Data: 2015-10-01 18:14:04 | |
Autor: ToMasz | |
Tesla model X - piękny samochód | |
W dniu 01.10.2015 o 13:18, Pszemol pisze:
http://www.wired.com/2015/09/tesla-model-x-suv-reveal-specs-price/?mbid=social_fb 400km to zdecydowanie za dużo na miasto, za mało na podróż. tym bardziej podróż autostradą. Większość ludzi codziennie pokonuje trasę 15km do pracy i w pracy siedzi 8 godzin i ma możliwość ładowania. są auta o zasięgu 40km? Niema! dlaczego? Bo większość ludzi uważą że elektryki to gówno bo nad morze (500km) i tak nie zajadę.... ToMasz |
|
Data: 2015-10-01 11:40:59 | |
Autor: Pszemol | |
Tesla model X - piękny samochód | |
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:mujm0k$bcr$1dont-email.me...
W dniu 01.10.2015 o 13:18, Pszemol pisze: Są takie auta EV o małym zasięgu - porównaj Nissan Leaf. Macie go w PL? |
|
Data: 2015-10-03 18:55:58 | |
Autor: Przyjazny | |
Tesla model X - piÄkny samochĂłd | |
On 2015-10-01 16:14, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:
W dniu 01.10.2015 o 13:18, Pszemol pisze: Źle liczysz. 400km jest latem. Jak przyjdzie zima, to zostanie Ci pół albo i 1/3 pojemności akumulatorów, zużyjesz lekko licząc dodatkowe 100% energii na ogrzewanie i zostaje 100km zasięgu, w sam raz żeby pojechać do pracy, a potem jeszcze wrócić po zapomniane klucze do domu. Jak będzie korek na godzinę stania, to masz luksus pozastanawiania się czy musisz już iść po kurtkę do bagażnika i wyłączyć ogrzewanie. W Kalifornii oczywiście sytuacja jest korzystniejsza... |
|
Data: 2015-10-03 14:16:04 | |
Autor: Pszemol | |
Tesla model X - piękny samochód | |
"Przyjazny" <przyjazny@nospam.tld.invalid> wrote in message news:mup8bu$e23$1mx1.internetia.pl...
400km to zdecydowanie za dużo na miasto, za mało na podróż. tym bardziej W zimie gość z Norwegii zamiast 500km w lecie ma 400km. zużyjesz lekko licząc dodatkowe 100% Siejesz propagandę strachu :-) |
|
Data: 2015-10-04 17:00:17 | |
Autor: Przyjazny | |
Tesla model X - piÄkny samochĂłd | |
On 2015-10-03 19:16, Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
"Przyjazny" <przyjazny@nospam.tld.invalid> wrote in message news:mup8bu$e23$1mx1.internetia.pl... Nie wiem jak wygląda charakterystyka aku Tesli, patrzyłem kiedyś na te co są w Renault i spadki były mniej więcej takie jak pisałem. Przy temperaturach -10...-20 spadki pojemności ogromne, a okolice Warszawy zimą miewają zadziwiająco wydłużające się czasy dojazdu. zużyjesz lekko licząc dodatkowe 100% Nie, chciałem kupić - mam możliwość ładowania względnie sensownym prądem w nocy i nawet dość drogi samochód by się zwrócił w ludzkim czasie, ale samochód o zasięgu nominalnym 200km w zimowych warunkach nie dawał możliwości pojechania do pracy i z powrotem (razem 50km w 2h). |
|
Data: 2015-10-04 11:26:33 | |
Autor: Myjk | |
Tesla model X - piękny samochód | |
Thu, 01 Oct 2015 18:14:04 +0200, ToMasz
Ä auta o zasiÄgu 40km? Niema! Mitsubishi Outlander. Co prawda to Hybryda z normalnym silnikiem, ale 50-60km na samym prÄ dzie bez Ĺadowania przejedzie. Kumpel pracujÄ cy w Mitsu mnie namawia od paru lat na taki. PĂłki co Ĺźona kupiĹa sobie nowego Spacestara -- szkoda Ĺźe w nim nie montujÄ elektryki z zasiÄgiem wĹaĹnie na 50-60km bo to maĹe i leciutkie auta -- sprawdziĹby siÄ idealnie dla Ĺźony. -- Pozdor Myjk |