Data: 2017-08-30 21:25:46 | |
Autor: T. | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
Jeśli nadal wątpicie w trwałość elektrycznych układów napędowych, fiński taksówkarz udowadnia, że jesteście w błędzie.
Tesla Model S to wciąż nowy samochód, który budzi wiele kontrowersji. Przede wszystkim ze względu na elektryczny układ napędowy. Poza tym to duży, wygodny i nieźle wyposażony sedan. W Polsce jeszcze niezbyt popularny, ale w krajach, gdzie państwo stosuje ulgi podatkowe dla aut elektrycznych, jak najbardziej. Zakup i użytkowanie jest na tyle opłacalne, że Tesle jeżdżą na służbie w roli Taxi. Fiński taksówkarz Ari Nyyssösestä właśnie pochwalił się bardzo ciekawych wynikiem. Jego Tesla Model S przejechała dystans 400 000 km w ciągu trzech lat. Samochód kupił nowy i dbał o niego jak o każde nowe auto. ,,Tankowanie" prądu po korek, przegląd zgodnie z wytycznymi producenta i rura. W ciągu tego okresu miał jedną usterkę - musiał naprawić akumulatory. Nie wiemy z jakim kosztem się to wiążę, ale Ari uznał, że tanio nie było. Profesor Juha Pyrhönen z Lappeenranta University of Technology twierdzi, że ,,żywotność silników elektrycznych jest całkowicie różna od znanych nam jednostek spalinowych. Silniki elektryczne mogą przepracować ok. 100 000 roboczogodzin, co w przełożeniu na samochód oznacza przebieg w granicach 10 000 000 kilometrów." Podczas prezentacji Tesli Model 3 Elon Musk zszokował wszystkich słowami, że nowy układ napędowy jest niezwykle wytrzymały, tylko należy go odpowiednio serwisować raz na milion kilometrów. Wygląda na to, że miał racje. Tylko co na to wszystkie punkty serwisowe? Z czego będą żyć kiedy na drogach zapanuje ,,elektryczność"? Źródło:http://topgarage.com.pl T. |
|
Data: 2017-08-30 14:33:15 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
Pszemol napisal ze gwarancja na akumulatory jest na 8 lat. To kto pierdoli, ten co napisal artykul czy Pszemol?
|
|
Data: 2017-08-30 14:38:49 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
Wychodzi ze robil dziennie 500-600 kilometrow. Przyjalem ze 250 dni w roku pracowal. Mogli napisac ze milion kilometrow zrobil. Tak samo nie realne jak czterysta tysiecy ale jak wplywa na wyobraznie. Cos mi sie zdaje ze tam jest ideologia ze jak samochod ma jedno kolo spierdolone to jest dobry bo trzy sa dobre.
|
|
Data: 2017-08-31 01:18:46 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
-- Wychodzi ze robil dziennie 500-600 kilometrow
ale ten model (85 kWh) ma 450 km zasiegu :-) przy czym facio zeznaje ze ladowal w wiekszosci tylko w nocy |
|
Data: 2017-08-31 10:49:00 | |
Autor: nadir | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 2017-08-31 o 10:18, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Wychodzi ze robil dziennie 500-600 kilometrow Ale to nadal wychodzi, że facet w ciągu tych trzech lat załadował około 1000 razy baterie w pełnym cyklu ładowanie/rozładowanie i nie straciły one pojemności. Jakoś nie bardzo chce mi się w to wierzyć. |
|
Data: 2017-08-31 02:31:36 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
Ale to nadal wychodzi, że facet w ciągu tych trzech lat załadował około 1000 razy baterie w pełnym cyklu ładowanie/rozładowanie i nie straciły one pojemności. Jakoś nie bardzo chce mi się w to wierzyć.
jest utrata pojemnosci ale minimalna, naladowana na 100% pokazuje mu teraz 370km zasiegu |
|
Data: 2017-08-31 11:36:32 | |
Autor: J.F. | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d81d954d-f2ce-4f00-9c81-3a4a9bc5c02a@googlegroups.com...
