Teściowa nie glosuje

Data: 2010-06-20 15:40:33
Autor: boukun
Teściowa nie glosuje
Pytam się dzisiaj podczas niedzielnego obiadku u mnie teściowej, czy była na wyborach... No wiesz co, nie idę na tych bandytów głosować, oni sie już sami powybierali, jeden ma ponad 50% drugi 40 % głosów. Gdyby było uczciwie, to jeszcze mogłabym oddać głos na Bogusława...
Tych wszystkich co się od 20 lat wybierają, to bym na zieloną trawkę wygoniła i całkiem nowych wybrała...

boukun

Data: 2010-06-20 13:40:13
Autor: Bruner
Teściowa nie glosuje
to trzeba bylo wystawic wlasnego kandydata ja bym zaglosowal

Data: 2010-06-20 20:09:15
Autor: boukun
Teściowa nie glosuje

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hvljq0$f7e$1news.onet.pl...
to trzeba bylo wystawic wlasnego kandydata ja bym zaglosowal,,,

Taaa, na to mają fundusze tylko Żydzi...Jak chcesz bez mediów i bez możliowści ograbienia polskiego narodu ze składek zebrać w dwa dni 100 tys. podpisów?

boukun

Teściowa nie glosuje