Tesco zwija się z PRL-pis

Data: 2018-08-25 10:02:12
Autor: Ciemny Lud
Tesco zwija się z PRL-pis
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,23817095,tesco-zamyka-kolejnych-13-sklepow-w-polsce-nawet-do-2200-miejsc.html#Z_BoxBizLink

"Tesco zamyka kolejnych 13 sklepów w Polsce. Jak informuje biuro prasowe sieci, zostaną one zlikwidowane "na przestrzeni kolejnych kilku miesięcy".

CL

Data: 2018-08-25 02:58:09
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Tesco zwija się z PRL-pis
W dniu sobota, 25 sierpnia 2018 10:10:47 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
[...]

Żydoskie media dla polaków bardzo zaniepokojone:)
To dziwne, bo żydoskie media dla polaków w 2015 przemilczały:
cyt.
02.2015
Tesco zamknie w Polsce sześć sklepów. Będą zwolnienia grupowe Szach mat pajdaczku:)

Data: 2018-08-25 03:00:09
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Tesco zwija się z PRL-pis
Jak tam pajdaczku, znów załapałeś dysonansa?

2015r luty czyli zielona wyspa Denata Luska:
http://www.dlahandlu.pl/detal-hurt/wiadomosci/tesco-zamknie-w-polsce-szesc-sklepow-beda-zwolnienia-grupowe,41013.html

Data: 2018-08-25 18:31:39
Autor: Ciemny Lud
Tesco zwija się z PRL-pis
pajac "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:a90eee85-a522-40ea-9563-b0d7b173ca40googlegroups.com...
Jak tam pajdaczku,

Bez czułości cioto! Nie ten adres!

znów załapałeś dysonansa?

Nie używaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz.

2015r luty

Jest SIERPIEŃ 2018! Pobudka śmierdzielu!

czyli zielona wyspa Denata Luska:

SIERPIEŃ 2018 - DOJNA ZMIANA PiS.

Sądzisz ćwoku, że pisząc "Denata" wzmacniacz siłe swoich argumentów? Za cienki jesteś.

http://www.dlahandlu.pl/detal-hurt/wiadomosci/tesco-zamknie-w-polsce-szesc-sklepow-beda-zwolnienia-grupowe,41013.html

SIERPIEN 2018 - 13 SKLEPÓW!

Szach i mat cieniasie! ;-)))

CL

Data: 2018-08-25 19:54:53
Autor: u2
Tesco zwija się z PRL-pis
W dniu 25.08.2018 o 18:31, Ciemny Lud pisze:
SIERPIEN 2018 - 13 SKLEPÓW!

Szach i mat cieniasie! ;-)))

te piździak jaki ty mundry, umiesz w szachmaty grać, jak każden żydek ?:)))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-25 18:27:47
Autor: Ciemny Lud
Tesco zwija się z PRL-pis
pajac "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w
wiadomości news:1dd52d88-6f2a-4244-b4a3-a50dfb76e959googlegroups.com...
napisał:
[...]

POLAKÓW palancie.

[...]

Dawaj link!

Suka sąsiada wciąz tęskni za tobą. Coś ty jej zrobił? ;-)))

Szach mat pajdaczku:)

Kontra pajacu! ;-)))

CL

Data: 2018-08-25 12:33:27
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Tesco zwija się z PRL-pis
lumpenelitarny perwers Ciemny Lud napisał:

>cyt.
>02.2015
>Tesco zamknie w Polsce sześć sklepów. Będą zwolnienia grupowe

Dawaj link!

Wklejenie jednej linijki tekstu przerasta twoje możliwości intelektualne?
Pierwszy link u góry w googlu. Łośku.

Data: 2018-08-26 10:38:09
Autor: Ciemny Lud
Tesco zwija się z PRL-pis
ciota "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:09ec7276-4040-46d8-957c-0de9e3638fcbgooglegroups.com...
> [...]

Dawaj link!

Wklejenie jednej linijki tekstu przerasta twoje możliwości intelektualne?

Twoje chyba tak.

Pierwszy link u góry w googlu. Łośku.

Przecież ci dałem pajacu. Za PO - 5, za PiS - w tym roku 13.

13 > 5 ;-))))

Chcesz coś powiedzieć pajacu?

CL

Data: 2018-08-25 11:20:36
Autor: u2
Tesco zwija się z PRL-pis
W dniu 25.08.2018 o 10:02, Ciemny Lud pisze:
[...]

te piździak, a kiedy zamkną w Suwałkach ?:))))))

Tesco zamyka kolejnych 13 sklepów w Polsce. Jak informuje biuro prasowe sieci, zostaną one zlikwidowane "na przestrzeni kolejnych kilku miesięcy". Chodzi o następujące placówki:

     Bytom Karpacka
     Chorzów Graniczna
     Gliwice Wielicka
     Hrubieszów Dworcowa
     Jelenia Góra Wolności
     Kalisz Legionów
     Knurów Szpitalna
     Piaseczno Kusocińskiego
     Poznań Mrągowska
     Sieradz Wojska Polskiego
     Strzelin Mickiewicza
     Września Kaliska
     Żory Malinowa

Data: 2018-08-25 11:24:19
Autor: Ciemny Lud
Tesco zwija się z PRL-pis
pijaczyna i ciota "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5b811f64$0$591$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Te, pisdziak, a gdzie to zadupie leży? ;-)))

CL

Data: 2018-08-25 11:36:56
Autor: u2
Tesco zwija się z PRL-pis
W dniu 25.08.2018 o 11:24, Ciemny Lud pisze:

Te, pisdziak, a gdzie to zadupie leży? ;-)))

CL

no właśnie nadal żydki nie zamykają, dlaczego piździak ?:)))))))))

Data: 2018-08-25 18:25:31
Autor: Ciemny Lud
Tesco zwija się z PRL-pis
pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5b812338$0$586$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 25.08.2018 o 11:24, Ciemny Lud pisze:

Te, pisdziak, a gdzie to zadupie leży? ;-)))

CL

no właśnie nadal żydki nie zamykają, dlaczego piździak ?:)))))))))

Te pisdziak ciagle nawalony w kaczkę! Gdzie te twoje Suwałki są? Gdzieś w puszczy czy na Litwie?

CL

Data: 2018-08-25 19:53:36
Autor: u2
Tesco zwija się z PRL-pis
W dniu 25.08.2018 o 18:25, Ciemny Lud pisze:
Gdzie te twoje Suwałki są? Gdzieś w puszczy czy na Litwie?

te piździak, to dlaczego nie zamykasz ?:))))))))))

Data: 2018-08-25 16:46:32
Autor: jsen
Tesco zwija się z PRL-pis
[...]

no i chwala; czym mniej "ucywilizowanych zlodziei" u nas w kraju, tym lepiej:)

jacek

Data: 2018-08-26 10:38:52
Autor: Ciemny Lud
Tesco zwija się z PRL-pis
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:12104c8f-6b96-4edd-87e9-b64a9336c79dgooglegroups.com...
[...]

Nareszcie Sami Zostaniemy Złodziejami! ;-)))

CL

Tesco zwija się z PRL-pis