Ale to nadal wychodzi, że facet w ciągu tych trzech lat załadował około Moja Nokia byla juz chyba wiecej razy ladowana, samsung tez ... troche na pojemnosci imo stracily, ale nie tak duzo. J. |
|
Data: 2017-08-31 11:36:48 | |
Autor: Shrek | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 31.08.2017 o 11:31, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Ale to nadal wychodzi, że facet w ciągu tych trzech lat załadował około Ale przecież mu tą baterię naprawiali na gwarancji, więc... może ona nowa jest:P Shrek |
|
Data: 2017-08-31 03:22:50 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W tekscie jest ze sporo zaplacil za naprawe akumulatorow.
|
|
Data: 2017-08-31 03:25:13 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
-- W tekscie jest ze sporo zaplacil za naprawe akumulatorow.
sa rozne teksty ale tylko jeden po finsku :-) ,,Das waren die größten Probleme", sagte Nyyssönen. Es wäre jedoch alles halb so schlimm gewesen, da diese Defekte von der Garantie gedeckt waren |
|
Data: 2017-08-31 11:54:04 | |
Autor: nadir | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 2017-08-31 o 11:31, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
jest utrata pojemnosci ale minimalna, naladowana na 100% pokazuje mu teraz 370km zasiegu I zmniejszenie zasięgu z 450 do 370 kilometrów, to jest "minimalna"? |
|
Data: 2017-08-31 03:23:40 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
-- I zmniejszenie zasięgu z 450 do 370 kilometrów, to jest "minimalna"?
nie wiadomo czy to byl spadek liniowy czy moze opadla z sil w ostatnim polroczu wiec trudno dywagowac czy to duzo czy malo, nadal jest zasieg okolo 400 km :-) |
|
Data: 2017-08-31 03:41:10 | |
Autor: Kris | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 11:54:16 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
I zmniejszenie zasięgu z 450 do 370 kilometrów, to jest "minimalna"? Zmniejszenie zasięgu po 3 latach używania i przejechaniu 400tys km o 15-20% to przecież żadna tragedia a wręcz powiedziałbym dobry wynik Przecież sporo kierowców swoimi prywatnymi autami 400tys przez całe życie nie zrobi |
|
Data: 2017-08-31 13:27:36 | |
Autor: nadir | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 2017-08-31 o 12:41, Kris pisze:
Zmniejszenie zasięgu po 3 latach używania i przejechaniu 400tys km o Tylko, że jeszcze więcej kierowców nie wyda na samochód pół melona. Zauważ, że piszemy o dosyć drogim "cudeńku", jak więc będzie wyglądać zasięg i trwałość akumulatorów w samochodach dla "normalnych" ludzi? |
|
Data: 2017-08-31 04:37:34 | |
Autor: Kris | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 13:28:24 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
Tylko, że jeszcze więcej kierowców nie wyda na samochód pół melona. Tu zgoda Z drugiej strony sporej grupie "normalnych" ludzi starczy auto z realnym zasięgiem dziennym 100km(a jako drugie auto w rodzinie to i 50km) Kwestia ceny zakupu i eksploatacji |
|
Data: 2017-08-31 14:57:45 | |
Autor: Shrek | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 31.08.2017 o 13:37, Kris pisze:
Tu zgoda Dopóki jest droższe niż spalinka, to nie ma szansy rynkowej, bo kto kupi gorszy produkt za wyższą cenę (pomijając hipsterów i szpanerów). No chyba żeby po prostu zakazać spalinek, ale w gospodarce nakazowo rozdzielczej to można i gówno sprzedać jako czekoladę. Żaden argument. Shrek |
|
Data: 2017-08-31 06:07:10 | |
Autor: Kris | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 14:57:44 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
W dniu 31.08.2017 o 13:37, Kris pisze: Dopóki jest droższe niż spalinka, to nie ma szansy rynkowej, bo kto kupi gorszy produkt za wyższą cenę (pomijając hipsterów i szpanerów). No chyba żeby po prostu zakazać spalinek, ale w gospodarce nakazowo rozdzielczej to można i gówno sprzedać jako czekoladę.. W 100% zgoda. Żaden argument. Ale to żaden argument za elektrykami nie był. Napisałem przecież "Kwestia ceny zakupu i eksploatacji" |
|
Data: 2017-08-31 15:17:15 | |
Autor: Shrek | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 31.08.2017 o 15:07, Kris pisze:
Żaden argument. Ok - źle napisałem. Nie chodziło mi o to że twój argument, to żaden argument, tylko że sukces tesli np w norwegii wspomagany ulgami podatkowymi to żaden argument;) Shrek |
|
Data: 2017-08-31 06:29:34 | |
