2018-04-24 19:53:23
Autor: silvio balconetti
Am 24.04.2018 um 08:11 schrieb japanizer@japanizer.org:
On Tuesday, April 24, 2018 at 2:08:51 PM UTC+9, maciekz...@gmail.com wrote:
https://www.redstate.com/arbogast/2018/04/23/breaking-name-released-driver-killed-10-toronto/

Serio biały chrześcijanin?

Nie widzisz, ze czlowiek cierpi? Zloz wyrazy wspolczucia, ze znowu niestety zaden uchodzca i zaden mahometanin. Biedakowi zylka peknie, wrzod sie otworzy. Dlaczego nikt sie nad nim nie zlituje? ;-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Terrorysta zabil 10 ludzi i 16 ciezko zranil w Toronto dzisisj rano wg czasu Kanadyjskiego