Tesla S, autopilot jest całkiem niezły na tym video

Data: 2015-12-29 12:20:15
Autor: Pszemol
Tesla S, autopilot jest całkiem niezły na tym video
Data: 2015-12-29 19:56:07
Autor: ZIWK
Tesla S, autopilot jest całkiem niezły na tym video
W dniu 2015-12-29 o 19:20, Pszemol pisze:
http://bigthink.com/ideafeed/watch-as-teslas-autopilot-saves-a-driver-from-disaster

Szkoda, że reszta autka jest zwalona maksymalnie :(
Miałem okazję jechać tym :) jako pasażer i na krótkiej trasie :( ...
1 - auto o nowatorskiej konstrukcji i budowie, zostało całkowicie zniszczone tradycyjnym do bólu nadwoziem, które w żaden sposób nie wyróżnia się z tłumu - tak samo by wyglądało ze znaczkiem Audi/Maserati/"cokolwiek innego 4 drzwiowego ze sportowym zacięciem"...
2 - silnikowo - rzeczywiście wgniata w fotel - tą moc i moment rzeczywiście czuć...
3 - zawieszenie - t r a g e d i a - bardziej komfortowe bywały taczki (z żelaznym kółkiem) i wozy drabiniaste. Czuć każdą nierówność i zmarszczkę na bawarskiej (bo tam to było) drodze.
4 - wnętrze - upakowane elektroniką do bólu - zamiast zegarów wyświetlacz - być może z trybem nocnym (kamera?) - być może konfigurowalny... właściciel jeszcze nie doszedł do połowy 1 tomu instrukcji ;)
5 - smaczek jutra ;) - Dla poprawy aerodynamiki zewnętrzne klamki są chowane. Ponieważ dostęp jest "keyless" więc dla kierowcy nie ma problemu. Ale przy chęci zabrania pasażera z chodnika już jest ciekawiej: Aby wysunąć klamki należy z "tablecika" p.o. środkowej konsoli (chyba 22", pełen ikonek symboli obrazków itp. gówna skutecznie rozpraszającego kierowcę) należy wybrać i uruchomić odpowiednią aplikację i już się klamki wysuną i już można drzwi otworzyć i wsiąść do środka ;)
W tym nawale nowoczesności wewnętrzne klamki wyglądają staroświecko i wręcz nieprzyzwoicie - pochodzą jak ze Skody - Favorit oczywiście ;) .

Data: 2015-12-29 17:09:28
Autor: Pszemol
"ZIWK" <wsmag@o2.pl> wrote in message news:n5ukr8$qu6$1dont-email.me...
[...]

Czym jeździłeś sportowym?

[...]

Do czego porównujesz?

4 - wnętrze - upakowane elektroniką do bólu - zamiast zegarów wyświetlacz - być może z trybem nocnym (kamera?) - być może konfigurowalny... właściciel jeszcze nie doszedł do połowy 1 tomu instrukcji ;)

Tak, jest 17 calowy wyświetlacz ZAMIAST guzików i pokręteł.
Konfigurowalny do bólu. Nie wiedziałem że jest jakaś instrukcja...
Dzisiaj takie rzeczy powinny być do obmacania bez instrukcji.

[...]

Ile masz lat? Pytam z czystej ciekawości... I ile ma lat właściciel auta?

W tym nawale nowoczesności wewnętrzne klamki wyglądają staroświecko i wręcz nieprzyzwoicie - pochodzą jak ze Skody - Favorit oczywiście ;) .

Nie zauważyłem :-) Przyglądnę się przy okazji... :-)

Data: 2015-12-30 08:57:30
Autor: kosmos
W dniu 2015-12-30 o 00:09, Pszemol pisze:
[...]

No przecież wyraźnie jest napisane - do taczki i wozu drabiniastego. I auto wypada gorzej.

Data: 2015-12-30 08:19:58
Autor: Pszemol
"kosmos" <atman@upc.pl> wrote in message news:n602pb$m2d$1node2.news.atman.pl...
[...]

A no tak, to przepraszam :-)

Data: 2015-12-31 14:50:40
Autor: ZIWK
[...]

W zasadzie niczym - mam inne wymagania i oczekiwania co do auta.

[...]

Xantia Activa na naszych powiatówkach i gminnych patchworkach :)

[...]

Ja jestem małolatem przed 50... Właściciel podobnie...

Data: 2015-12-31 16:59:44
Autor: Pszemol
"ZIWK" <wsmag@o2.pl> wrote in message news:n63bmh$avh$1dont-email.me...
[...]

I dlatego jesteś zaskoczony normalnym w takim aucie twardym zawieszeniem.

[...]

Czyli kołysząca się łajba ;-)

Weź poszukaj jakiegoś popularnego wszędzie Audi TT - poczujesz
twarde zawieszenie i powiesz nam wtedy jak się jeździło Teslą S...

Ile masz lat? Pytam z czystej ciekawości... I ile ma lat właściciel auta?
Ja jestem małolatem przed 50... Właściciel podobnie...

No to nie masz wymówki - musz te rzeczy umieć obmacać...
Co innego jak miałbyś >70 ;-)

A GUI było po angielsku? Może z obcą jęźiką nie ten teges?

Data: 2016-01-01 01:43:46
Autor: ZIWK
W dniu 2015-12-31 o 23:59, Pszemol pisze:

Czym jeździłeś sportowym?
W zasadzie niczym - mam inne wymagania i oczekiwania co do auta.