Autor: Kris | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 15:17:15 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
Ok - źle napisałem. Nie chodziło mi o to że twój argument, to żaden argument, tylko że sukces tesli np w norwegii wspomagany ulgami podatkowymi to żaden argument;) A to ok Bo tak to działa Dopóki ekologiczne(a kwestia ekologiczności tesli tez jest dyskusyjna) wynalazki będą droższe od nie ekologicznych to ludziska masowo tego kupować nie będą. I dlatego póki co kupują diesla zamiast elektryków, dlatego palą w piecach węglem zamiast kupować pompy ciepła itp. Po prostu ludzie wybierają tańsze dla nich rozwiązania. |
|
Data: 2017-08-31 15:44:39 | |
Autor: Shrek | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 31.08.2017 o 15:29, Kris pisze:
Dopóki ekologiczne(a kwestia ekologiczności tesli tez jest dyskusyjna) wynalazki będą droższe od nie ekologicznych to ludziska masowo tego kupować nie będą. Węgiel to zostawmy, ale te pompy wcale nie są takie znowu o rzędy wielkości ekologiczniejsze od np gazu. Co prawda mają COP około 4 (ale to wtedy jak jest ciepło na zewnątrz;) ale elektrownia z przesyłem ma sprawność 30%. Na jedno wychodzi a gaz wcale taki strasznie trujący nie jest, skoro się nim otwartym ogniem w małych kuchniach pali i ludzie nie umierają:P Zresztą podobnie jest z elektrykami;) Shrek |
|
Data: 2017-08-31 12:00:23 | |
Autor: J.F. | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59a7dcc4$0$5145$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2017-08-31 o 11:31, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze: Po 400kkm ? W zasadzie tak. Taksiarz moze co prawda miec inne zdanie - dawnie moglem 10h pracowac, dzis tylko 8 ... Ech, i wroca czasy PRL - na Ursynow prosze - nie jade, ja tylko na Prage :-) J. |
|
Data: 2017-08-31 03:50:10 | |
Autor: Kris | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 12:00:35 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59a7dcc4$0$5145$65785112@news.neostrada.pl... Kogutek wstęnie podliczyła ale podsumujmy: 400000km w 3 lata 6 dni w tygodni*52tygodnie*3lata to masz 900dni. Kogutek pisał o 750dniach i to będzie raczej bardziej bliskie prawdy ale ok liczmy dla 900 400000km/900dni to jest 445 km dziennie Ile godzin dziennie taki taksiarz musiałby jeździć aby 450km wyjeździć? 10godzin dziennie/6dni w tygodniu Mało realne Aczkolwiek znam przypadek ze Szczecina gdzie jedno auto non stop na taryfie jeździ- w dzień żona, nocą mąż. Ale czy tak by dają radę przez 300dni w roku to nie wiem |
|
Data: 2017-08-31 04:08:17 | |
Autor: Kris | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 12:50:12 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
Kogutek wstęnie podliczyła ale podsumujmy: A tyle w mieście raczej to auto zasięgu nie ma więc musiałoby być "doładowywane" |
|
Data: 2017-08-31 04:27:12 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
-- A tyle w mieście raczej to auto zasięgu nie ma więc musiałoby być "doładowywane"
nie koles wyraznie zeznal ze w wiekszosci auto doladowywal w nocy w domu dlatego zasieg nie zgadza sie z przebiegiem dziennym PS https://www.leadersnet.at/news/27710,tesla-gruendet-niederlassung-in-tirol.html atak na Niemcy sie nie powiodl ale Austria to co innego wiec Blitzkrieg Tesli trwa aha Morawiecki powinien powaznie rozwazyc wizyte u Muska, fabryka Tesli w Polsce wzbudzi co prawda wscieklosc Niemcow ale z tym mozemy zyc :-) |
|
Data: 2017-08-31 04:34:12 | |
Autor: Kris | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 13:27:15 UTC+2 użytkownik przemek.j....@gmail.com napisał:
-- A tyle w mieście raczej to auto zasięgu nie ma więc musiałoby być "doładowywane" Tyle że średnio mu wychodzi ze jeździł 450km dziennie i to przy bardzo wyśrubowanych założeniach(6dni w tygodniu/300dni w roku) A 450km po nocnym ładowaniu to tak nie bardzo zasięg realny dla taksówki. |
|
Data: 2017-08-31 04:48:09 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
Nie powinien jechac bo to moze byc takie amerykanskie bamber gold. Obligacje tesli sprzedawane sa jako smieciowe. Wysoko oprocentowane ale mozna sporo stracic.
|
|
Data: 2017-08-31 04:52:21 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
Ale nie moze byc doladowywane bo to strata czasu i nie zrobi 450 kilometrow dziennie. Takie sranie w banie ten artykul. Strona wyglada jak zrobiona dla gimbazy albo dla ludzi o inteligencji pomiedzy sosna a jablonka.
