Terroryzm i jego skuteczność w konflikcie izraelsko-pa lestyńskim

Data: 2010-03-18 08:18:19
Autor: mkarwan
Terroryzm i jego skuteczność w konflikcie izraelsko-pa lestyńskim
Ciekawy artykuł Adam Krawczyka "Terroryzm i jego skuteczność w konflikcie
izraelsko-palestyńskim"
Cześć 1 http://histmag.org/?id=2424
Część 2 http://histmag.org/?id=2448

Data: 2010-03-18 08:21:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-18 08:18, mkarwan pisze:
Ciekawy artykuł Adam Krawczyka "Terroryzm i jego skuteczność w konflikcie
izraelsko-palestyńskim"
Cześć 1 http://histmag.org/?id=2424
Część 2 http://histmag.org/?id=2448

Może dla ciebie ciekawy.. dla mnie to stek bzdur, i doprawdy wstydziłbym się coś takiego wklejać na psp od rana.

Data: 2010-03-18 09:33:36
Autor: mkarwan

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnskai$1hu$1news.onet.pl...
[...]

Na jakiej podstawie uważasz to za stek bzdur?

Data: 2010-03-18 11:25:29
Autor: Neko
Terroryzm i jego skuteczność w konflikcie izraelsk o-palestyńskim
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

Na jakiej podstawie uważasz to za stek bzdur?

Na podstawie tego ze jestes głąbem. :)

Data: 2010-03-18 12:54:16
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-18 09:33, mkarwan pisze:

[...]

Wybacz, ale ja nie uzasadniam i nie komentuję czyichś artykułów z netu... psp nie jest miejscem do tego. A poza tym nie chciałbym trafić przez takie odbieganie od tematyki grupy na czarna listę mkarwana jako spamer.

Data: 2010-03-18 16:05:37
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnt49v$jd0$1news.onet.pl...
[...]

Zdumiewające, masz problem ze zrozumienim tego co piszesz?
Przecież twój pierwszy list w tym wątku był komentarzem.
Gdy poprosiłem o uzasadnienie wykręcasz się.
Stąd wniosek, że coś tam sobie wczesniej chlapnąleś i nie potrafisz tego uzasadnić.
Nie masz odwagi tego napisać?
Wracajc do artykułu
dr Adam Krawczyk jest pracownikiem Zakładu Historii Najnowszej po 1945 roku Instytutu Historii Uniwersytetu Śląskiego
http://www.historia.us.edu.pl/zhn1945.html

A poza tym nie chciałbym trafić przez takie odbieganie od tematyki grupy na czarna listę mkarwana jako spamer.

Nie tworzę czarnej listy, a jedynie zestawienie tych którzy spamuja psp nadmierna ilością nowych wątków.
Nie interesuje mnie treść ale ilość nowych wątków i tylko dlatego aby ułatwić nam życie.
Trudno przedzierać się przez setki wątków, łatwiej jeśli jest ich dużo mniej.
Zajrzyj na pl.pregierz tam wątków jest dużo mniej, a dyskusja ciekawsza

Data: 2010-03-18 20:36:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-18 16:05, mkarwan pisze:
[...]

Absolutnie jego tytuły naukowe nie robią na mnie wrażenia. Żyję wystarczająco długo na tym świecie żeby się przekonać że zdarzają się  ludzie wykonujący zawód pastucha mądrzejsi od kretynów obwieszonych dyplomami.  Nawiedzenie i zacietrzewienie nie pozwala im oceniać faktów bezstronnie. Oczywiście moja opinia nie dotyczy dr Krawczyka, zbyt mało go znam żeby wyciągać aż tak daleko idące wnioski.

Twoje zarzuty pod adresem mojej osoby pozostawiam bez komentarza.

[...]

A jednak to "zestawienie" niektórzy nazywają "czarną listą" właśnie.

Data: 2010-03-18 15:40:20
Autor: cyc
[...]

Pomijam to , ze mkarwan spamuje wklejajac linki do artykulu ale ciekawi mnie co innego .
Ciekawi mnie mianowicie to , skad u Ciebie przeswiadczenie o tym , ze artykul zawiera " stek bzdur" i dlaczego za ow "stek " mkarwan mialby sie wstydzic a nie ci , ktorzy na zbrodni , ludobojstwie i eksterminacji narodu oparli swoja panstwowosc ? .Mysle , ze wiekszy wstyd nosza ci , ktorzy prawde o izraelskich poczynaniach w Palestynie usiluja zaklamywac i relatywizowac

cyc

Data: 2010-03-18 20:35:31
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-18 15:40, cyc pisze:
[...]

cycu, tak na dobrą sprawę - fundamenty jakiego państwa nie są oparte na "ludobójstwie"?

Data: 2010-03-19 08:43:39
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hntvct$6r3

[...]

Taaakk ! . No to po co ta cala antyfaszystowska , antybolszewicka  hucpa wytykajaca zbrodnie systemu ? . Ze zrozumieniem przytaknac glowa , przyjac zbrodnie sovieckie , niemieckie , amerykanskie i zydowskie jako dopust bozy i calkiem naturalne zachowania i cieszmy sie z tego , ze swoja "tolerancja " wobec ludobostwa wyeliminowalismy z calego szeregu grzechowglownych wyeliminowalismy ten najciezszy .

cyc

Data: 2010-03-19 18:46:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-19 08:43, cyc pisze:
[...]

Nie, nie o to chodzi.. Chodzi o to że w historii każdego kraju są "czarne karty", w historii wszystkich krajów (bez wyjątku) ginęli niewinni ludzie, a jednak mówi się tylko o historii jednego kraju - Izraela.  Izraela który w jakiś tam sposób jest usprawiedliwiony ponieważ walczy o swój byt.

Data: 2010-03-18 09:21:56
Autor: sofu

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Ciekawy artykuł Adam Krawczyka "Terroryzm i jego skuteczność w konflikcie
izraelsko-palestyńskim"
Cześć 1 http://histmag.org/?id=2424
Część 2 http://histmag.org/?id=2448

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

O tym, że Żydzi posługiwali się akcjami terrorystycznymi przy zakładaniu
swojego państwa jest powszechnie wiadome.
Ciekawe jest to, że oni teraz strasznie krzyczą na cały swiat, że to niejako
palestynczycy wymyślili i jakie to okropne jest.
Nasuwa się tu lekko sparafrazowane przeze mnie powiedzenie:  Nie chce
pamiętać wół co robił gdy cielęciem był?!

sofu

Data: 2010-03-18 14:20:56
Autor: .heÂŽsk.
Terroryzm i jego skuteczność w konflikcie izraelsk o-palestyńskim
On Thu, 18 Mar 2010 08:18:19 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

 [ S P A M ]

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Terroryzm i jego skuteczność w konflikcie izraelsko-pa lestyńskim