I dlatego jesteś zaskoczony normalnym w takim aucie twardym zawieszeniem.
Twardym - i przenoszącym na kierowcę KAŻDĄ nierówność :( - dla mnie daleko poza tym, czego oczekuję.

[...]

Zapewne mylisz sobie komfortową, zwykłą Xantię z zawieszeniem hydro-pneumatycznym (nawet Hydracive II - z regulowaną sztywnością) z zupełnie innym autem - Xantia Activa.
Ta ostatnia z zawieszeniem AKTYWNYM - czyli nie tylko sztywność jest regulowana, ale też pod kontrolą elektroniki są przechyły nadwozia :)

Weź poszukaj jakiegoś popularnego wszędzie Audi TT - poczujesz
twarde zawieszenie i powiesz nam wtedy jak się jeździło Teslą S...
Tu nie chodzi o resory teownika 40mm i amortyzatory z bukowych klocków, tylko o realne branie podłoża i trzymanie się drogi, szczególnie w zakrętach.
To na prawdę da się zrobić inaczej niż w gokarcie.
A "sportowa" TT-ka to może udawać sportowy samochód pod dyskoteką w Koziej Wólce - ale na drodze, szczególnie krętej do Activy nie ma szansy się zbliżyć.
Nie bez powodu zawieszenie aktywne zostało zakazane np. w Formule 1 - przyczepność w zakrętach osiągana dzięki temu przekraczała fizyczną wytrzymałość kierowców.
[...]

Jestem konserwatywny - zamiast klikania w ikonki wolę pod ręką fizyczny przycisk/dźwignię/pokrętło... Po kształcie wiem co mam pod palcami i czuję czy zadziałał, czy nie... Bez spoglądania i odrywania wzroku od drogi w poszukiwaniu ikonki w 7 rzędzie 3 pod-menu...

A GUI było po angielsku? Może z obcą jęźiką nie ten teges?
GUI Szprechane - jak i właściciel :)

Data: 2015-12-31 23:50:07
Autor: Iguan_007
On Friday, January 1, 2016 at 10:43:44 AM UTC+10, ZIWK wrote:

[...]

No i z tego co na szybko wygooglalem to masz i taka opcje - drzwi pasazera mozna otworzyc albo klikajac w panel albo naciskajac dzwignie zmiany "biegow".

Pozdrawiam,
Iguan   --
Tu i tam:   https://picasaweb.google.com/iguan007

Data: 2016-01-01 11:14:44
Autor: Cavallino
W dniu 01.01.2016 o 01:43, ZIWK pisze:
[...]

Ale jest równie twarda w dowolnej opcji, jak normalne sportowe auto?

Data: 2016-01-01 11:24:48
Autor: AL
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> Wrote in message:
W dniu 01.01.2016 o 01:43, ZIWK pisze:
W dniu 2015-12-31 o 23:59, Pszemol pisze:

Czym jeŸdziłeœ sportowym?
W zasadzie niczym - mam inne wymagania i oczekiwania co do auta.

I dlatego jesteœ zaskoczony normalnym w takim aucie twardym zawieszeniem.
Twardym - i przenoszšcym na kierowcę KAŻDĽ nierównoœć :( - dla mnie
daleko poza tym, czego oczekuję.

2 - silnikowo - rzeczywiœcie wgniata w fotel - tš moc i moment
rzeczywiœcie czuć...
3 - zawieszenie - t r a g e d i a - bardziej komfortowe bywały taczki
(z żelaznym kółkiem) i wozy drabiniaste. Czuć każdš nierównoœć
i zmarszczkę na bawarskiej (bo tam to było) drodze.

Do czego porównujesz?
Xantia Activa na naszych powiatówkach i gminnych patchworkach :)

Czyli kołyszšca się łajba ;-)
Zapewne mylisz sobie komfortowš, zwykłš Xantię z zawieszeniem
hydro-pneumatycznym (nawet Hydracive II - z regulowanš sztywnoœciš) z
zupełnie innym autem - Xantia Activa.
Ta ostatnia z zawieszeniem AKTYWNYM - czyli nie tylko sztywnoœć jest
regulowana, ale też pod kontrolš elektroniki sš przechyły nadwozia :)

Ale jest równie twarda w dowolnej opcji, jak normalne sportowe auto?

Nie.
A czy sportowe auto musi być twarde? --
AL -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-01-01 02:07:09
Autor: AL
On 2015-12-31 23:59, Pszemol wrote:
Do czego porównujesz?
Xantia Activa na naszych powiatówkach i gminnych patchworkach :)

Czyli kołysząca się łajba ;-)

co napisałeś świadczy, że nawet nie słyszałeś o tej wersji Xantii (i nie odróżniłbyś jej na ulicy jak 99% osób :)
(Audi TT to jest pierdziółka zamiatająca lusterkami asfalt na zakrętach przy X.Activie ;)

Wszystkiego naj w 2016!

Data: 2016-01-01 11:10:10
Autor: Pszemol
On 2015-12-31 23:59, Pszemol wrote:
Do czego porównujesz?
Xantia Activa na naszych powiatówkach i gminnych patchworkach :)

Czyli kołysząca się łajba ;-)

co napisałeś świadczy, że nawet nie słyszałeś o tej wersji Xantii (i nie odróżniłbyś jej na ulicy jak 99% osób :)

Zgadza się - poleciałem z pierwszym wyrazem :-) OK, nie znam tej wersji.

(Audi TT to jest pierdziółka zamiatająca lusterkami asfalt na zakrętach przy X.Activie ;)

Strasznie mnie w takim TT dupa bolała podczas jazdy próbnej :-))

Tesla S, autopilot jest całkiem niezły na tym video