|
|
Data: 2017-08-31 05:05:09 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
artykul pewnie na zlecenie bo normalny producent zrobilby "bezstronny" test dlugodystansowy np w ADAC i wyszloby ze jego fura jest najlepsza :-)
Morawiecki nie ma jechac na zakupy tylko zalatwic fabryke Tesli w Europie tzn w PL, Niemcy przyblokowali Muska u siebie, w Austrii tez go siegna wiec jest okazja zeby wskoczyc do pociagu. Jak Tesla chce zarobic na 3-ce to musi startowac z produkcja w Europie i to szybko zanim Niemcy i Francuzi sie ogarna i wypuszcza cos na rynek. |
|
Data: 2017-08-31 05:16:33 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
A po co nam druga fabryka elektrykow. W ramach offsetu za dwie elektrownie atomowe chinczycy maja u nas zbudowac fabryke elektrykow. Fabryka akumulatorow juz sie buduje. Obstawiam ze jak podpisza umowe na elektrownie to rownolegla zaczna budowac fabryke samochodow elektrycznych i elektryki beda duzo szybciej niz elektrownie.
|
|
Data: 2017-08-31 15:14:58 | |
Autor: RadoslawF | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 2017-08-31 o 14:16, Zenek Kapelinder pisze:
A po co nam druga fabryka elektrykow. W ramach offsetu za dwie elektrownie atomowe chinczycy maja u nas zbudowac fabryke elektrykow. Fabryka akumulatorow juz sie buduje. Obstawiam ze jak podpisza umowe na elektrownie to rownolegla zaczna budowac fabryke samochodow elektrycznych i elektryki beda duzo szybciej niz elektrownie. A po co nam ta Chińska fabryka wyrobów Rometopodobnych? Nikt tego nie chciał kupować. Ja jednak poproszę o fabrykę Tesli. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-08-31 07:26:39 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
Ciemniak jak widac jestes. No i netu nie masz bo jak bys mial to zamiast pisac bzdury sprwadzil bys jakie elektryczne bryki z ryzu robia. Jak by usa pozwolilo na ich import to Musk moze klodki kupic zeby swoje fabryki zamknac.
|
|
Data: 2017-08-31 21:07:10 | |
Autor: RadoslawF | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 2017-08-31 o 16:26, Zenek Kapelinder pisze:
Ciemniak jak widac jestes. No i netu nie masz bo jak bys mial to zamiast pisac bzdury sprwadzil bys jakie elektryczne bryki z ryzu robia. Jak by usa pozwolilo na ich import to Musk moze klodki kupic zeby swoje fabryki zamknac. Sam jesteś ciemniak i internetu niewłaściwie i nieumiejętnie używasz. Te ich wyroby jakie próbowali u nas sprzedawać się nie chciały. A to co mają u siebie to nie temat na dzisiejszą rozmowę. Wróć do niej jak będą mieli unijna homologację a na razie spadaj. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-08-31 14:55:19 | |
Autor: Shrek | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 31.08.2017 o 14:05, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
artykul pewnie na zlecenie bo normalny producent zrobilby "bezstronny" test dlugodystansowy np w ADAC i wyszloby ze jego fura jest najlepsza :-) No żesz w mordę - artykuł sponsorowany a i tak wyszło, że zepsuło się w tym napędzie prawie wszystko;) Shrek |
|
Data: 2017-08-31 06:29:23 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
-- No żesz w mordę - artykuł sponsorowany a i tak wyszło, że zepsuło się w tym napędzie prawie wszystko;)
przekaz jest taki: a) zrobil 400 tkm b) popsuly sie 3 rzeczy i zostaly naprawione na gwarancji |
|
Data: 2017-08-31 15:40:47 | |
Autor: Shrek | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 31.08.2017 o 15:29, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
przekaz jest taki: To dla ciemnego ludu. A jak ktoś się wczyta to: a) 400kkm jest z dupy wzięte. b) w napędzie zepsuło się praktycznie wszystko. I nieprawdą jest ze dach przeciakał...;) Shrek |
|
Data: 2017-08-31 15:50:28 | |
Autor: J.F. | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
Ale nie moze byc doladowywane bo to strata czasu i nie zrobi 450 kilometrow dziennie. W zaleznosci od wersji - moze ma klientow caly czas, moze ma pare przerw i moze sie podlaczyc. Gdzies tam trzeba przerwe na toalete i posilek przewidziec, to tez mozna podladowac. Takie sranie w banie ten artykul. Strona wyglada jak zrobiona dla gimbazy albo dla ludzi o inteligencji pomiedzy sosna a jablonka. No ba, jest news, jest artykul, jest wierszowka. wiecej nie trzeba :-( J. |
|
Data: 2017-08-31 12:06:43 | |
Autor: nadir | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 2017-08-31 o 12:00, J.F. pisze:
Po 400kkm ? W zasadzie tak. Tylko, że nie wiemy czy spadek pojemności nastąpił po 400kkm czy 200kkm. Jak przy 400-tu, to OK, ale jak przy 200-tu, to wychodzi, że w tym konkretnym wypadku po półtora roku zasięg spadł mu o około 15%, to już nie jest mało. |
|
Data: 2017-08-31 12:52:06 | |
Autor: Shrek | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 31.08.2017 o 12:06, nadir pisze:
Tylko, że nie wiemy czy spadek pojemności nastąpił po 400kkm czy 200kkm. Jeszcze raz napiszę - ta bateria była naprawiana po awarii i całkiem prawdopodobne jest, że to jest mówka sztuka wymieniona powiedzmy po 350kkm. Zreszta to 400 w trzy lata brzmi też mało prawdopodobnie nawet na taksówce. Tym bardziej, że to ma teoretycznie zasięgu 400km, więc zapewne w mieście mniej - musialby to dwa razy na dobę ładować. Shrek |
|
Data: 2017-08-31 13:03:24 | |
Autor: nadir | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 2017-08-31 o 12:52, Shrek pisze:
Jeszcze raz napiszę - ta bateria była naprawiana po awarii i całkiem prawdopodobne jest, że to jest mówka sztuka wymieniona powiedzmy po 350kkm. OK, tylko co to za awaria? Bo może właśnie po półtora roku albo 200kkm pojemność spadała i zasięg zmalał o 50%? |
|
Data: 2017-08-31 13:07:15 | |
Autor: Shrek | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 31.08.2017 o 13:03, nadir pisze:
Jeszcze raz napiszę - ta bateria była naprawiana po awarii i całkiem prawdopodobne jest, że to jest mówka sztuka wymieniona powiedzmy po 350kkm. No właśnie nie wiadomo. Shrek |
|
Data: 2017-08-30 21:32:54 | |
Autor: z | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 2017-08-30 o 21:25, T. pisze:
Tylko co na to wszystkie punkty serwisowe? Z czego będą żyć kiedy na drogach zapanuje ,,elektryczność"? W tańszych modela na pewno producent będzie musiał na czymś zaoszczędzić. A jak nic nie wyjdzie to się zastosuje postarzanie produktu. Spoko majonez. Nie takie rzeczy się już psuło :-) z |
|
Data: 2017-08-30 21:37:56 | |
Autor: t-1 | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 2017-08-30 o 21:25, T. pisze:
Tylko co na to wszystkie punkty serwisowe? Z czego będą żyć kiedy na drogach zapanuje ,,elektryczność"? Przestawią się na Stacje Kontroli Pojazdów, bo wejdzie prawo nakazujące ze względu na wysokie napięcie i zgromadzoną energię akumulatora oraz palny czynnik chłodniczy klimatyzacji badania techniczne co miesiąc. |
|
Data: 2017-08-30 21:42:11 | |
Autor: Marcin | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
Witam
W dniu 2017-08-30 o 21:25, T. pisze: Podczas prezentacji Tesli Model 3 Elon Musk zszokował wszystkich Co ile Tesla musi się stawiać na przeglądach w ASO i ile to kosztuje? Pozdrawiam, Marci |
|
Data: 2017-08-30 23:59:42 | |
Autor: m4rkiz | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
On 2017-08-30 21:25, T. wrote:
Jeśli nadal wątpicie w trwałość elektrycznych układów napędowych, fiński nie wątpimy w trwałość układów napędowych tylko paliwowych Jego Tesla Model S przejechała dystans 400 000 km w ciągu właśnie Profesor Juha Pyrhönen z Lappeenranta University of Technology twierdzi, kolejny raz, mysle ze nikt nie neguje ze dobrze dobrany i zrobiony silnik moze byc 'wieczny' to baterie sa problemem Tylko co na to wszystkie punkty serwisowe? Z czego będą żyć blacharstwo-lakiernictwo, elektryka i elektronika, zawieszenie, klimatyzacje, ogumienie, szyby etc. etc. to wszystko zostaje, być może odpadnie problem z remontami silnikow bo pewnie beda nieserwisowalne, ale co z tego? przez ostatnie 20 lat duzy remont silnika zlecalem raz |
|
Data: 2017-08-31 11:21:40 | |
Autor: J.F. | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oo7cg8$eoq$1$m4rkiz@news.chmurka.net...
to wszystko zostaje, być może odpadnie problem z remontami silnikow bo pewnie beda nieserwisowalne, ale co z tego? Mozliwe, ze beda serwisowalne - wymiania lozysk co 300kkm . przez ostatnie 20 lat duzy remont silnika zlecalem raz Bo nie jestes taksowkarzem. Pamietacie tego greckiego, ktory swoim Mercedesem przejechal 2 mln km ? Ale silniki zuzyl trzy. J |
|
Data: 2017-08-31 08:04:56 | |
Autor: Shrek | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 30.08.2017 o 21:25, T. pisze:
Czyli układ napędowy _byłby_ wieczny, gdyby nie baterie. Co w tym odkrywczego? Wiadomo, że silniki elektryczne są proste jak budowa cepa, stosunkowo tanie i odporne na uszkodzenia. Falowniki w sumie też da się dobrze zrobić (choć nie zawsze się opłaca - np w przemyśle działają od nowosci a w windach w mieszkaniówce sypią się regularnie - u mnie w bloku na 4 windy w 10lat wymieniliśmy 5 sztuk). Czyli potwierdza się, że samochody elektryczne byłyby zajebiste, gdyby nie baterie. Innymi słowy zupełnie bez sensu cały tekst. Shrek. |
|
Data: 2017-08-31 01:08:56 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
gdzie indziej pisza ze te usterki objela gwarancja :-)
a dokladnie zdechlo: -Akkupaket -Elektromotor -Servolenkung Wie es heißt, hatte das Akkupaket einmal eine Fehlfunktion, die repariert werden musste. Zudem wurden der Elektromotor und die Servolenkung einmal ersetzt. ,,Das waren die größten Probleme", sagte Nyyssönen. Es wäre jedoch alles halb so schlimm gewesen, da diese Defekte von der Garantie gedeckt waren |
|
Data: 2017-08-31 10:21:35 | |
Autor: Shrek | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 31.08.2017 o 10:08, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
gdzie indziej pisza ze te usterki objela gwarancja :-) Ten elektromotor to silnik czy silniczek od wspomagania kiery? Bo jak główny, to oznacza, że właściwie tylko elektronika przeżyła w całym napędzie. Shrek |
|
Data: 2017-08-31 02:29:53 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
-- Bo jak główny, to oznacza, że właściwie tylko elektronika przeżyła w całym napędzie.
silnik ale 3 lata na elektronike to za krotko zeby padla wiec poczekajmy jeszcze troche :-) |
|
Data: 2017-08-31 11:36:13 | |
Autor: Shrek | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 31.08.2017 o 11:29, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Bo jak główny, to oznacza, że właściwie tylko elektronika przeżyła w Czyli zasadniczo ten taksówkarz udowodnił, że w tym napędzie psuje sie wszystko. Shrek |
|
Data: 2017-08-31 03:20:22 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
-- Czyli zasadniczo ten taksówkarz udowodnił, że w tym napędzie psuje sie wszystko.
jesli placi producent to jak dla mnie moze sie popsuc caly i to dwa razy byle byl na gwarancji :-) |
|
Data: 2017-08-31 12:57:56 | |
Autor: Shrek | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 31.08.2017 o 12:20, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Czyli zasadniczo ten taksówkarz udowodnił, że w tym napędzie psuje sie No ja wolałbym, żeby się jednak cały czas nie psuło. Raz że nie wiesz czy dojedziesz, dwa że nikt dziadowstwa od ciebie nie odkupi. Shrek |
|
Data: 2017-08-31 13:15:36 | |
Autor: Jacek | |
Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km | |
W dniu 30.08.2017 o 21:25, T. pisze:
Jeśli nadal wątpicie w trwałość elektrycznych układów napędowych, fiński taksówkarz udowadnia, że jesteście w błędzie.Silniki i napęd - spoko. Ale co do akumulatorów, to jeszcze dłuuugo nie widzę tu jakiejś rewolucji. Jechałem w Dubaju taksówką (Prius) z przebiegiem 600 kkm. Wyglądała, jak roczne - góra dwuletnie auto, a kierowcą był Nepalczyk. Jacek |