Data: 2019-09-03 18:47:22 | |
Autor: RadoslawF | |
Tesla po raz kolejny | |
https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji/
W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej klamki wywalili by na mordę. Ale właściciela się nie da. Wszystkiego najlepszego wierzącym w lepszość nowoczesnych rozwiązań. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-09-03 10:36:05 | |
Autor: sczygiel | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu wtorek, 3 września 2019 11:49:09 UTC-5 użytkownik RadoslawF napisał:
https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji/ O lol... Szkoda slow... |
|
Data: 2019-09-03 18:58:25 | |
Autor: yabba | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 03-09-2019 o 18:47, RadoslawF pisze:
https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji/ W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej Żeby WYJŚĆ z samochodu to trzeba mieć obowiązkowo telefon z aplikacją? yabba |
|
Data: 2019-09-03 19:15:28 | |
Autor: RadoslawF | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-03 o 18:58, yabba pisze:
https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji/ W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej Obowiązkowo trzeba mieć kartę. Telefon nie zawsze wystarczy. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-09-03 10:50:38 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla po raz kolejny | |
E bez ściemy. Przecież wszystkie osoby pisały że nie mogły dostać się do auta ?
No i dlaczego zabraniacie lemingom być idiotami ? Jeśli ktoś chce im sprzedać auto które wymaga aby przed nim klęknąć i wyrzec magiczne zaklęcie niech je kupują ;-) są firmy które świetnie prosperują na bogatych matolkach i uwierzcie mi tak jest dla nas wszystkich lepiej ;-) |
|
Data: 2019-09-03 20:42:34 | |
Autor: yabba | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 03-09-2019 o 19:50, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
E bez ściemy. Przecież wszystkie osoby pisały że nie mogły dostać się do auta ? A artykule jest napisane, że byli tacy, którzy nie mogli wyjść ze środka. "Niektórzy użytkownicy Tesli w Stanach Zjednoczonych, uwięzieni w swoich samochodach, zaczęli informować o problemie na Twitterze, kiedy okazało się, że kontakt z pomocą techniczną Tesli jest utrudniony." "Ci właściciele Tesli, którzy nie mieli w zwyczaju nosić przy sobie karty, ,,przyłapani" przez awarię, gdy byli wylogowani z aplikacji, stracili szansę na odblokowanie auta. Jeśli dodatkowo przebywali wtedy w środku, to nie mieli możliwości otworzenia drzwi. Pech." > No i dlaczego zabraniacie lemingom być idiotami ? Jeśli ktoś chce im sprzedać auto które wymaga aby przed nim klęknąć i wyrzec magiczne zaklęcie niech je kupują ;-) są firmy które świetnie prosperują na bogatych matolkach i uwierzcie mi tak jest dla nas wszystkich lepiej ;-) > Wsiadasz do nowoczesnego samochodu kolegi lub TAXI, a w przypadku "W" okazuje się, że nie możesz uciec ze środka, bo nie masz apki lub zasięgu. I jesteś zamknięty w pułapce. Takie coś nie powinno przejść homologacji. W każdym technicznym sprzęcie jest jakiś przycisk lub wajcha, który w możliwie najbardziej prymitywny i niezawodny sposób awaryjnie odcina zasilanie, wyłącza działanie lub umożliwia ucieczkę obsługi. Wiem, że klamka też może się zepsuć, ale samochód ma przeważnie co najmniej 2 drzwi, a system dźwigni od klamki do zamka jest statystycznie bardziej niezawodny od całej infrastruktury IT koniecznej do obsługi apki. yabba |
|
Data: 2019-09-03 21:38:38 | |
Autor: kk | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-03 20:42, yabba wrote:
Cała infrastruktura tak, ale kto każe całą angażować? |
|
Data: 2019-09-03 22:28:16 | |
Autor: yabba | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 03-09-2019 o 21:38, kk pisze:
On 2019-09-03 20:42, yabba wrote: Według opisu, normalna obsługa zamka wymaga do pracy: - apka na smartfonie - sieć GSM/LTE - sieć Internet - serwery Tesli - modem i komputer w samochodzie - silniczek lub elektromagnes w drzwiach. Awaria każdego elementu wymaga posługiwania się procedurą zapasową. Sam nadal nie wierzę, że jest to tak przekombinowane. yabba |
|
Data: 2019-09-19 08:59:53 | |
Autor: Budzik | |
Tesla po raz kolejny | |
Użytkownik przemek.jedrzejczak@gmail.com ...
E bez ściemy. Przecież wszystkie osoby pisały że nie mogły dostać Czy sugerujesz, ze powinna byc mozliwośc sprzedazy auta w którym podczas awaryjnego hamowania z kierowcy wysuwa sie zaostrzony pret? Wyjasniajac - ludzie moga byc głupi ale sprzedawane samochody powinny byc tak konstruowane zeby były w miare mozliwości bezpieczne. Brak mozliwości otwarcia drzwi z pewnoscia do takich rozwiazan nie nalezy. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter" Karol Irzykowski |
|
Data: 2019-09-19 02:21:27 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla po raz kolejny | |
-- Wyjasniajac - ludzie moga byc głupi ale sprzedawane samochody powinny byc tak konstruowane zeby były w miare mozliwości bezpieczne. Brak mozliwości otwarcia drzwi z pewnoscia do takich rozwiazan nie nalezy.
