Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikom

Data: 2017-07-29 11:08:26
Autor: Ghost
Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikom

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:olh1f8$5gi$1@dont-email.me...

Jeśli ktoś już nie śpi: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikom
https://livestream.tesla.com/

Japierdole, w wyznawcach komunizmu nie było takiego zacięcia, jak u pszemololola.

Data: 2017-07-29 11:51:34
Autor: T.
W dniu 2017-07-29 o 11:08, Ghost pisze:

[...]

Też byście byli przejęci, jakbyście swoje wyśnione auto odbierali...
Ma trochę pierdolca, fakt, ale takiego pozytywnego :-)
W Teleexpresie by go nazwali "Człowiek pozytywnie zakręcony".
T.

Data: 2017-07-29 12:48:16
Autor: Pszemol
T. <kuki543@interia.pl> wrote:
[...]

:-) No ale moim zdaniem pierdolca to mają ci, którzy na to "przedstawienie"
lecieli do Kalifornii nawet z Europy. Ja tylko obejrzałem bo chciałem się
więcej dowiedzieć o nowym aucie. Szczerze mówiąc byłem bardzo zawiedziony
treścią przedstawienia.

O aucie właściwie powiedziano tylko tyle:

https://heavyeditorial.files.wordpress.com/2017/07/screen-shot-2017-07-28-at-11-22-54-pm-e1501302835123.jpg?quality=65&strip=all&w=782&strip=all

I pokazano 30 zaparkowanych aut podłączonych do ładowarek...

Gdybym się tam wybrał, jak fanboje Tesli, do Kalifornii, to chyba po drodze
do hotelu podpalałbym ze złości i rozczarowania samochody i wybijał szyby
wystawowe ;-)

Data: 2017-07-29 15:58:53
Autor: Ghost

T. <kuki543@interia.pl> wrote:
[...]

Prawie zgoda, z tym, że nie teleexpresowo "pozytywnie nakręcony", a raczej z rosyjska "pożyteczny idiota". Taki przydatny zwierz dla marketingowców i innych propagandystów. Co innego się jarać, a co innego być wyznawcą i rozsyłać linki z każdym puszczeniem bąka przez korporacyjną szczekaczkę. No ale oczywiście nie można człowiekowi odmawiać prawa do zaspokajania potrzeby posiadania bożka.

Data: 2017-07-29 13:25:27
Autor: Shrek
W dniu 29.07.2017 o 11:51, T. pisze:

W Teleexpresie by go nazwali "Człowiek pozytywnie zakręcony".

Jak o kimś kurwizja mówi pozytywnie, to nie ma się co chwalić - zwykle znaczy to, ze mówimy o mendzie ponadstandardowego formatu:P

Shrek

Data: 2017-07-29 13:36:26
Autor: Shrek
W dniu 29.07.2017 o 13:25, Shrek pisze:

W Teleexpresie by go nazwali "Człowiek pozytywnie zakręcony".

Jak o kimś kurwizja mówi pozytywnie, to nie ma się co chwalić - zwykle znaczy to, ze mówimy o mendzie ponadstandardowego formatu:P

Żeby nie było wątpliwości - nie była to próba obrażenia Przemola.

Shrek

Data: 2017-07-31 12:25:13
Autor: Pszemol
"Shrek" <1@wp.pl> wrote in message news:olhrvq$46k$3node1.news.atman.pl...
[...]

Nie obraziłem się :-)

A tak w ogóle, to czy ktoś obejrzał tą relację z przekazania samochodów?

Ja szczerze mówiąc jestem rozczarowany: dużo pieprzenia kotka
za pomocą młotka i marketingowego bullshitu a mało o samochodach,
zero fotek ze środka - brakowało mi więcej informacji o samym
samochodzie... Przemówienie Muska z jego czkawką też niewiele dało.

A to co podali też rozczarowało, i to bardzo:
- tania wersja $35000 USD dopiero w jesieni, pod koniec roku 2017.
- czyli zaczęli produkcję, owszem, ale auta za $49000 USD netto:
        = $44000 za wersję z rozszerzonym zasięgiem do 310 mil
        = $5000 za wersję z luksusowym wnętrzem
        = podatki, destination charge i bóg wie co jeszcze doliczą :-)
- wersja z napędem na 4 koła, moim zdaniem niezbędna do jazdy
po Chicago w zimie (napęd tylko na tył nadaje się do jazdy w lecie)
dopiero w kwietniu 2018...

