Teściowasięzesrała

Data: 2009-12-25 19:34:00
Autor: cytryna
Teściowasięzesrała
Tak się u nas obżarła, że co chwila na kiblu lądowała, sraczki dostała. Ale
na
szczęście nie od mojego bigosu, bo go jeszcze nie jadła, dałem jej w słoiku
do
domu. Musi coby po barszczu czerwonym mojej żony i jej własnych pierogach z kapustą i grzybami.. Bo karp mój też nie mógł jej zaszkodzić, był tylko smażony... Poprosiła, żebym ją odwiózł do Pszenna do domu, no i dobrze, co
mi
bedzie srała po chałupie... Niedośc, że co chwila na papierosa wychodzi i mi przeciąg robi...

boukun

Ta teściowa to honorna kobiecina, tyle co zjadła to zostawiła zięciowi jako trzynastą wigilijną potrawe. Działa podobnie jak członkowie PO, najpierw się
nażreją a potem zwieracze puszczaja i spoceni udzielaja zakłamanych wywiadów
niczym kaucha wołoszańska.

--

Teściowasięzesrała