nie ma przymusu kupowania Tesli, jeśli zaś ktoś jest na tyle inteligentny to niestety musi się liczyć z konsekwencjami czyli ewentualnym grillowaniem :-) |
|
Data: 2019-09-19 11:14:08 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-19 o 10:59, Budzik pisze:
Czy sugerujesz, ze powinna byc mozliwośc sprzedazy auta w którym podczas Kiedyś było to standardem, ale odeszli od tego. :-) https://i2.nicepik.com/files/1003/723/754/oldtimer-cuba-auto-havana.jpg Robert |
|
Data: 2019-09-03 19:16:20 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-03 o 18:47, RadoslawF pisze:
Nie mają tam jakiś norm bezpieczeństwa? W razie pożaru rozumiem, że trzeba wybrać appkę "Wyp' w podskokach";-) Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com |
|
Data: 2019-09-04 16:51:08 | |
Autor: T. | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-03 o 19:16, Pawel "O'Pajak" pisze:
W dniu 2019-09-03 o 18:47, RadoslawF pisze: Był w USA przypadek, kiedy kierowca spalił się w Tesli, bo go nie było jak wyciągnąć po wypadku, w którym stracił przytomność. Bo klamka musi być super-hiper nowoczesna. T. |
|
Data: 2019-09-04 20:56:11 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 04.09.2019 16:51, T. wrote:
Był w USA przypadek, kiedy kierowca spalił się w Tesli, bo go nie było jak wyciągnąć po wypadku, w którym stracił przytomność. Bo klamka musi być super-hiper nowoczesna. A szyba była kuloodporna że nie dali rady wybić? -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-05 09:46:55 | |
Autor: T. | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-04 o 20:56, Mateusz Bogusz pisze:
On 04.09.2019 16:51, T. wrote:Niestety szybę w aucie nie tak prosto wybić, jak nie masz czym, a kamienie rzadko kiedy leżą pod ręką. Przy pożarze decydują sekundy... Podejrzewam, że w USA do samochodów nie dodają nawet klucza do zmiany opon w samochodzie. T. |
|
Data: 2019-09-03 20:37:12 | |
Autor: z | |
Tesla po raz kolejny | |
Chwila...
W komentarzach pod artykułem jest zdjęcie mechanicznej klamki. Może amerykańskie zdegenerowane mózgi ;-) nie potrafiły jej znaleźć. Może ta klamka jest za dobrze ukryta. Może ... Ale... Jaka jest procedura wysiadania z auta? Naciska się przycisk/aplikację i drzwi się otwierają? Tak użytkują użytkownicy Teslę? Ja pier...ę z |
|
Data: 2019-09-03 20:42:40 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 03.09.2019 18:47, RadoslawF wrote:
https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji/ W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej Pierdzielisz. Przecież mają klamkę, tylko trzeba czytać choćby skróconą instrukcję przed użyciem - www.google.pl/search?q=tesla+emergency+door+release -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-04 15:36:55 | |
Autor: nadir | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-03 o 20:42, Mateusz Bogusz pisze:
Pierdzielisz. Przecież mają klamkę, tylko trzeba czytać choćby skróconą instrukcję przed użyciem - www.google.pl/search?q=tesla+emergency+door+release Jeżeli to 'emergency" to mogli chociaż czerwoną tą klamkę zrobić. Jakbym był przypadkowym pasażerem takiej Tesli, to skąd mam wziąć skróconą instrukcję? |
|
Data: 2019-09-04 16:53:11 | |
Autor: T. | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-04 o 15:36, nadir pisze:
W dniu 2019-09-03 o 20:42, Mateusz Bogusz pisze:Bo to jest takie auto, którego klamka wymaga instrukcji obsługi :-) T. Ps. Powinni dodawać młoteczek do wybijania szyb. |
|
Data: 2019-09-04 20:54:25 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 04.09.2019 16:53, T. wrote:
Bo to jest takie auto, którego klamka wymaga instrukcji obsługi :-) Tesla posiada cztery sposoby na otwieranie drzwi od wewnątrz (dwa ucwyty fizyczne i dwa inne), a w swoim aucie ile masz? Młoteczek też się znalazł? -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-04 21:27:33 | |
Autor: nadir | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-04 o 20:54, Mateusz Bogusz pisze:
Tesla posiada cztery sposoby na otwieranie drzwi od wewnątrz (dwa ucwyty fizyczne i dwa inne), a w swoim aucie ile masz? W przeważającej liczbie samochodów i większości osób wystarcza jeden sposób. Po co inne? Tym bardziej, że zawodzą. |
|
Data: 2019-09-05 09:49:54 | |
Autor: T. | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-04 o 20:54, Mateusz Bogusz pisze:
On 04.09.2019 16:53, T. wrote:A ile od zewnątrz? Jeśli klamka się nie wysunie to jak to otworzyć z zewnątrz? T. Ps. Kiedyś zepsuła mi się centralka od otwierania okien (wszystkie były elektryczne) gdy byłem we Włoszech. W aucie było ze 70 stopni, a nie mogłem otworzyć okien, bo nie było zwykłej korbki chociaż z tyłu... Stopiło mi się dodatkowe światło stopu na tylnej półce... :-) Takie są efekty przedobrzenia w automatyce samochodowej... |
|
Data: 2019-09-05 13:22:53 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 05.09.2019 09:49, T. wrote:
A ile od zewnątrz? W modelu 3 klamka się już nie wysuwa - jest przyciskiem (drzwi otwierają się jak tip-on w szafkach). Ale analogicznie ja w "zwykłym" samochodzie kiedyś w zimę za mocno pociągnąłem za klamkę kierowcy (bo przymarzła) - efekt był ten sam. Klamka się ruszała a drzwi już nie otwierały. Także odpowiedź ta sama...trzeba otworzyć jakoś inaczej. Ps. Kiedyś zepsuła mi się centralka od otwierania okien (wszystkie były elektryczne) gdy byłem we Włoszech. W aucie było ze 70 stopni, a nie mogłem otworzyć okien, bo nie było zwykłej korbki chociaż z tyłu... Stopiło mi się dodatkowe światło stopu na tylnej półce... :-) Takie są efekty przedobrzenia w automatyce samochodowej... A jednak tą automatykę strzelam w ciemno zaakceptowałeś i jeździsz nadal samochodami z elektrycznymi szybami. A klamki się teraz czepiasz... -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-06 10:59:34 | |
Autor: T. | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-05 o 13:22, Mateusz Bogusz pisze:
On 05.09.2019 09:49, T. wrote:Bo innych nie ma... W swoim aucie mam tylne szyby na korbkę. Idealna sytuacja byłaby, gdyby - owszem, było na pokładzie sporo systemów ułatwiających prowadzenie auta, ale żeby była możliwość jazdy bez nich. Tesla niech ma sobie takie klamki, ale jeśli nie można auta otworzyć z zewnątrz to już kicha... W sumie w większości aut jest sporo takich systemów, ale większość da się wyłączyć. Choć gdzieś widziałem filmik (z Polski zresztą) z Bentlejem, którego jakaś banalna awaria sprowadziła do krawężnika i nie dało się dalej jechać, nawet w trybie awaryjnym. Te wszystkie radary i czujniki mają pomagać, a w razie problemów powinno się je deaktywować. A tu czasem się nie da i auto staje. Ciekaw też jestem co z systemami mieszanymi, np. elektryczną klapą bagażnika. Jak coś nawali to można taki bagażnik ręcznie otworzyć? T. |
|
Data: 2019-09-06 09:21:25 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Tesla po raz kolejny | |
On Fri, 06 Sep 2019 10:59:34 +0200, T. wrote:
W dniu 2019-09-05 o 13:22, Mateusz Bogusz pisze: E? Stoi taki u mnie na podwórku. Rocznik 2019. Wszystkie szyby ręczne, lusterka też, ręczna skrzynia, malutki atmosferyczny silnik benzynowy. Brak centralnego zamka, alarmu, klimatyzacji, radia, ba - nawet zamkniętego obiegu wentylacji nie ma. Da się. Dacia Logan. Mateusz |
|
Data: 2019-09-06 11:35:32 | |
Autor: T. | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-06 o 11:21, Mateusz Viste pisze:
On Fri, 06 Sep 2019 10:59:34 +0200, T. wrote:Ale tu nie chodzi o to, żeby był golas, ale żeby działał też bez tych systemów w razie awarii. Cos jak schody ruchome - jedziesz, a jak nawalą - możesz wejść po unieruchomionych. T. |
|
Data: 2019-09-06 13:05:35 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-06 o 11:35, T. pisze:
Cos jak schody ruchome - jedziesz, a jak nawalą - możesz wejść po unieruchomionych.Albo szybko zjechać. :-) https://www.youtube.com/watch?v=Txn-pqonWcA Robert |
|
Data: 2019-09-06 16:02:37 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 06.09.2019 11:35, T. wrote:
Ale tu nie chodzi o to, żeby był golas, ale żeby działał też bez tych systemów w razie awarii. Od ręki można wymienić co najmniej kilka przyczyn tego stanu rzeczy. Choćby to że na terenie UE, auta z obowiązkowymi rocznikowo funkcjami (ABS, ESP, EGR...) mają być postrzegane jako niesprawne bez nich -> czyli nie wolno się takim poruszać -> czyli dlaczego producent miałby umożliwić ich wyłączenie i kontynuowanie jazdy skoro narazi się na kary? -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-06 16:31:57 | |
Autor: Uncle Pete | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-06 16:02, Mateusz Bogusz wrote:
On 06.09.2019 11:35, T. wrote: ESP akurat można oficjalnie wyłączyć - mam taki przycisk po lewej stronie od kierownicy. Z niesprawnymi ABS i EGR samochód nadal jedzie, tylko kontrolki się świecą - bo przedpiszca pisał o sytuacji awarii. |
|
Data: 2019-09-06 21:09:04 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 06.09.2019 16:31, Uncle Pete wrote:
ESP akurat można oficjalnie wyłączyć - mam taki przycisk po lewej stronie od kierownicy. Z niesprawnymi ABS i EGR samochód nadal jedzie, tylko kontrolki się świecą - bo przedpiszca pisał o sytuacji awarii. To był przykład. ASR i kilka innych skrótów też się znajdzie na kokpicie. -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-06 16:07:42 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 06.09.2019 10:59, T. wrote:
Ciekaw też jestem co z systemami mieszanymi, np. elektryczną klapą bagażnika. Jak coś nawali to można taki bagażnik ręcznie otworzyć? W tylnej klapie Octavii padł mi kiedyś silniczek który ją otwierał (mechanicznej wajchy połączonej z zamkiem bezpośrednio brak) więc należało położyć kanapkę, wczołgać się do bagażnika, zdjąć plastik na zatrzask i otworzyć ręcznie pociągając za cały mechanizm. -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-06 14:13:04 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Tesla po raz kolejny | |
On Fri, 06 Sep 2019 16:07:42 +0200, Mateusz Bogusz wrote:
On 06.09.2019 10:59, T. wrote: W zeszłym roku miałem ten sam problem. I to samo musiałem wykonać (kanapa i zabawa w czołgistę). Z tą różnicą, że u mnie bagażnik jest całkiem ręczny - ot, linka wajchy otwierającej bagażnik pękła... Wszystko może się zepsuć. Mateusz |
|
Data: 2019-09-06 23:45:17 | |
Autor: kk | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-06 10:59, T. wrote:
Bo innych nie ma... Wystarczy by były niezawodne |
|
Data: 2019-09-03 21:36:23 | |
Autor: kk | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-03 18:47, RadoslawF wrote:
https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji/ W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej Po co mechaniczna klamka? |
|
Data: 2019-09-03 22:14:33 | |
Autor: Irek.N. | |
Tesla po raz kolejny | |
Po co mechaniczna klamka? Też się dziwię, dobry kopniak w szybę załatwia sprawę wyjścia z samochodu, a FV za naprawę wysłać importerowi. Miłego. Irek.N. |
|
Data: 2019-09-03 23:39:10 | |
Autor: kk | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-03 22:14, Irek.N. wrote:
Po co mechaniczna klamka? Nie o to chodzi. Mechaniczność klamki nie czyni jej niezawodną. |
|
Data: 2019-09-04 11:50:25 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 03.09.2019 22:14, Irek.N. wrote:
Też się dziwię, dobry kopniak w szybę załatwia sprawę wyjścia z samochodu, a FV za naprawę wysłać importerowi. Haha, w "zwykłym" samochodzie chyba nigdy jeszcze nie spadła Ci linka z klamki wewnętrznej. Bo byś się w język wtedy ugryzł. -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-04 06:53:27 | |
Autor: sczygiel | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu środa, 4 września 2019 04:50:28 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
On 03.09.2019 22:14, Irek.N. wrote: Nic by nie gryzl. Otwarl by drugie drzwi. Albo trzecie, albo czwarte. No i na tyle aut jakie mam/mialem nawet w malaczu mi nic sie z klamka nie stalo. |
|
Data: 2019-09-04 18:39:58 | |
Autor: kk | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-04 15:53, sczygiel@gmail.com wrote:
W dniu środa, 4 września 2019 04:50:28 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał: To jeździj malaczem |
|
Data: 2019-09-04 10:53:21 | |
Autor: sczygiel | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu środa, 4 września 2019 11:40:12 UTC-5 użytkownik kk napisał:
On 2019-09-04 15:53, sczygiel@gmail.com wrote: No, w nim klamki dzialaja. Nie tak jak w tym mitycznym co w nim linka spadywuje. Ty nie powinienes byc juz w szkole? Wakacje sie skonczyly. A widze ze poziomu gimnazjum nawet nie ogarniasz. |
|
Data: 2019-09-04 23:28:04 | |
Autor: kk | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-04 19:53, sczygiel@gmail.com wrote:
W dniu środa, 4 września 2019 11:40:12 UTC-5 użytkownik kk napisał: Przykro mi, ale nie będę Ci towarzyszył |
|
Data: 2019-09-04 22:48:15 | |
Autor: Irek.N. | |
Tesla po raz kolejny | |
Haha, w "zwykłym" samochodzie chyba nigdy jeszcze nie spadła Ci linka z klamki wewnętrznej. Bo byś się w język wtedy ugryzł. Tak jak koledzy piszą. Niezwykle mała jest szansa, że wszystkie klamki mechanicznie zawiodą. Elektroniczne zaś, mogą stadnie się "wypiąć" na kierowcę bez problemu. Ja bym się nie zastanawiał wiele. Jestem przekonany, że to do obronienia w każdych warunkach. To, to znaczy potrzeba szybkiego wyjścia z samochodu, nawet za cenę jego uszkodzenia. Wyobraź sobie, że jedziesz przez las i nagle źle się poczułeś, co masz zrobić, na deskę, pod nogi? A co w przypadku, gdy masz klaustrofobię i silną wolą starasz się jakoś funkcjonować. Przypadek z zablokowanymi klamkami może pokonać człowieka przecież. A gdyby Twoje dziecko zaczęło się dławić i musisz szybko wysiąść, bo nie sięgasz za swoje oparcie? Gorzej, możesz być przed drzwiami szpitala, bo rozwaliłeś nogę, ale byłeś blisko i podjechałeś. Pierdylion sytuacji może wymagać szybkiego wyjścia z samochodu. Jeżeli samochód potrafi to uniemożliwić, to w moim przekonaniu nie powinien zostać dopuszczony do ruchu, a projektantowi powinno się mocno skopać dupsko za brak myślenia. Przy czym nieważne że to E.M. czy jeszcze inny "wizjoner". Dał dupy i tyle. Miłego. Irek.N. |
|
Data: 2019-09-04 21:02:58 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Tesla po raz kolejny | |
On Wed, 04 Sep 2019 22:48:15 +0200, Irek.N. wrote:
Pierdylion sytuacji może wymagać szybkiego wyjścia z samochodu. Jeżeli Ale tutaj nie ma takiej sytuacji - artykuł ktoś źle przetłumaczył, i zamiast tego że ludzie nie mogli *dostać się* do samochodu, wyszło że niby nie mogli się *wydostać*. A usenet się w międzyczasie podniecił... Mateusz |
|
Data: 2019-09-05 01:49:49 | |
Autor: RadoslawF | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-04 o 23:02, Mateusz Viste pisze:
Pierdylion sytuacji może wymagać szybkiego wyjścia z samochodu. Jeżeli To sporo tych artykułów ktoś źle przetłumaczył. Tu masz kolejny: https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji/ Pozdrawiam |
|
Data: 2019-09-05 07:18:44 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 05.09.2019 01:49, RadoslawF wrote:
To sporo tych artykułów ktoś źle przetłumaczył. Tu masz kolejny: Zobacz jakie tweety tych użytkowników są załączone w artykule: "@Tesla your server is down for maintenance and we're locked out of the car. What's your ETA?" "@elonmusk @Tesla locked out. Phone app doesn't respond. Signed out and signed back in but it says no cars in the account." "Hey @Tesla. I love my new Model 3... but now the app won't refresh, won't let me sign in, and says I have no vehicle. I've been on hold for tech support for an hour. Is my new car a red brick already?" locked out, locked out, won't let me sign in Autor artykułu albo się dał nabrać, bo przekleja byle szybciej, byle więcej - bo za to ma płacone i/lub robi to intencjonalnie... -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-05 08:15:58 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Tesla po raz kolejny | |
On Thu, 05 Sep 2019 01:49:49 +0200, RadoslawF wrote:
W dniu 2019-09-04 o 23:02, Mateusz Viste pisze: Wystarczy jeden - reszta pismaków radośnie przepisze. Tu masz kolejny:awaria-aplikacji/ Artykuł opiera się na tweetach od użytkowników... Czytałeś te tweety? (artykuł je wymienia). *Wszystkie* mówią to samo - "nie mogę wejść do samochodu". Przy czym otwarcie za pomocą aplikacji to tylko dodatek, Teslę można (z tego co rozumiem, bo sam nie mam) otworzyć "kluczykiem" (tj. kartą) - ale ci co się skarżą najwyraźniej postanowili zaufać aplikacji w 100%. Mateusz |
|
Data: 2019-09-05 22:37:41 | |
Autor: Irek.N. | |
Tesla po raz kolejny | |
Ale tutaj nie ma takiej sytuacji - artykuł ktoś źle przetłumaczył, i zamiast tego że ludzie nie mogli *dostać się* do samochodu, wyszło że niby nie mogli się *wydostać*. A usenet się w międzyczasie podniecił... No i wszystko jasne. Pamiętam czasy, gdy internet był bardzo wiarygodny. Szkoda trochę tych czasów. Miłego. Irek.N. |
|
Data: 2019-09-04 23:29:44 | |
Autor: kk | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-04 22:48, Irek.N. wrote:
Haha, w "zwykłym" samochodzie chyba nigdy jeszcze nie spadła Ci linka z klamki wewnętrznej. Bo byś się w język wtedy ugryzł. Nie wydaje się by elektronika miała tu cokolwiek do rzeczy. |
|
Data: 2019-09-05 22:34:26 | |
Autor: Irek.N. | |
Tesla po raz kolejny | |
Nie wydaje się by elektronika miała tu cokolwiek do rzeczy. Wiesz, niekoniecznie awaria w samochodzie. Po prostu ktoś może wydać komendę "spocznij" i wszystkie klamki Tesli na świecie "spoczną" :) Miłego. Irek.N. |
|
Data: 2019-09-06 00:06:15 | |
Autor: kk | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-05 22:34, Irek.N. wrote:
Nie wydaje się by elektronika miała tu cokolwiek do rzeczy. To nie elektronika tylko informatyka |
|
Data: 2019-09-19 08:59:53 | |
Autor: Budzik | |
Tesla po raz kolejny | |
Użytkownik Mateusz Bogusz mabakay@o2.pl ...
Czesto ci sie to zdarza?Też się dziwię, dobry kopniak w szybę załatwia sprawę wyjścia z samochodu, a FV za naprawę wysłać importerowi. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace. Andrzej J. Turowicz |
|
Data: 2019-09-21 10:05:06 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 19.09.2019 10:59, Budzik wrote:
Czesto ci sie to zdarza? Raz na 12 lat i cztery samochody którymi jeździłem. -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-05 00:52:58 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-03 o 22:14, Irek.N. pisze:
Też się dziwię, dobry kopniak w szybę załatwia sprawę wyjścia z samochodu, a FV za naprawę wysłać importerowi. Myślę, że przy Twojej posturze mało kto byłby Cię w stanie wyciągnąć nieprzytomnego przez okno. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com |
|
Data: 2019-09-05 22:32:33 | |
Autor: Irek.N. | |
Tesla po raz kolejny | |
Myślę, że przy Twojej posturze mało kto byłby Cię w stanie wyciągnąć nieprzytomnego przez okno. Zastanowić się należy, czy przez okno da się mnie jakkolwiek przecisnąć :) Pamiętam, że dach nad oczyma miałem w S-e. :( główny powód niepodobania mi się zresztą. Miłego, Pawle. |
|
Data: 2019-09-04 01:10:20 | |
Autor: Uncle Pete | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-03 18:47, RadoslawF wrote:
https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji/ W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej Ten artykuł wprowadza w błąd. Wszyscy użytkownicy piszą "locked out of the car", czyli nie mogą dostać się do samochodu. Gdyby byli uwięzieni, byłoby "locked in the car". Proszę sprawdzić w oryginale artykułu: https://thenextweb.com/cars/2019/09/03/tesla-owners-reportedly-got-locked-out-of-their-cars-because-the-app-was-down/, który nawet nazywa się "Some Tesla owners reportedly got locked out of their cars because the app was down". Co nie zmniejsza debilizmu tego wszystkiego. |
|
Data: 2019-09-03 22:59:08 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla po raz kolejny | |
-- Co nie zmniejsza debilizmu tego wszystkiego.
pytanie pomocnicze: czy mozna opuscic szybe i w trybie awaryjnym opuscic pojazd przez okno ? ps to pytanie retoryczne :-) |
|
Data: 2019-09-04 08:16:42 | |
Autor: abn140 | |
Tesla po raz kolejny | |
czy mozna opuscic szybe i w trybie awaryjnym opuscic pojazd przez okno ?oczywiscie, z tym ze w tesli obok. nalezy wiec 'awariowac' sie parami.... |
|
Data: 2019-09-04 11:08:26 | |
Autor: Uncle Pete | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-04 07:59, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
-- Co nie zmniejsza debilizmu tego wszystkiego. W zwykłym samochodzie z elektrycznym napędem szyb, obawiam się, po odpięciu się zasilania też może być problem. Ale można otworzyć drzwi. Podobno Tesla ma automatyczne odryglowanie zamków w przypadku kolizji, ale ponoć nie zawsze działa. |
|
Data: 2019-09-04 15:38:15 | |
Autor: nadir | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-04 o 11:08, Uncle Pete pisze:
Podobno Tesla ma automatyczne odryglowanie zamków w przypadku Może trzeba być w zasięgu LTE i modlić się o priorytetowy dostęp do serwerów Tesli? |
|
Data: 2019-09-04 16:00:23 | |
Autor: Uncle Pete | |
Tesla po raz kolejny | |
Może trzeba być w zasięgu LTE i modlić się o priorytetowy dostęp do serwerów Tesli? Może po prostu zadziałał system ochrony uszczelek? Jak pokazuje poniższe wideo, po otwarciu awaryjnym za pomocą dobrze schowanej klamki wyświetla się komunikat, iż jej częste użycie może doprowadzić do zepsucia uszczelek drzwi: https://youtu.be/mu-tJc-BgaI |
|
Data: 2019-09-04 16:09:25 | |
Autor: Uncle Pete | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-04 16:00, Uncle Pete wrote:
Może trzeba być w zasięgu LTE i modlić się o priorytetowy dostęp do serwerów Tesli? Sorki, za bardzo polegałem na opisie wideo. Uszczelka nie drwi, tylko szyby w drzwiach. Podobno przy "normalnym" otwieraniu szyba minimalnie przesuwa się w dół odsuwając się od górnej uszczelki. |
|
Data: 2019-09-05 20:04:10 | |
Autor: kk | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-04 16:09, Uncle Pete wrote:
On 2019-09-04 16:00, Uncle Pete wrote: To samo masz w Windzie i pewnie większości samochodów bez ramki u góry dzwi. |
|
Data: 2019-09-05 20:15:22 | |
Autor: Uncle Pete | |
Tesla po raz kolejny | |
Sorki, za bardzo polegałem na opisie wideo. Uszczelka nie drwi, tylko szyby w drzwiach. Podobno przy "normalnym" otwieraniu szyba minimalnie przesuwa się w dół odsuwając się od górnej uszczelki. W czym? |
|
Data: 2019-09-06 00:06:34 | |
Autor: kk | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-05 20:15, Uncle Pete wrote:
Sorki, za bardzo polegałem na opisie wideo. Uszczelka nie drwi, tylko szyby w drzwiach. Podobno przy "normalnym" otwieraniu szyba minimalnie przesuwa się w dół odsuwając się od górnej uszczelki. Renault Wind |
|
Data: 2019-09-04 20:59:11 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 04.09.2019 15:38, nadir wrote:
Może trzeba być w zasięgu LTE i modlić się o priorytetowy dostęp do serwerów Tesli? Może czas zostawić za sobą hasło "Nie znam się, ale wypowiem się"? Czy chcesz dołączyć do listy durni jak Szczygiel czy T? -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-04 21:35:33 | |
Autor: nadir | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-04 o 20:59, Mateusz Bogusz pisze:
Może czas zostawić za sobą hasło "Nie znam się, ale wypowiem się"? Czy chcesz dołączyć do listy durni jak Szczygiel czy T? Widzę że jesteś oświecony, nie wiem czy tylko w Teslach czy też w opuszczaniu pojazdów w ogóle? Więc zanim zaczniesz komuś ubliżać, to wytłumacz jak mam opuścić awaryjnie Teslę gdy jestem okazjonalnym pasażerem. Awaryjnie, to jest pożar samochodu czy karambol na autostradzie, a nie sraczka po kawie w starbaksie. |
|
Data: 2019-09-04 21:50:22 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 04.09.2019 21:35, nadir wrote:
Więc zanim zaczniesz komuś ubliżać, to wytłumacz jak mam opuścić awaryjnie Teslę gdy jestem okazjonalnym pasażerem. Awaryjnie, to jest pożar samochodu czy karambol na autostradzie, a nie sraczka po kawie w starbaksie. Poprzez pociągnięcie zwykłej klamki w drzwiach? - https://youtu.be/IXX5-wLPNbs?t=6 -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-04 22:51:34 | |
Autor: Irek.N. | |
Tesla po raz kolejny | |
Poprzez pociągnięcie zwykłej klamki w drzwiach? - https://youtu.be/IXX5-wLPNbs?t=6 Czyli co, jednak jest klamka? To o co tyle hałasu? Nic już nie rozumiem z tego :( Miłego. Irek.N. |
|
Data: 2019-09-04 23:02:56 | |
Autor: nadir | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-04 o 21:50, Mateusz Bogusz pisze:
Poprzez pociągnięcie zwykłej klamki w drzwiach? - https://youtu.be/IXX5-wLPNbs?t=6 To też są zwykłe klamki? https://www.youtube.com/watch?v=mu-tJc-BgaI Nawet powstał biznes, żeby nie trzeba było zaznajamiać pasażerów z instrukcją obsługi. https://www.amazon.com/Tesla-Model-Button-Decal-Sticker/dp/B07MXYBPYH Piękna sprawa. |
|
Data: 2019-09-05 09:53:08 | |
Autor: T. | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-04 o 23:02, nadir pisze:
W dniu 2019-09-04 o 21:50, Mateusz Bogusz pisze: https://autokult.pl/33159,klamki-tesli-nie-wysunely-sie-po-wypadku-kierowca-splonal T. |
|
Data: 2019-09-05 10:22:16 | |
Autor: Uncle Pete | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-04 23:02, nadir wrote:
W dniu 2019-09-04 o 21:50, Mateusz Bogusz pisze: Pierwszy z góry komentarz do tych naklejek: "I had at least one occassion where my passenger opened my door from the inside incorrectly, even after explaining how." Nie ma jak intuicyjnie zrozumiały interfejs. |
|
Data: 2019-09-05 11:19:41 | |
Autor: T. | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-05 o 10:22, Uncle Pete pisze:
On 2019-09-04 23:02, nadir wrote: Tesla to taki motoryzacyjny Windows. A to stare, ale jakże aktualne (spójrzcie na punkt 9. - normalnie wizjoner :-) ): W Internecie krąży następujący dowcip. Swego czasu na wystawie komputerowej COMDEX Bill Gates, dokonując porównania przemysłu komputerowego z samochodowym, powiedział: - Gdyby GM dokonał takiego postępu, jaki miał miejsce w przemyśle komputerowym, wszyscy jeździlibyśmy samochodami kosztującymi 25 dolarów i zużywającymi galon paliwa na 1000 mil. W odpowiedzi na tę uwagę rzecznik GM złożył na konferencji prasowej następujące oświadczenie: - Gdyby GM rozwinął technologię taką, jaką rozwinął Microsoft, wszyscy jeździlibyśmy samochodami o następujących własnościach: 1. auto ulegałoby wypadkowi dwa razy dziennie bez żadnego powodu, 2. po każdym nowym malowaniu znaków na jezdni należałoby kupić nowe auto, 3. od czasu do czasu auto stawałoby bez powodu na drodze - należałoby to uznać za normalne, włączyć ponownie silnik i kontynuować jazdę, 4. wykonywanie jakiegokolwiek manewru, np. skrętu w lewo, powodowałoby czasami wyłączenie silnika, niemożność ponownego uruchomienia i w konsekwencji konieczność ponownego wbudowania silnika do samochodu, 5. tylko jedna osoba byłaby uprawniona do korzystania z auta, chyba że kupiłoby się wersję ,,Auto95" lub ,,AutoNT", ale wówczas należałoby dokupić większą liczbę siedzeń, 6. Macintosh wyprodukowałby wprawdzie pięciokrotnie szybszy, dwukrotnie łatwiejszy w obsłudze i niezawodny samochód napędzany energią słoneczną, ale mogący jeździć tylko po 5 procentach dróg, 7. wskaźniki temperatury oleju, wody i lampka kontrolna alternatora zastąpione byłyby przez pojedynczy wskaźnik ,,general car default", 8. przed zadziałaniem system poduszki powietrznej zapytałby: ,,czy jesteś tego pewny?", 9. od czasu do czasu, bez powodu, samochód zamknąłby się i dałby się otworzyć tylko przez jednoczesne pociągnięcie za klamkę, przekręcenie kluczyka i przytrzymanie anteny radiowej, 10. GM wymagałby od każdego klienta zakupu luksusowej wersji map samochodowych wydawnictwa Rand McNally (będącego wówczas firmą podległą GM), nawet jeśli kupujący ani by ich nie chciał, ani nie potrzebował; rezygnacja z tej opcji powodowałaby natychmiastowe zmniejszenie osiągów samochodu o 50 procent lub więcej, a ponadto spowodowałoby to rozpoczęcie śledztwa przez Departament Sprawiedliwości na wniosek GM, 11. za każdym razem, gdy GM zaprezentowałby nowy model, kupujący samochody musieliby uczyć się wszystkiego od początku, gdyż nic nie działałoby tak jak dotychczas, 12. aby wyłączyć silnik należałoby nacisnąć przycisk ,,Start". I jeszcze komentarz do punktu 10. - Podobno baterie w Tesli są takie same, ale odblokowanie większej pojemności następuje zdalnie i programowo. Coś jak z tymi mapami... :-) T. |
|
Data: 2019-09-05 12:09:29 | |
Autor: Uncle Pete | |
Tesla po raz kolejny | |
Tesla to taki motoryzacyjny Windows. Trochę za długie - kiedyś żartowano, że gdyby samochód wyprodukowany przez Microsoft nie chciał zapalić, należy z niego wysiąść i ponownie wsiąść. Później okazało się, że to nie był do końca żart: na własne oczy widziałem na parkingu pod hipermarketem, jak facet wsiadł do jakiejś full wypas terenówki (nie zapamiętałem modelu), posiedział w środku, potem wysiadł i obszedł samochód otwierając i zamykając wszystkie drwi. Potem ponownie wsiadł, odpalił i odjechał. |
|
Data: 2019-09-05 13:27:29 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 05.09.2019 12:09, Uncle Pete wrote:
na własne oczy widziałem na parkingu pod hipermarketem, jak facet wsiadł do jakiejś full wypas terenówki (nie zapamiętałem modelu), posiedział w środku, potem wysiadł i obszedł samochód otwierając i zamykając wszystkie drwi. Potem ponownie wsiadł, odpalił i odjechał. Może zanim odjedzie, pomyślał że sprawdzi czy nie przerysował mu ktoś "full wypas terenówki"? ;-) -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-05 13:40:20 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 05.09.2019 10:22, Uncle Pete wrote:
Pierwszy z góry komentarz do tych naklejek: "I had at least one occassion where my passenger opened my door from the inside incorrectly, even after explaining how." Nie ma jak intuicyjnie zrozumiały interfejs. Posadź babcię w aucie z dowolną skrzynią biegów i niech ruszy. Albo wiesz co, daj jej swojego smartfona i niech wyśle do Ciebie emaila. Intuicja jest procesem doświadczeniowym i skojarzeniowym, więc jest zależna np. od wieku i nabytych doświadczeń. Co pewnie i tak trudno będzie Ci zrozumieć... -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-05 09:53:21 | |
Autor: sczygiel | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu czwartek, 5 września 2019 06:40:24 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
On 05.09.2019 10:22, Uncle Pete wrote:No, mi trudno zrozumiec ze ktos spierdolil projekt klamki do drzwi. Znaczy sie ja rozumiem czemu spierdolili. Bo auto ma byc lekkie, odporne na zderzenia i akurat im wyszlo ze lepiej drzwi zrobic bez ramki. Ale zeby sie nie lalo to trza zrobic uszczelke i szybe opuszczac zeby sie usczelka nie popsula. Nie mieszaj w to babci. Problemem jest przesadne przegiecie w projektowaniu.. Jeden problem rozwiazano wprowadzajac drugi. Ktos wyliczyl ze lepiej jest miec wiekszy zasieg/mniejsze opory i uszczelke ktora sie moze zuzyc niz niezawodne otwieranie drzwi w sytuacji jednej na 1000 (lub nawet mniej bo esle jezdza juz dosyc dlugo). Jednak uwazam ze sa pewne pryncypia ktorych lepiej nie ruszac. Nawet kosztem delikatnego postepu. Jestem z tych co wola grawitacyjne ogrzewanie i klamke z linka. I kamere ktora moge odlaczyc i tak dalej... |
|
Data: 2019-09-06 10:57:26 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 05.09.2019 18:53, sczygiel@gmail.com wrote:
Jednak uwazam ze sa pewne pryncypia ktorych lepiej nie ruszac. Nawet kosztem delikatnego postepu. Kiedyś ktoś na pewno mówił to samo o zamianie koni na samochody. Widział oczami wzrost śmiertelnych wypadków spowodowany wzrostem prędkości przemieszczania się. Dla większości jak widać argument za szybszą komunikacją był wart poświęcenia. Można psioczyć tak samo jak tamta osoba, nastawiać się niechętnie i w razie godziny W mieć problem albo zaakceptować że samemu się tego nie zmieni i opanować tą sztukę aby w razie godziny W sytuacja skończyła się szczęśliwie. -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-05 18:00:50 | |
Autor: Uncle Pete | |
Tesla po raz kolejny | |
Posadź babcię w aucie z dowolną skrzynią biegów i niech ruszy. Albo wiesz co, daj jej swojego smartfona i niech wyśle do Ciebie emaila. Kuźwa, ale są to tylko drwi, a nie skrzynia begów i nie smartfon! Jak, do jasnej cholery, można _nieprawidłowo_ otworzyć drwi normalnego samochodu? Poza przypadkowym przywaleniem w stojący obok samochód. |