Czyli poczekamy sobie dużo dłużej niż na początku myślałem.
Kto wie czy w takim razie w między czasie nie pojawi się coś na rynku
ciekawszego. Trudno będzie pobić Teslę z tymi jej Superchargers do
jazdy na dłuższe dystanse ale jak ktoś się nowy pojawi to trzeba dać
szansę i obejrzeć...

Data: 2017-07-31 20:42:45
Autor: nadir
W dniu 2017-07-31 o 19:25, Pszemol pisze:

A tak w ogóle, to czy ktoś obejrzał tą relację z przekazania samochodów?

Noooo, ja sobie nawet nagrałem i puszczam codziennie przed snem. ;)

Czyli poczekamy sobie dużo dłużej niż na początku myślałem.

Przecież od początku piszemy, to kiepsko zainwestowane 1000 dolarów.

Data: 2017-07-31 19:47:25
Autor: Pszemol
nadir <none@hell.org> wrote:
W dniu 2017-07-31 o 19:25, Pszemol pisze:

A tak w ogóle, to czy ktoś obejrzał tą relację z przekazania samochodów?

Noooo, ja sobie nawet nagrałem i puszczam codziennie przed snem. ;)

:-)))

Czyli poczekamy sobie dużo dłużej niż na początku myślałem.

Przecież od początku piszemy, to kiepsko zainwestowane 1000 dolarów.

Jasnowidze z Was?

Data: 2017-07-31 23:05:53
Autor: nadir
Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikom
W dniu 2017-07-31 o 21:47, Pszemol pisze:

Jasnowidze z Was?

Coś w ten deseń.

Data: 2017-08-01 07:20:37
Autor: Pszemol
"nadir" <none@hell.org> wrote in message news:597f9bb3$0$640$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-07-31 o 21:47, Pszemol pisze:

Jasnowidze z Was?

Coś w ten deseń.

A'propos "zainwestowanych" $1000:

https://www.wired.com/story/canceling-your-model-3-deposit-dont-count-on-a-timely-refund

Data: 2017-08-07 13:25:30
Autor: Pszemol
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

Ktoś z Was tu próbował insynuować, że z tych depozytów Musk finansuje
produkcję...

Okazuje się, że miałem rację twierdząc że te sumy to kropla w morzu
potrzeb.

Dziś rano Tesla ogłosiła wypuszczenie obligacji z wypłatą na 2025 ro na
sumę półtora miliarda dolarów z przeznaczeniem na finansowaniem produkcji
Modelu 3:

http://m.benzinga.com/article/9886553?utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Data: 2017-08-07 18:19:57
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:om9po9$h8q$1@dont-email.me...
[...]

Jakby nie patrzec - 600 mln $. Calkiem spora kropla.
Ostatnio ponoc ubylo 50 tys depozytow (czyli 50 mln$), ale pol miliona zostalo.

Dziś rano Tesla ogłosiła wypuszczenie obligacji z wypłatą na 2025 ro na
sumę półtora miliarda dolarów z przeznaczeniem na finansowaniem produkcji
Modelu 3:

No to 600mln $ stanowi spory udzial, nieoprocentowany.
Wycofaj depozyt, kup obligacje :-)

Albo tylko wycofaj, bo jak Musk przeinwestowal i to wszystko p*, to stracisz :-)

J.

Data: 2017-07-29 12:19:50
Autor: J.F.
Dnia Sat, 29 Jul 2017 11:08:26 +0200, Ghost napisał(a):
[...]

Jaki komunizm, przeciez to drapiezny kapitalizm.

Wyplacic pracownikom we wlasnych produktach ... podwojny zysk J.

Data: 2017-07-29 12:48:16
Autor: Pszemol
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Z tego co oficjalnie mówią, to ci pracownicy zapłacili pełną cenę
detaliczną za te samochody.

Ja w to nie wierzę, byłoby to skończone frajerstwo płacić 100% za produkt w
fazie beta test.

Musk powiedział, że zrobili 50 samochodów dopiero - oprócz tych 30 dla
pracowników jest jeszcze 20 przeznaczonych na "engineering validation".
Jestem prawie pewny, że te auta sprzedali za 1/3 ceny i kupujący podpisali
lojalkę "NDA".

Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikom