Tesla po raz kolejny

Data: 2019-09-03 18:58:25
Autor: yabba
Tesla po raz kolejny
W dniu 03-09-2019 o 18:47, RadoslawF pisze:
https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji/ W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej
klamki wywalili by na mordę. Ale właściciela się nie da.

Wszystkiego najlepszego wierzącym w lepszość nowoczesnych
rozwiązań.

Żeby WYJŚĆ z samochodu to trzeba mieć obowiązkowo telefon z aplikacją?

yabba

Data: 2019-09-03 19:15:28
Autor: RadoslawF
Tesla po raz kolejny
W dniu 2019-09-03 o 18:58, yabba pisze:

[...]

Obowiązkowo trzeba mieć kartę. Telefon nie zawsze wystarczy.

Pozdrawiam

Data: 2019-09-03 10:50:38
Autor: przemek.jedrzejczak
Tesla po raz kolejny
E bez ściemy. Przecież wszystkie osoby pisały że nie mogły dostać się do auta ?
No i dlaczego zabraniacie lemingom być idiotami ? Jeśli ktoś chce im sprzedać auto które wymaga aby przed nim klęknąć i wyrzec magiczne zaklęcie niech je kupują ;-) są firmy które świetnie prosperują na bogatych matolkach i uwierzcie mi tak jest dla nas wszystkich lepiej ;-)

Data: 2019-09-03 20:42:34
Autor: yabba
Tesla po raz kolejny
W dniu 03-09-2019 o 19:50, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
E bez ściemy. Przecież wszystkie osoby pisały że nie mogły dostać się do auta ?

A artykule jest napisane, że byli tacy, którzy nie mogli wyjść ze środka.

"Niektórzy użytkownicy Tesli w Stanach Zjednoczonych, uwięzieni w swoich samochodach, zaczęli informować o problemie na Twitterze, kiedy okazało się, że kontakt z pomocą techniczną Tesli jest utrudniony."

"Ci właściciele Tesli, którzy nie mieli w zwyczaju nosić przy sobie karty, ,,przyłapani" przez awarię, gdy byli wylogowani z aplikacji, stracili szansę na odblokowanie auta. Jeśli dodatkowo przebywali wtedy w środku, to nie mieli możliwości otworzenia drzwi. Pech."

> No i dlaczego zabraniacie lemingom być idiotami ? Jeśli ktoś chce im sprzedać auto które wymaga aby przed nim klęknąć i wyrzec magiczne zaklęcie niech je kupują ;-) są firmy które świetnie prosperują na bogatych matolkach i uwierzcie mi tak jest dla nas wszystkich lepiej ;-)

Wsiadasz do nowoczesnego samochodu kolegi lub TAXI, a w przypadku "W" okazuje się, że nie możesz uciec ze środka, bo nie masz apki lub zasięgu. I jesteś zamknięty w pułapce. Takie coś nie powinno przejść homologacji.

W każdym technicznym sprzęcie jest jakiś przycisk lub wajcha, który w możliwie najbardziej prymitywny i niezawodny sposób awaryjnie odcina zasilanie, wyłącza działanie lub umożliwia ucieczkę obsługi.

Wiem, że klamka też może się zepsuć, ale samochód ma przeważnie co najmniej 2 drzwi, a system dźwigni od klamki do zamka jest statystycznie bardziej niezawodny od całej infrastruktury IT koniecznej do obsługi apki.

yabba

Data: 2019-09-03 21:38:38
Autor: kk
Tesla po raz kolejny
On 2019-09-03 20:42, yabba wrote:

Wiem, że klamka też może się zepsuć, ale samochód ma przeważnie co najmniej 2 drzwi, a system dźwigni od klamki do zamka jest statystycznie bardziej niezawodny od całej infrastruktury IT koniecznej do obsługi apki.

Cała infrastruktura tak, ale kto każe całą angażować?

Data: 2019-09-03 22:28:16
Autor: yabba
Tesla po raz kolejny
On 2019-09-03 20:42, yabba wrote:

[...]

Według opisu, normalna obsługa zamka wymaga do pracy:
- apka na smartfonie
- sieć GSM/LTE
- sieć Internet
- serwery Tesli
- modem i komputer w samochodzie
- silniczek lub elektromagnes w drzwiach.

Awaria każdego elementu wymaga posługiwania się procedurą zapasową.

Sam nadal nie wierzę, że jest to tak przekombinowane.

yabba

Data: 2019-09-19 08:59:53
Autor: Budzik
Tesla po raz kolejny
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

[...]

Czy sugerujesz, ze powinna byc mozliwośc sprzedazy auta w którym podczas awaryjnego hamowania z kierowcy wysuwa sie zaostrzony pret?

Wyjasniajac - ludzie moga byc głupi ale sprzedawane samochody powinny byc tak konstruowane zeby były w miare mozliwości bezpieczne. Brak mozliwości otwarcia drzwi z pewnoscia do takich rozwiazan nie nalezy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2019-09-19 02:21:27
Autor: przemek.jedrzejczak
Tesla po raz kolejny
-- Wyjasniajac - ludzie moga byc głupi ale sprzedawane samochody powinny byc tak konstruowane zeby były w miare mozliwości bezpieczne. Brak mozliwości otwarcia drzwi z pewnoscia do takich rozwiazan nie nalezy.

nie ma przymusu kupowania Tesli, jeśli zaś ktoś jest na tyle inteligentny to niestety musi się liczyć z konsekwencjami czyli ewentualnym grillowaniem :-)

Data: 2019-09-19 11:14:08
Autor: Robert Wańkowski
Tesla po raz kolejny
W dniu 2019-09-19 o 10:59, Budzik pisze:
Czy sugerujesz, ze powinna byc mozliwośc sprzedazy auta w którym podczas
awaryjnego hamowania z kierowcy wysuwa sie zaostrzony pret?

Kiedyś było to standardem, ale odeszli od tego. :-)

https://i2.nicepik.com/files/1003/723/754/oldtimer-cuba-auto-havana.jpg

Robert

Tesla po raz kolejny