Data: 2012-12-06 10:26:32 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Tesla S EC | |
Hello Myjk,
Thursday, December 6, 2012, 8:11:18 AM, you wrote: Tak sobie oglądam "test" Tesli S -> http://youtu.be/INaV40Hy66Q i co nie 16 godzin ładowania też robi wrażenie? Szukanie hotelu z ładowarką to sama przyjemność... Niestety w naszych warunkach klimatycznych raczej nie ma szans, aczkolwiek Na LPG, oczywiście. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-12-06 10:38:53 | |
Autor: Myjk | |
Tesla S EC | |
Thu, 6 Dec 2012 10:26:32 +0100, RoMan Mandziejewicz
16 godzin Ĺadowania teĹź robi wraĹźenie? Mnie by wystarczyĹo na codzieĹ 3-4h ze zwykĹego gniazdka, bo przejeĹźdĹźam dziennie nie wiÄcej niĹź 100km. Dalsze wypady oczywiĹcie odpadajÄ -- ale w ogĂłle nie braĹem tego auta pod uwagÄ jako auta dĹugodystansowego. Szukanie hotelu z ĹadowarkÄ to sama przyjemnoĹÄ... PĂłki co. Ĺadowanie ze stacji 90kV trwa godzinÄ. Na LPG, oczywiĹcie. W sumie... ;) -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2012-12-06 10:57:32 | |
Autor: Myjk | |
Tesla S EC | |
Thu, 6 Dec 2012 10:38:53 +0100, Myjk
Ĺadowanie ze stacji 90kV trwa godzinÄ. kW :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2012-12-06 11:34:13 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Tesla S EC | |
Hello Myjk,
Thursday, December 6, 2012, 10:38:53 AM, you wrote: 16 godzin ładowania też robi wrażenie?Mnie by wystarczyło na codzień 3-4h ze zwykłego gniazdka, bo przejeżdżam Chyba megawoltów... Jeśli 90kVA i przez godzinę, to z tego wynika, że jazda ze stałą predkością jakieś 80km/h, żeby te 400km dojechać. Na LPG, oczywiście.W sumie... ;) :) -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-12-06 12:04:42 | |
Autor: Myjk | |
Tesla S EC | |
Thu, 6 Dec 2012 11:34:13 +0100, RoMan Mandziejewicz
Chyba megawoltĂłw...Szukanie hotelu z ĹadowarkÄ to sama przyjemnoĹÄ...PĂłki co. Ĺadowanie ze stacji 90kV trwa godzinÄ. Moja skucha. 90 kW byĹo na skrzyni tego "superczardĹźera". Czas okreĹlili na 45 minut. :)Na LPG, oczywiĹcie.W sumie... ;) Ale tak serio :P to wĹaĹnie najbardziej mnie zastanawia skutecznoĹÄ aku przy naszych standardowych temperaturach zimowych na poziomie powiedzmy -10. Nie doczytaĹem siÄ takĹźe na jakiej zasadzie jest chĹodzenie (w lato) i ogrzewanie (w zimie) kabiny. Czy wszystko na sprÄĹźarce czy grzaĹki sÄ na zimÄ... Tu wiÄcej info, w tym ceny (dosyÄ kosmiczne jak na PL): http://www.samochodyelektryczne.org/tesla_model_s.htm -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2012-12-06 12:43:07 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Tesla S EC | |
Hello Myjk,
Thursday, December 6, 2012, 12:04:42 PM, you wrote: Thu, 6 Dec 2012 11:34:13 +0100, RoMan Mandziejewicz Moja skucha. 90 kW było na skrzyni tego "superczardżera". Czas określili naChyba megawoltów...Szukanie hotelu z ładowarką to sama przyjemność...Póki co. Ładowanie ze stacji 90kV trwa godzinę. Znowu megawolty - nie da się pakietu 85kWh naładowac ładowarka 90kW w 45 minut. Raczej w póltorej godziny prawie. Sprawnośc ładowania jest ponizej 100% Byle Lanos 1.6 ma bak o pojemności znamionowej 117kWh (w przeliczeniu na moc silnika 78kW i zużycie paliwa przy mocy maksymalnej na poziomie 32l/h) a przy oszczędnej jeździe zasięg 700+km i czas ładowania jakieś 10 minut łacznie z zaplata i wystawieniem faktury :P [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2012-12-06 12:59:06 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Tesla S EC | |
W dniu 06.12.2012 12:43, RoMan Mandziejewicz pisze:
Znowu megawolty - nie da się pakietu 85kWh naładowac ładowarka 90kW w Dodatkowo mało kto ma takie przyłącze plus tak szybkie ładowanie pewnie też znacznie szybciej zużywa akumulatory. Jeśli już to do codziennych dojazdów trzeba szukać jakąś pochodną Melexa - mały, lekki i niezbyt szybki. Co się przekłada na małe wymagania energetyczne, czyli potrzebę niewielkiego zapasu energii. |
|