Tesla

Data: 2013-07-22 12:34:18
Autor: A.L.
Tesla
On Mon, 22 Jul 2013 00:42:52 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Elektryki coraz blizej ?

http://consumerist.com/2013/05/15/enough-people-can-afford-teslas-70k-electric-car-to-beat-sales-of-audis-bmws-mercedes/

Tesli S sprzedalo sie 4750, wiecej niz topowych modeli mercedesa, bmw
i audi (w USA)

Biorac pod uwage wielkosc rynku amerykanskiego, to jest minej wiecej
rowne zeru.

Kupuja oszolomy ekologiczne, ci ktorzy zawsze musa miec najnowsze
nowinki i ci ktorzy nei wiedza co zrobic z pieniedzmi.

Cena w okolicy 100 tysiecy dolcow jest jak na Ameryke totalnym
nonsensem. A.L.

Data: 2013-07-22 21:25:58
Autor: Myjk
Tesla
Mon, 22 Jul 2013 12:34:18 -0500, A.L.
Kupuja oszolomy ekologiczne, ci ktorzy zawsze musa miec najnowsze nowinki i ci ktorzy nei wiedza co zrobic z pieniedzmi.

Nie stać cię i dorabiasz ideologię. :P Ja bym chciał takie auto nie dlatego
że jestem oszołomem ekologicznym, ale ze względu na osiągi i ciszę w aucie.
Od zawsze cięrpię w samochodzie, bo muszę słuchać pierdzenia silnika.

Cena w okolicy 100 tysiecy dolcow jest jak na Ameryke totalnym nonsensem.

Performance ksoztuje 87 tys. Inna sprawa, ĹĽe jeszcze rok temu najwyĹĽszy
model cenili na 49 tys.

--
Pozdor Myjk

Tesla