Data: 2019-09-03 20:42:40 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 03.09.2019 18:47, RadoslawF wrote:
https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji/ W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej Pierdzielisz. Przecież mają klamkę, tylko trzeba czytać choćby skróconą instrukcję przed użyciem - www.google.pl/search?q=tesla+emergency+door+release -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-04 15:36:55 | |
Autor: nadir | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-03 o 20:42, Mateusz Bogusz pisze:
Pierdzielisz. Przecież mają klamkę, tylko trzeba czytać choćby skróconą instrukcję przed użyciem - www.google.pl/search?q=tesla+emergency+door+release Jeżeli to 'emergency" to mogli chociaż czerwoną tą klamkę zrobić. Jakbym był przypadkowym pasażerem takiej Tesli, to skąd mam wziąć skróconą instrukcję? |
|
Data: 2019-09-04 16:53:11 | |
Autor: T. | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-04 o 15:36, nadir pisze:
W dniu 2019-09-03 o 20:42, Mateusz Bogusz pisze:Bo to jest takie auto, którego klamka wymaga instrukcji obsługi :-) T. Ps. Powinni dodawać młoteczek do wybijania szyb. |
|
Data: 2019-09-04 20:54:25 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 04.09.2019 16:53, T. wrote:
Bo to jest takie auto, którego klamka wymaga instrukcji obsługi :-) Tesla posiada cztery sposoby na otwieranie drzwi od wewnątrz (dwa ucwyty fizyczne i dwa inne), a w swoim aucie ile masz? Młoteczek też się znalazł? -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-04 21:27:33 | |
Autor: nadir | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-04 o 20:54, Mateusz Bogusz pisze:
Tesla posiada cztery sposoby na otwieranie drzwi od wewnątrz (dwa ucwyty fizyczne i dwa inne), a w swoim aucie ile masz? W przeważającej liczbie samochodów i większości osób wystarcza jeden sposób. Po co inne? Tym bardziej, że zawodzą. |
|
Data: 2019-09-05 09:49:54 | |
Autor: T. | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-04 o 20:54, Mateusz Bogusz pisze:
On 04.09.2019 16:53, T. wrote:A ile od zewnątrz? Jeśli klamka się nie wysunie to jak to otworzyć z zewnątrz? T. Ps. Kiedyś zepsuła mi się centralka od otwierania okien (wszystkie były elektryczne) gdy byłem we Włoszech. W aucie było ze 70 stopni, a nie mogłem otworzyć okien, bo nie było zwykłej korbki chociaż z tyłu... Stopiło mi się dodatkowe światło stopu na tylnej półce... :-) Takie są efekty przedobrzenia w automatyce samochodowej... |
|
Data: 2019-09-05 13:22:53 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 05.09.2019 09:49, T. wrote:
A ile od zewnątrz? W modelu 3 klamka się już nie wysuwa - jest przyciskiem (drzwi otwierają się jak tip-on w szafkach). Ale analogicznie ja w "zwykłym" samochodzie kiedyś w zimę za mocno pociągnąłem za klamkę kierowcy (bo przymarzła) - efekt był ten sam. Klamka się ruszała a drzwi już nie otwierały. Także odpowiedź ta sama...trzeba otworzyć jakoś inaczej. Ps. Kiedyś zepsuła mi się centralka od otwierania okien (wszystkie były elektryczne) gdy byłem we Włoszech. W aucie było ze 70 stopni, a nie mogłem otworzyć okien, bo nie było zwykłej korbki chociaż z tyłu... Stopiło mi się dodatkowe światło stopu na tylnej półce... :-) Takie są efekty przedobrzenia w automatyce samochodowej... A jednak tą automatykę strzelam w ciemno zaakceptowałeś i jeździsz nadal samochodami z elektrycznymi szybami. A klamki się teraz czepiasz... -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-06 10:59:34 | |
Autor: T. | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-05 o 13:22, Mateusz Bogusz pisze:
On 05.09.2019 09:49, T. wrote:Bo innych nie ma... W swoim aucie mam tylne szyby na korbkę. Idealna sytuacja byłaby, gdyby - owszem, było na pokładzie sporo systemów ułatwiających prowadzenie auta, ale żeby była możliwość jazdy bez nich. Tesla niech ma sobie takie klamki, ale jeśli nie można auta otworzyć z zewnątrz to już kicha... W sumie w większości aut jest sporo takich systemów, ale większość da się wyłączyć. Choć gdzieś widziałem filmik (z Polski zresztą) z Bentlejem, którego jakaś banalna awaria sprowadziła do krawężnika i nie dało się dalej jechać, nawet w trybie awaryjnym. Te wszystkie radary i czujniki mają pomagać, a w razie problemów powinno się je deaktywować. A tu czasem się nie da i auto staje. Ciekaw też jestem co z systemami mieszanymi, np. elektryczną klapą bagażnika. Jak coś nawali to można taki bagażnik ręcznie otworzyć? T. |
|
Data: 2019-09-06 09:21:25 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Tesla po raz kolejny | |
On Fri, 06 Sep 2019 10:59:34 +0200, T. wrote:
W dniu 2019-09-05 o 13:22, Mateusz Bogusz pisze: E? Stoi taki u mnie na podwórku. Rocznik 2019. Wszystkie szyby ręczne, lusterka też, ręczna skrzynia, malutki atmosferyczny silnik benzynowy. Brak centralnego zamka, alarmu, klimatyzacji, radia, ba - nawet zamkniętego obiegu wentylacji nie ma. Da się. Dacia Logan. Mateusz |
|
Data: 2019-09-06 11:35:32 | |
Autor: T. | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-06 o 11:21, Mateusz Viste pisze:
On Fri, 06 Sep 2019 10:59:34 +0200, T. wrote:Ale tu nie chodzi o to, żeby był golas, ale żeby działał też bez tych systemów w razie awarii. Cos jak schody ruchome - jedziesz, a jak nawalą - możesz wejść po unieruchomionych. T. |
|
Data: 2019-09-06 13:05:35 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Tesla po raz kolejny | |
W dniu 2019-09-06 o 11:35, T. pisze:
Cos jak schody ruchome - jedziesz, a jak nawalą - możesz wejść po unieruchomionych.Albo szybko zjechać. :-) https://www.youtube.com/watch?v=Txn-pqonWcA Robert |
|
Data: 2019-09-06 16:02:37 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 06.09.2019 11:35, T. wrote:
Ale tu nie chodzi o to, żeby był golas, ale żeby działał też bez tych systemów w razie awarii. Od ręki można wymienić co najmniej kilka przyczyn tego stanu rzeczy. Choćby to że na terenie UE, auta z obowiązkowymi rocznikowo funkcjami (ABS, ESP, EGR...) mają być postrzegane jako niesprawne bez nich -> czyli nie wolno się takim poruszać -> czyli dlaczego producent miałby umożliwić ich wyłączenie i kontynuowanie jazdy skoro narazi się na kary? -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-06 16:31:57 | |
Autor: Uncle Pete | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-06 16:02, Mateusz Bogusz wrote:
On 06.09.2019 11:35, T. wrote: ESP akurat można oficjalnie wyłączyć - mam taki przycisk po lewej stronie od kierownicy. Z niesprawnymi ABS i EGR samochód nadal jedzie, tylko kontrolki się świecą - bo przedpiszca pisał o sytuacji awarii. |
|
Data: 2019-09-06 21:09:04 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 06.09.2019 16:31, Uncle Pete wrote:
ESP akurat można oficjalnie wyłączyć - mam taki przycisk po lewej stronie od kierownicy. Z niesprawnymi ABS i EGR samochód nadal jedzie, tylko kontrolki się świecą - bo przedpiszca pisał o sytuacji awarii. To był przykład. ASR i kilka innych skrótów też się znajdzie na kokpicie. -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-06 16:07:42 | |
Autor: Mateusz Bogusz | |
Tesla po raz kolejny | |
On 06.09.2019 10:59, T. wrote:
Ciekaw też jestem co z systemami mieszanymi, np. elektryczną klapą bagażnika. Jak coś nawali to można taki bagażnik ręcznie otworzyć? W tylnej klapie Octavii padł mi kiedyś silniczek który ją otwierał (mechanicznej wajchy połączonej z zamkiem bezpośrednio brak) więc należało położyć kanapkę, wczołgać się do bagażnika, zdjąć plastik na zatrzask i otworzyć ręcznie pociągając za cały mechanizm. -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |
|
Data: 2019-09-06 14:13:04 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Tesla po raz kolejny | |
On Fri, 06 Sep 2019 16:07:42 +0200, Mateusz Bogusz wrote:
On 06.09.2019 10:59, T. wrote: W zeszłym roku miałem ten sam problem. I to samo musiałem wykonać (kanapa i zabawa w czołgistę). Z tą różnicą, że u mnie bagażnik jest całkiem ręczny - ot, linka wajchy otwierającej bagażnik pękła... Wszystko może się zepsuć. Mateusz |
|
Data: 2019-09-06 23:45:17 | |
Autor: kk | |
Tesla po raz kolejny | |
On 2019-09-06 10:59, T. wrote:
Bo innych nie ma... Wystarczy by były niezawodne |