Tescik opon

Data: 2018-12-23 11:21:51
Autor: J.F.
Tescik opon
https://youtu.be/S_KZWglOrD0?t=300

Przypadkowe wyniki, czy cos w tym jest ?

J.

Data: 2018-12-23 11:36:09
Autor: Shrek
Tescik opon
W dniu 23.12.2018 o 11:21, J.F. pisze:
https://youtu.be/S_KZWglOrD0?t=300

Przypadkowe wyniki, czy cos w tym jest ?

Za długie - jakaś tabelka w którymś momencie podsumowująca wszystko?

A tak wogóle to testowali tylko w warunkach letnich.

Shrek

Data: 2018-12-23 12:18:55
Autor: J.F.
Tescik opon
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pvnoeo$tl0$3@node1.news.atman.pl...
[...]

Ale i tak niektorych moze zaskoczyc wynik dla "wielosezonowej" ... tylko jakiej,
a innych - zimowka na deszczu. Calkiem dobra.

I ta "topowa opona letnia", co na mokrym sobie nie radzi :-)

J.

Data: 2018-12-23 22:02:24
Autor: sczygiel
Tescik opon
W dniu niedziela, 23 grudnia 2018 05:19:58 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

a innych - zimowka na deszczu. Calkiem dobra.

I ta "topowa opona letnia", co na mokrym sobie nie radzi :-)

No wlasnie. Taki troche test bez wyniku.
Albo z wynikiem: Kupujcie zimowki, dobre.

Kiepski wniosek :)

Data: 2018-12-23 11:58:29
Autor: Myjk
Tescik opon
Sun, 23 Dec 2018 11:21:51 +0100, J.F.
Przypadkowe wyniki, czy cos w tym jest ?

Nie wiem czemu raz podają marki opon, a raz nie podają. Taki test to o kant dupy potłuc.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-12-23 13:26:19
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Tescik opon
W dniu .12.2018 o 11:21 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

https://youtu.be/S_KZWglOrD0?t=300

Przypadkowe wyniki, czy cos w tym jest ?

Nic w tym nie ma, żadnej głębi.

Ktoś to dobrze podsumował:

"Ale bzdury! Test ustawiony, żeby nie kupować opon całorocznych. Do testu  został wybrany, co widać na filmie (6 min. 33 sec.), ponad 12-to letni  Goodyear Eagle Vector , który 9 lat temu został zastąpiony przez kolejną  generację i 2 lata temu przez następną a jest porównywany z najnowszymi  modelami opon seryjnie montowanymi na pierwszy montaż!"

W każdej klasie opon (premium, budżet) masz opony lepsze i gorsze. Za  pomocą takich testów jak ten powyżej możesz udowodnić wszytko, nawet  absurdy, wystarczy dobrać do testu opony z odpowiednimi etykietami. A  jeśli to co ktoś powyżej napisał jest prawdą to ten test to jedna wielka  manipulacja.

TG

Data: 2018-12-23 14:43:46
Autor: J.F.
Tescik opon
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.zug555dgg01fvf@l-259.harvard.local...
[...]

Akurat GY Vector to byla jedna z topowych opon, a przynajmniej na taka pozowala.
I nawet 12 lat temu miala byc dobra.

12 lat ? tam jeszcze troche bieznika jest, to chyba nie jezdzila 12 lat ...

J.

Data: 2018-12-23 21:04:20
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Tescik opon
W dniu .12.2018 o 14:43 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

Akurat GY Vector to byla jedna z topowych opon, a przynajmniej na taka  pozowala.
I nawet 12 lat temu miala byc dobra.

12 lat ? tam jeszcze troche bieznika jest, to chyba nie jezdzila 12 lat

12 letnia opona nadaje się na śmietnik, szkoda nawet dawać 10 zł  gumiarzowi za założenie na felgę.

TG

Data: 2018-12-24 13:43:47
Autor: radekp@konto.pl
Tescik opon
Sun, 23 Dec 2018 14:43:46 +0100, w <5c1f914f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Akurat GY Vector to byla jedna z topowych opon, a przynajmniej na taka pozowala.
I nawet 12 lat temu miala byc dobra.

12 lat ? tam jeszcze troche bieznika jest, to chyba nie jezdzila 12 lat ...

Czasami zastanawiam się czy trollujesz czy się wygłupiasz.

