Terroryzm zapoczątkowali w 1946 Izraelczyc

Data: 2012-01-28 10:23:29
Autor: mkarwan
Terroryzm zapoczątkowali w 1946 Izraelczyc
Data: 2012-01-28 11:43:34
Autor: Arnoldzik
Terroryzm zapoczątkowali w 1946 Izraelczyc
Dnia Sat, 28 Jan 2012 10:23:29 +0100, mkarwan napisał(a):

http://rak.salon24.pl/207644,terroryzm-zapoczatkowali-w-1946-izraelczycy

Bzdura. Terroryzm zapoczątkowali Indianie.

Data: 2012-01-28 12:56:58
Autor: mkarwan

Użytkownik "Arnoldzik" <razor@banzai.pl> napisał w wiadomości news:11ppcmm79b87k$.10lieibdx7ess$.dlg40tude.net...
http://rak.salon24.pl/207644,terroryzm-zapoczatkowali-w-1946-izraelczycy

Bzdura. Terroryzm zapoczątkowali Indianie.

Z Indii?

Data: 2012-01-28 13:10:00
Autor: Arnoldzik
Dnia Sat, 28 Jan 2012 12:56:58 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Durniu! Poczytaj sobie o Kolumbie.

Data: 2012-02-01 18:46:30
Autor: mkarwan
Użytkownik "Arnoldzik" <razor@banzai.pl> napisał w wiadomości news:mmrvw54s0okp$.4bx5eddh9u79.dlg40tude.net...
http://rak.salon24.pl/207644,terroryzm-zapoczatkowali-w-1946-izraelczycy
Bzdura. Terroryzm zapoczątkowali Indianie.
Z Indii?
Durniu! Poczytaj sobie o Kolumbie.

Co Kolumb ma wspólnego z Indiami?
Jeśli ty jesteś durniem, nie musi oznaczać, że inni tez są durniami.
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Data: 2012-01-28 21:39:37
Autor: pluton
Terroryzm zapoczątkowali w 1946 Izraelczyc

> Bzdura. Terroryzm zapoczątkowali Indianie.

Z Indii?

Z Indykpolu.

Nullification

Data: 2012-01-30 04:35:16
Autor: jr
On 28 Sty, 10:23, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
http://rak.salon24.pl/207644,terroryzm-zapoczatkowali-w-1946-izraelczycy

To przed rokiem 1946 nie było terroryzmu?
Terroryzm zapoczątkowali bolszewicy w roku 1917. Do Palestyny
terroryzm wprowadził Józef Stalin najpierw rekami swoich żydowskich
agentów, a później Al Fatah, gdy Żydzi przeszli na stronę Zachodu..
Jasne panie Karwan, czy znowu bajeczki piszę?

jb

Data: 2012-01-30 14:50:41
Autor: Aron
[...]

przecież Stalin to żyd, czyli izraelita, prawda?

Data: 2012-01-30 06:35:04
Autor: jr
On 30 Sty, 14:50, "Aron" <aron,@aol,com> wrote:

> [...]
> Żydzi przeszli na stronę Zachodu. Jasne panie Karwan,
> czy znowu bajeczki piszę?

przecież Stalin to żyd, czyli izraelita, prawda?

Stalin to komuch. Reszta nie ma znaczenia.

jb

Data: 2012-01-30 15:53:47
Autor: Aron
Terroryzm zapoczątkowali w 1946 Izraelczyc
> przecież Stalin to żyd, czyli izraelita, prawda?

Stalin to komuch. Reszta nie ma znaczenia.

stalin to żyd, reszta nie ma znaczenia!
tytułowe twierdzenie ze źródłem terroryzmu są żydzi, jest prawdziwe!

Data: 2012-01-30 07:08:16
Autor: jr
On 30 Sty, 15:53, "Aron" <aron,@aol,com> wrote:

> Stalin to komuch. Reszta nie ma znaczenia.

stalin to żyd, reszta nie ma znaczenia!

Stalin był Gruzinem wychowanym w jezuickiej szkole. Dlatego nie mógł
być Żydem.
Pytanie tylko: Skąd biedna pokojówka z czarnomorskiego kurortu
posiadała środki na taką edukacje dla swojego dziecka? Otóż w okolicy
stacjonował oficer carskiej armjmii, brat słynnego polskiego
podróżnika. Może on maczał w tym palce?
jb

Data: 2012-01-30 18:00:03
Autor: jadryś
W dniu 2012-01-30 15:35, jr pisze:

Stalin to komuch. Reszta nie ma znaczenia.

jb

Bandyta działający pod płaszczykiem komuszyzmu, i przez propagandę przedstawiany jako komuch żeby niewolnicy jaśnie panów  mieli fałszywe wyobrazenie o komuchach.

Data: 2012-01-31 05:31:03
Autor: stevep
Dnia 30-01-2012 o 18:00:03 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

[...]

Masz racje, Stalin to bandzior wszechczasów, przebił nawet Hitlera.
--
stevep

Data: 2012-01-31 23:59:23
Autor: jr
On 30 Sty, 18:00, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-01-30 15:35, jr pisze:

> Stalin to komuch. Reszta nie ma znaczenia.

> jb

Bandyta działający pod płaszczykiem komuszyzmu, i przez propagandę
przedstawiany jako komuch

A za kogo sam się uważał?

 żeby niewolnicy jaśnie panów  mieli fałszywe
wyobrazenie o komuchach.

To pewnie Józef Stalin wymordował te 30 milionów, żeby zrobić na złośc
Marksowi i Engelsowi. Alesz ty jesteś dzisiaj śmieszny (być może
kiedyś byłeś równie upiorny).

jb

Data: 2012-01-30 17:56:04
Autor: jadryś
W dniu 2012-01-30 13:35, jr pisze:

To przed rokiem 1946 nie było terroryzmu?
Terroryzm zapoczątkowali bolszewicy w roku 1917.
jb

A nie była to przypadkiem samoobrona przed terrorem burżujów?

Data: 2012-01-30 18:00:58
Autor: u2
W dniu 2012-01-30 17:56, jadryś pisze:
[...]

Terroryzm byl wczesniej, n.p. stosowali go Polacy w zamachach na wladze
carska, czyli despotyczna.

Data: 2012-02-01 00:20:31
Autor: jr
On 30 Sty, 18:00, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> A nie była to przypadkiem samoobrona przed terrorem burżujów?

Terroryzmbyl wczesniej, n.p. stosowali go Polacy w zamachach na wladze
carska, czyli despotyczna.

Nie możesz każdej walki sprowadzać do terroryzmu. Nie uważam za
słuszne naszych IXX wiecznych powstań, lecz żaden z tych ludzi nie
porywał dzieci carskich generałów! Odpowiedzialność zbiorową wynaleźli
bolszewicy i komuniści do dzis ja stosują.

jb

Data: 2012-02-01 00:13:25
Autor: jr
On 30 Sty, 17:56, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

>Terroryzmzapoczątkowali bolszewicy w roku 1917.
> jb

A nie była to przypadkiem samoobrona przed terrorem burżujów?

Nie może sie bronic ktoś, kto napada cudzy dom!
Bolszewików przerzucili na tyły rosyjskiego frontu Niemcy. Jako V
kolumna mieli zniszczyć Rosję od środka, co zrobili. Carska rodzinę
też zamordowali w 'samoobronie'?
jb

Terroryzm zapoczątkowali w 1946 Izraelczyc