|
Data: 2019-09-06 10:47:53 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 05.09.2019 18:00, Uncle Pete wrote:
Jak, do jasnej cholery, można _nieprawidłowo_ otworzyć drwi normalnego samochodu? Poza przypadkowym przywaleniem w stojący obok samochód. Patrz, ktoś wrzucił że ludzie nie mogli *wydostać się z samochodu*. Była długa dyskusja i wyszło na to, że nie mogli się *dostać do samochodu*. Teraz ktoś podrzucił że ktoś nie zrozumiał prawidłowej instrukcji otwierania drzwi. Po dłuższej dyskusji się okaże, że instrukcja jednak była nieprawidłowa. Widzisz do czego zmierzam? Witamy w internecie. -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-06 10:52:24 | |
Autor: T. | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-05 o 13:40, Mateusz Bogusz pisze:
On 05.09.2019 10:22, Uncle Pete wrote:Mój najstarszy wnuk za 2 lata będzie pełnoletni. Nie mam kompleksów :-) Ps. Żebyś widział, jak moja 80-letnia teściowa śmiga na kompie, to byś się zdziwił. Do dziś dorabia sobie do emerytury... T. |
|
Data: 2019-09-06 10:59:32 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 06.09.2019 10:52, T. wrote:
Mój najstarszy wnuk za 2 lata będzie pełnoletni. Nie mam kompleksów :-) To tylko pogratulować. Zastanawiam się czy moje wnuki w swoim pierwszym aucie będą mieli jeszcze kierownice... ;-) -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-06 11:43:44 | |
Autor: T. | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-06 o 10:59, Mateusz Bogusz pisze:
On 06.09.2019 10:52, T. wrote:Ja tu widzę inną kwestię - z wiekiem człowiek się rozleniwia i po prostu się już nie chce. Wygodniej jest powiedzieć do dzieciaka - ogarnij mi smartfona, bo coś nie działa, niż samemu trochę się pomęczyć... Zaczynam powoli mieć ten sam syndrom. Z drugiej strony - młodzież jest coraz bardziej niecierpliwa. Pamiętam, jak w domu stawiałem sieć DLNA - dzieciakowi nie chciało się konfigurować routera, musiałem sam się doktoryzować. Trwało to cały dzień, ale sie udało. Kolejna sprawa - dzieci i młodzież szybko chwytają nowinki technologiczne ale jakoś tak często bez zrozumienia, jak to działa. Więc póki działa - mają przewagę technologiczną, jak coś się psuje - nie potrafią nawet rozebrać obudowy... Ps. Ja należę do komputerowych dinozaurów. Pierwszy komp miałem kupiony w 1985 r. A wcześniej miałem w liceum - była to pierwsza szkoła w Polsce wyposażona w komputer (Mera 202). System się wciągało z tasiemki papierowej... :-) Do dziś pełnię rolę serwisanta od kompów - zarówno dla pokolenia moich rodziców, jak i dzieci. T. |
|
Data: 2019-09-05 00:55:41 | |
Autor: Uncle Pete | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-04 21:50, Mateusz Bogusz wrote:
On 04.09.2019 21:35, nadir wrote: Na przykład Tesla 3 nie ma zwykłej mechanicznej klamki w tylnych drzwiach. Zresztą w przednich drzwiach trzeba wiedzieć, że to jest klamka. |
|
Data: 2019-09-05 14:59:26 | |
Autor: Maciek | |
Tesla po raz kolejny | |
Dnia Wed, 4 Sep 2019 01:10:20 +0200, Uncle Pete napisał(a):
Co nie zmniejsza debilizmu tego wszystkiego. W "normalnym" samochodzie masz równie debilnego pilota i immobilizer. -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl |
|
Data: 2019-09-05 18:03:56 | |
Autor: Uncle Pete | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-05 14:59, Maciek wrote:
Dnia Wed, 4 Sep 2019 01:10:20 +0200, Uncle Pete napisał(a): Fanboye Tesly, już przestańcie... |
|
Data: 2019-09-06 00:37:01 | |
Autor: Maciek | |
Tesla po raz kolejny | |
Dnia Thu, 5 Sep 2019 18:03:56 +0200, Uncle Pete napisał(a):
Fanboye Tesly, już przestańcie... Teraz to żeś przegiął. -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl |
|
Data: 2019-09-04 11:07:55 | |
Autor: Miroo | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-03 o 18:47, RadoslawF pisze:
https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji/ Ostatnio we Wrocławiu widziałem teslę na lawecie (tablica D0 TESLA) z lekko pukniętym przodem. Zastanawiałem się, czy to jakieś automaty/autonomy zawiodły ;) Podejrzewam, że nawet gdy wszystkie pojazdy będą autonomiczne, to i tak praca dla lawet będzie (autonomicznych oczywiście). Pozdrawiam |
|
Data: 2019-09-04 11:10:29 | |
Autor: Uncle Pete | |
Tesla po raz kolejny | |
Ostatnio we Wrocławiu widziałem teslę na lawecie (tablica D0 TESLA) Widziałem kiedyś ten samochód i doceniłem tablice. Żeby wszyscy na pewno rozpoznali czym gość jeździ. |
|
Data: 2019-09-05 14:58:23 | |
Autor: Maciek | |
Tesla po raz kolejny | |
Dnia Tue, 3 Sep 2019 18:47:22 +0200, RadoslawF napisał(a):
W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej To jakaś bzdura, wszystkie Tesle mają dźwignie awaryjnego otwierania. I nie, nie trzeba karty ani kluczyka, żeby WYJŚĆ z samochodu. -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl |