Tesla po raz kolejny

Data: 2019-09-03 21:36:23
Autor: kk
Tesla po raz kolejny
On 2019-09-03 18:47, RadoslawF wrote:
https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji/ W normalnej firmie idiotę odpowiedzialnego za brak mechanicznej
klamki wywalili by na mordę. Ale właściciela się nie da.

Po co mechaniczna klamka?

Data: 2019-09-03 22:14:33
Autor: Irek.N.
Tesla po raz kolejny
Po co mechaniczna klamka?

Też się dziwię, dobry kopniak w szybę załatwia sprawę wyjścia z samochodu, a FV za naprawę wysłać importerowi.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2019-09-03 23:39:10
Autor: kk
Tesla po raz kolejny
On 2019-09-03 22:14, Irek.N. wrote:
Po co mechaniczna klamka?

Też się dziwię, dobry kopniak w szybę załatwia sprawę wyjścia z samochodu, a FV za naprawę wysłać importerowi.

Nie o to chodzi. Mechaniczność klamki nie czyni jej niezawodną.

Data: 2019-09-04 11:50:25
Autor: Mateusz Bogusz
Tesla po raz kolejny
On 03.09.2019 22:14, Irek.N. wrote:
Też się dziwię, dobry kopniak w szybę załatwia sprawę wyjścia z samochodu, a FV za naprawę wysłać importerowi.

Haha, w "zwykłym" samochodzie chyba nigdy jeszcze nie spadła Ci linka z klamki wewnętrznej. Bo byś się w język wtedy ugryzł.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2019-09-04 06:53:27
Autor: sczygiel
Tesla po raz kolejny
W dniu środa, 4 września 2019 04:50:28 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]

Haha, w "zwykłym" samochodzie chyba nigdy jeszcze nie spadła Ci linka z klamki wewnętrznej. Bo byś się w język wtedy ugryzł.

Nic by nie gryzl. Otwarl by drugie drzwi.
Albo trzecie, albo czwarte.

No i na tyle aut jakie mam/mialem nawet w malaczu mi nic sie z klamka nie stalo.

Data: 2019-09-04 10:53:21
Autor: sczygiel
Tesla po raz kolejny
On 2019-09-04 15:53, sczygiel@gmail.com wrote:

> Albo trzecie, albo czwarte.

To jeździj malaczem

No, w nim klamki dzialaja. Nie tak jak w tym mitycznym co w nim linka spadywuje.

Ty nie powinienes byc juz w szkole? Wakacje sie skonczyly. A widze ze poziomu gimnazjum nawet nie ogarniasz.

Data: 2019-09-04 23:28:04
Autor: kk
Tesla po raz kolejny
On 2019-09-04 15:53, sczygiel@gmail.com wrote:
[...]

Przykro mi, ale nie będę Ci towarzyszył

Data: 2019-09-04 22:48:15
Autor: Irek.N.
Tesla po raz kolejny
Haha, w "zwykłym" samochodzie chyba nigdy jeszcze nie spadła Ci linka z klamki wewnętrznej. Bo byś się w język wtedy ugryzł.

Tak jak koledzy piszą. Niezwykle mała jest szansa, że wszystkie klamki mechanicznie zawiodą. Elektroniczne zaś, mogą stadnie się "wypiąć" na kierowcę bez problemu.

Ja bym się nie zastanawiał wiele. Jestem przekonany, że to do obronienia w każdych warunkach. To, to znaczy potrzeba szybkiego wyjścia z samochodu, nawet za cenę jego uszkodzenia.
Wyobraź sobie, że jedziesz przez las i nagle źle się poczułeś, co masz zrobić, na deskę, pod nogi?
A co w przypadku, gdy masz klaustrofobię i silną wolą starasz się jakoś funkcjonować. Przypadek z zablokowanymi klamkami może pokonać człowieka przecież. A gdyby Twoje dziecko zaczęło się dławić i musisz szybko wysiąść, bo nie sięgasz za swoje oparcie? Gorzej, możesz być przed drzwiami szpitala, bo rozwaliłeś nogę, ale byłeś blisko i podjechałeś.
Pierdylion sytuacji może wymagać szybkiego wyjścia z samochodu. Jeżeli samochód potrafi to uniemożliwić, to w moim przekonaniu nie powinien zostać dopuszczony do ruchu, a projektantowi powinno się mocno skopać dupsko za brak myślenia. Przy czym nieważne że to E.M. czy jeszcze inny "wizjoner". Dał dupy i tyle.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2019-09-04 21:02:58
Autor: Mateusz Viste
Tesla po raz kolejny
On Wed, 04 Sep 2019 22:48:15 +0200, Irek.N. wrote:
[...]

Ale tutaj nie ma takiej sytuacji - artykuł ktoś źle przetłumaczył, i zamiast tego że ludzie nie mogli *dostać się* do samochodu, wyszło że niby nie mogli się *wydostać*. A usenet się w międzyczasie podniecił...

Mateusz

Data: 2019-09-05 01:49:49
Autor: RadoslawF
Tesla po raz kolejny

[...]

To sporo tych artykułów ktoś źle przetłumaczył. Tu masz kolejny:
https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji/

Pozdrawiam

Data: 2019-09-05 07:18:44
Autor: Mateusz Bogusz
Tesla po raz kolejny
On 05.09.2019 01:49, RadoslawF wrote:
To sporo tych artykułów ktoś źle przetłumaczył. Tu masz kolejny:
https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-awaria-aplikacji/

Zobacz jakie tweety tych użytkowników są załączone w artykule:

"@Tesla your server is down for maintenance and we're locked out of the car. What's your ETA?"

"@elonmusk @Tesla locked out. Phone app doesn't respond. Signed out and signed back in but it says no cars in the account."

"Hey @Tesla. I love my new Model 3... but now the app won't refresh, won't let me sign in, and says I have no vehicle. I've been on hold for tech support for an hour. Is my new car a red brick already?"

locked out, locked out, won't let me sign in

Autor artykułu albo się dał nabrać, bo przekleja byle szybciej, byle więcej - bo za to ma płacone i/lub robi to intencjonalnie...

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2019-09-05 08:15:58
Autor: Mateusz Viste
Tesla po raz kolejny
On Thu, 05 Sep 2019 01:49:49 +0200, RadoslawF wrote:

[...]

Wystarczy jeden - reszta pismaków radośnie przepisze.

Tu masz kolejny:
https://www.tabletowo.pl/wlasciciele-tesli-uwiezieni-w-samochodach-
awaria-aplikacji/

Artykuł opiera się na tweetach od użytkowników... Czytałeś te tweety? (artykuł je wymienia). *Wszystkie* mówią to samo - "nie mogę wejść do samochodu". Przy czym otwarcie za pomocą aplikacji to tylko dodatek, Teslę można (z tego co rozumiem, bo sam nie mam) otworzyć "kluczykiem" (tj. kartą) - ale ci co się skarżą najwyraźniej postanowili zaufać aplikacji w 100%.

Mateusz

Data: 2019-09-05 22:37:41
Autor: Irek.N.
Tesla po raz kolejny
Ale tutaj nie ma takiej sytuacji - artykuł ktoś źle przetłumaczył, i zamiast tego że ludzie nie mogli *dostać się* do samochodu, wyszło że niby nie mogli się *wydostać*. A usenet się w międzyczasie podniecił...

No i wszystko jasne.
Pamiętam czasy, gdy internet był bardzo wiarygodny. Szkoda trochę tych czasów.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2019-09-04 23:29:44
Autor: kk
Tesla po raz kolejny
On 2019-09-04 22:48, Irek.N. wrote:
[...]

Nie wydaje się by elektronika miała tu cokolwiek do rzeczy.

Data: 2019-09-05 22:34:26
Autor: Irek.N.
Tesla po raz kolejny
Nie wydaje się by elektronika miała tu cokolwiek do rzeczy.

Wiesz, niekoniecznie awaria w samochodzie. Po prostu ktoś może wydać komendę "spocznij" i wszystkie klamki Tesli na świecie "spoczną" :)

Miłego.
Irek.N.

Data: 2019-09-06 00:06:15
Autor: kk
Tesla po raz kolejny
On 2019-09-05 22:34, Irek.N. wrote:
Nie wydaje się by elektronika miała tu cokolwiek do rzeczy.

Wiesz, niekoniecznie awaria w samochodzie. Po prostu ktoś może wydać komendę "spocznij" i wszystkie klamki Tesli na świecie "spoczną" :)

To nie elektronika tylko informatyka

Data: 2019-09-19 08:59:53
Autor: Budzik
Tesla po raz kolejny
Użytkownik Mateusz Bogusz mabakay@o2.pl ...

[...]

Czesto ci sie to zdarza?

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2019-09-21 10:05:06
Autor: Mateusz Bogusz
Tesla po raz kolejny
On 19.09.2019 10:59, Budzik wrote:
Czesto ci sie to zdarza?

Raz na 12 lat i cztery samochody którymi jeździłem.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2019-09-05 00:52:58
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Tesla po raz kolejny
W dniu 2019-09-03 o 22:14, Irek.N. pisze:
Też się dziwię, dobry kopniak w szybę załatwia sprawę wyjścia z samochodu, a FV za naprawę wysłać importerowi.

Myślę, że przy Twojej posturze mało kto byłby Cię w stanie wyciągnąć nieprzytomnego przez okno.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2019-09-05 22:32:33
Autor: Irek.N.
Tesla po raz kolejny
Myślę, że przy Twojej posturze mało kto byłby Cię w stanie wyciągnąć nieprzytomnego przez okno.

Zastanowić się należy, czy przez okno da się mnie jakkolwiek przecisnąć :) Pamiętam, że dach nad oczyma miałem w S-e. :( główny powód niepodobania mi się zresztą.

Miłego, Pawle.

Tesla po raz kolejny