Terroryzowanie szczepionką "wieprzowej grypy" A/H1/ N1

Data: 2009-11-13 12:47:24
Autor: Antenka
Terroryzowanie szczepionką "wieprzowej grypy" A/H1/ N1
Pięknie. Czas bestii jest bliski - Ś.M.A.M.S.Z.N.!!!

Antenka

Data: 2009-11-13 12:49:41
Autor: Tzva Adonai
Terroryzowanie szczepionką "wieprzowej grypy" A /H1/N1
On 13 Lis, 21:47, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Ś.M.A.M.S.Z.N.!!!

Sześćsześćsześć...

http://www.youtube.com/watch?v=ofamFBk92Pk

Data: 2009-11-13 21:57:07
Autor: Piotr
Dnia Fri, 13 Nov 2009 12:47:24 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Pięknie. Czas bestii jest bliski - Ś.M.A.M.S.Z.N.!!!

A co to takiego?
Piotr

Data: 2009-11-13 13:04:42
Autor: Antenka
On 13 Lis, 21:57, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Fri, 13 Nov 2009 12:47:24 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

> Pięknie. Czas bestii jest bliski - Ś.M.A.M.S.Z.N.!!!

A co to takiego?
Piotr

Piotruś nie wiesz, co oznacz mój skrót? To egzorcyzm :)

Antenka

Data: 2009-11-13 22:12:20
Autor: Piotr
Dnia Fri, 13 Nov 2009 13:04:42 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Piotruś nie wiesz, co oznacz mój skrót? To egzorcyzm :)

Egzorcyzm na świnie? Mogę ci podrzucić zdjęcie jednego z grupowiczów, he,
he, może i świnie nie będą uciekać, ale siądą szybko na zadach! :-)
Piotr

Data: 2009-11-13 13:32:05
Autor: Antenka
On 13 Lis, 22:12, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Egzorcyzm na świnie? Mogę ci podrzucić zdjęcie jednego z grupowiczów, he,
he, może i świnie nie będą uciekać, ale siądą szybko na zadach! :-)

Piotruś coś Ty znowu wymyślił! Egzorcyzm jest na bestię, która tym
wszystkim zarządza. ;-) Chociaż był epizod o wieprzach w Ewangelii -
Jezus mówił, że nie należy przed nimi rozrzucać pereł. Wieprze
interesują mnie tyle o ile - jako świeży schabowy :D

Antenka

Data: 2009-11-13 22:33:41
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Jezus mówił, że nie należy przed nimi rozrzucać pereł. Wieprze
interesują mnie tyle o ile - jako świeży schabowy :D

To znaczylo, ze nie nalezy Antence dawac telefonu komorkowego...

--
Vic

Data: 2009-11-13 14:44:01
Autor: Antenka
On 13 Lis, 22:33, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]
> interesują mnie tyle o ile - jako świeży schabowy :D

To znaczylo, ze nie nalezy Antence dawac telefonu komorkowego...

Wypierdalaj ty szpetna, wyrumpotana, krzyĹźacka zdziro!

Antenka

Terroryzowanie szczepionką "wieprzowej grypy" A/H1/ N1