Data: 2018-12-24 15:00:46
Autor: Shrek
Tescik opon
W dniu 24.12.2018 o 13:43, radekp@konto.pl pisze:

Czasami zastanawiam się czy trollujesz czy się wygłupiasz.

Wygłupia się. Na swój sposób;) W sumie całkiem fajny.

Shrek

Data: 2018-12-24 14:27:42
Autor: Myjk
Tescik opon
Sun, 23 Dec 2018 14:43:46 +0100, J.F.
12 lat ? tam jeszcze troche bieznika jest, to chyba nie jezdzila 12 lat ...

Po 12 latach opona nadaje się na śmietnik, nawet jak leżakowała. Moje po 10
latach całe już popękane (GYUG7), do tego stopnia, że gumiarz odmówił
naprawy.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-12-24 22:27:16
Autor: J.F.
Tescik opon
Dnia Mon, 24 Dec 2018 14:27:42 +0100, Myjk napisał(a):
Sun, 23 Dec 2018 14:43:46 +0100, J.F.
12 lat ? tam jeszcze troche bieznika jest, to chyba nie jezdzila 12 lat ...
Po 12 latach opona nadaje się na śmietnik, nawet jak leżakowała.

I co - specjalnie szukali najstarszych opon po okolicznych skladach
zeby wykazac ze "caloroczne" sa kiepskie ?

Moje po 10
latach całe już popękane (GYUG7), do tego stopnia, że gumiarz odmówił
naprawy.

Ale ... jak sie domyslam to do gumiarza pojechales z powodu gwozdzia,
a nie uciekania powietrza przez pekniecia.

I mimo 10 lat, jakos nie zrobila sie "tak sliska, ze sie jezdzic nie
dalo".

10 ... to moze ktos inny dojezdzil 12, a raczej doczekal, bo przeciez
jezdzic to na nich tyle nie mogl :-)

J.

Data: 2018-12-25 17:14:17
Autor: Myjk
Tescik opon
Mon, 24 Dec 2018 22:27:16 +0100, J.F.
I co - specjalnie szukali najstarszych opon po okolicznych skladach
zeby wykazac ze "caloroczne" sa kiepskie ?

W zasadzie to nic nie musieli szukać, bo powiedzieć i pokazać mogą dowolną rzecz.

Ale ... jak sie domyslam to do gumiarza pojechales z powodu gwozdzia, a nie uciekania powietrza przez pekniecia.

Gwoździa to ona miała dawno temu, teraz zaczęła popuszczać.

I mimo 10 lat, jakos nie zrobila sie "tak sliska, ze sie jezdzic nie
dalo".

Owszem, była śliska znacznie bardziej niż nowa. Generalnie w zeszłym roku
miałem sytuację podbramkową -- znajomemu z  którym wspólnie od lat jeździmy
na narty w Alpy najlepsze auto zabrali i musieliśmy jechać moim. Miałem na
tyle duże obawy (nie tylko z powodu opon, ale akże z poowdu wieku auta) że
aż sobie załatwiłem zastępczne, nowe (i jeszcze z Wawy do Łodzi na wymianę
letniaków na zimowce jechałem tego samego dnia co ruszałem do Włoch). :P

10 ... to moze ktos inny dojezdzil 12, a raczej doczekal, bo przeciez
jezdzic to na nich tyle nie mogl :-)

Jeździć to się da. Trzeba mieć tylko świadomość że nie trzymają drogi jak
należy i że mogą się w każdej chwili rozpaść.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-12-25 19:56:36
Autor: J.F.
Tescik opon
Dnia Tue, 25 Dec 2018 17:14:17 +0100, Myjk napisał(a):
[...]

Mowic to mowili "caloroczna".

Ale zeby pokazac 12-letnia opone, to trzeba ja najpierw znalezc.
Zakladajac, ze to naprawde jest 12-letnia opona,  nie tylko czyjs
komentarz, gdzie tez moze napisac dowolna rzecz.

Ale ... jak sie domyslam to do gumiarza pojechales z powodu gwozdzia, a nie uciekania powietrza przez pekniecia.
Gwoździa to ona miała dawno temu, teraz zaczęła popuszczać.

Czyli popekana, a nie puszcza.

[...]

Ale gdyby nie Alpy, to bys dalej jezdzil :-)

[...]

Jakos co sie nie rozpadly :-)

Ale jezdzic to jednak nie mozna, bo jak za duzo przejedziesz, to sie
bieznik zedrze i nie doczekaja 12 lat :-)

J.

Data: 2018-12-25 03:12:56
Autor: Zenek Kapelinder
Tescik opon
A co Ty sadzisz? Zeby podyskutowac trzeba znac Twoje zdanie na temat pomiaru. Bo to sposob pomiaru jest kluczowy a nie jak sie opona nazywa.

Data: 2018-12-25 20:09:35
Autor: J.F.
Tescik opon
Dnia Tue, 25 Dec 2018 03:12:56 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
napisał(a):
A co Ty sadzisz? Zeby podyskutowac trzeba znac Twoje zdanie na temat pomiaru. Bo to sposob pomiaru jest kluczowy a nie jak sie opona nazywa.

Czemu - ponoc opony rozne sa - lepsze, gorsze.
Mowisz, ze to bez znaczenia, jak sie opona nazywa ? :-)

A sposob pomiaru oczywiscie tez wazny. Widze tor, radar, natrysk wody ... paru rzeczy nie widze.

J.

Data: 2018-12-25 13:32:43
Autor: Zenek Kapelinder
Tescik opon
Ja znowu widze ze jak by tam asfalt zlotym gownem wysmarowali to chuj nie pomiar bedzie. Spierdolone tam jest wszystko co mozna spierdolic a tutaj dyskusja ktora opona lepsza. Zdajesz sobie sprawe ze przy 80/h w sekunde samochod przejezdza 20 metrow? Mrugniecie okiem trwa ok 0,25 sekundy. Jak wcisnal hamulec o mrugniecie okiem pozniej to przejechal 5 metrow dalej.

Data: 2018-12-25 23:30:32
Autor: J.F.
Tescik opon
Dnia Tue, 25 Dec 2018 13:32:43 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
napisał(a):
[...]

Dobrze piszesz, ale skoczek narciarski jakos trafia w prog i to przy
wiekszej predkosci.
Inaczej to wyglada z zaskoczenia, a inaczej jak widzisz do czego sie
zblizasz.
Tylko przyznaje, ze z samochodu raczej kiepsko widac.

No coz - niektore pomiary powtarzali, a przynajmniej tak mowili.

Na pewno lepsze to, niz moja opinia o posiadanych oponach.

J.

Data: 2018-12-25 18:36:50
Autor: Zenek Kapelinder
Tescik opon
Jak opone sturlasz ze skoczni narciarskiej to tez sie wybije. Skoczek  wiele lat trenuje zeby umiec opuscic skocznie w najlepszym miejscu a jakis gostek co rznie wszechwiedzacego eksperta nigdy takiego manewru jak pokazuje nie cwiczyl. Ogolnie nie ma co sobie zawracac dupy filmem i wnioskami jakie z niego powinny plynac. Przeprowadzenie eksperymentu wedlug zlych zalozen nie moze dac poprawnych wynikow.

Data: 2018-12-27 19:56:12
Autor: J.F.
Tescik opon
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2737b1b2-82a4-4df4-b996-d5605927d242@googlegroups.com...
Jak opone sturlasz ze skoczni narciarskiej to tez sie wybije.

Wybiciem bym tego nie nazwal - koncowka skoczni jednak opada.

Skoczek  wiele lat trenuje zeby umiec opuscic skocznie w najlepszym miejscu
a jakis gostek co rznie wszechwiedzacego eksperta nigdy takiego manewru
jak pokazuje nie cwiczyl.

Ale nie czwiczyl go na wszystkich oponach tak samo :-)

No dobra - za pierwszym razem nie cwiczyl, w kolejnych hamowniach byl coraz bardziej wycwiczony :-)

Ogolnie nie ma co sobie zawracac dupy filmem i wnioskami jakie z niego powinny plynac.
Przeprowadzenie eksperymentu wedlug zlych zalozen nie moze dac poprawnych wynikow.

To czym sobie zawracac - niczym ? :-)

J.

Data: 2018-12-27 11:07:36
Autor: Zenek Kapelinder
Tescik opon
Mozesz np. zawracac sobie dupe przekonujac ze Ziemia jest plaska, albo ze nie jest.

Tescik opon