Tesco: kasa na walkę z rakiem - nie, na pederastów - tak

Data: 2011-12-25 12:44:26
Autor: rAzor
Tesco: kasa na walkę z rakiem - nie, na pederastów - tak
http://wyborcza.pl/1,75248,10869658,Bojkot_Tesco__Nie_kupujmy_tam__propaguja_homoseksualizm.html "Polscy internauci przyłączają się do bojkotu sklepów brytyjskiej sieci Tesco. Poszło o wpis jednego z dyrektorów korporacji, który "prowadzi kampanię przeciwko złym chrześcijanom".
"Brytyjskie media przypomniały także, że korporacja zaliczyła wcześniej wpadkę, gdy ucięła dotacje dla fundacji walczącej z rakiem, a pieniądze przekazała na londyńską paradę równości."

Data: 2011-12-25 12:45:56
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

[...]

Od kiedy to stałeś się takim żarliwym obrońcą chrześcijan?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-26 05:03:51
Autor: stevep
Dnia 25-12-2011 o 12:45:56 Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

rAzor napisał:

[...]

Jeszcze zostanie pierwszym psim męczennikiem.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-25 13:16:24
Autor: pluton
[...]

1) Ja sie nie przylaczam.
2) Szanuje ich za to, ze mowia to, co robia i robia to, co mowia.
 Mogli by robic to po cichu, ale jednak maja przyzwoitosc
 i nie kryja sie po katach, jak to np. robi rydzyk, pieprzac o
 chrzescijanstwie , i bezlitosnie dojac mocher na swoje prywatne potrzeby
3) To jest prywatne firma i moze sobie robic ze swoja kasa, co chce, nawet
palic w piecu. Chociaz uwazam, ze gdyby dali na walke z rakiem, to by bylo
pozyteczniej, niz na parade rownosci, ale jeszcze raz podkreslam, ze to ich
kasa.

Mimo, ze do Tesco mam dalej, niz do Reala, to jednak najblizszych kilka
zakupow zrobie wlasnie w Tesco.

Nullification

Data: 2011-12-25 13:19:57
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

To znaczy, ze jesteś pedałem. :-)

Data: 2011-12-25 13:30:12
Autor: pluton
> [...]
ich
> kasa.
>
> Mimo, ze do Tesco mam dalej, niz do Reala, to jednak najblizszych kilka

Nadinterpretujesz. To znaczy tylko tyle, ze jestes pedofilem.

Nullification

Data: 2011-12-25 19:59:53
Autor: u2
W dniu 2011-12-25 13:19, rAzor pisze:
Mimo, ze do Tesco mam dalej, niz do Reala, to jednak najblizszych kilka
zakupow zrobie wlasnie w Tesco.

To znaczy, ze jesteś pedałem. :-)

Ba, plutek to pederasta ;)

Data: 2011-12-26 05:04:48
Autor: stevep
Dnia 25-12-2011 o 19:59:53 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-12-25 13:19, rAzor pisze:
Mimo, ze do Tesco mam dalej, niz do Reala, to jednak najblizszych kilka
zakupow zrobie wlasnie w Tesco.

To znaczy, ze jesteś pedałem. :-)

Ba, plutek to pederasta ;)

Odpowiedziało Dupoecho.  ;)

--
stevep

Data: 2011-12-26 18:21:32
Autor: White Power
Tesco: kasa na walkę z rakiem - nie, na pederastów - tak
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
1) Ja sie nie przylaczam.

A ja tak, każdy robi tak jak chce.
2) Szanuje ich za to, ze mowia to, co robia i robia to, co mowia.
 Mogli by robic to po cichu, ale jednak maja przyzwoitosc

Ale kawał

 i nie kryja sie po katach, jak to np. robi rydzyk, pieprzac o
 chrzescijanstwie , i bezlitosnie dojac mocher na swoje prywatne potrzeby

A co ci do tego na co ktoś wydaje swoje pieniądze? Widać chyba jesteś z takiej opcji która nazbyt interesuje się cudzym portfelem.

[...]
Tak jak każda osoba jest prywatna i robi zakupy gdzie chce, a jak komuś nie odpowiada że firma którą finansuje wspiera spedaliny to może sobie zmienić sklep.

Mimo, ze do Tesco mam dalej, niz do Reala, to jednak najblizszych kilka
zakupow zrobie wlasnie w Tesco.

Coś w tym jednak jest, przyznaj się że biedroń cię pociąga.

Data: 2011-12-26 20:56:51
Autor: pluton
Tesco: kasa na walkę z rakiem - nie, na pederastów - tak

Coś w tym jednak jest, przyznaj się że biedroń cię pociąga.

Masz akwarium ? Nie ? To jestes pedal.

Nullification

Data: 2011-12-26 21:00:19
Autor: Grzegorz Z.
pluton napisał:

Coś w tym jednak jest, przyznaj się że biedroń cię pociąga.

Masz akwarium ? Nie ? To jestes pedal.

Ja mam :) Ale na szczęście w piwnicy-więc ani "tak" ani "nie"

MSPANC

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-25 13:53:09
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-25 12:44, rAzor pisze:
"prowadzi kampanię przeciwko złym chrześcijanom".

To chyba nic złego? Nie chcielibyście się pozbyć z waszych szeregów tych złych, tych "czarnych owiec" przez których cierpi wasze dobre imię?

Tesco: kasa na walkę z rakiem - nie, na pederastów - tak