Tesla reverse engineering

Data: 2017-12-08 07:43:40
Autor: przemek.jedrzejczak
Tesla reverse engineering
http://www.focus.de/auto/elektroauto/angebliche-geschrottetes-elektroauto-irrsinns-rechnung-ueber-185-000-euro-jetzt-spricht-sixt-zum-daimler-tesla-streit_id_7947733.html

Tak mi się to skojarzyło z tą dziwną podwójną kradzieżą Tesli X w Świnoujściu.
Jeśli Daimler kombinuje i bierze auto z Sixta przez pośrednika to może jakiś słabszy finansowo producent zleca kradzież ?

Data: 2017-12-08 16:56:24
Autor: J.F.
Tesla reverse engineering
Użytkownik  Przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fbfdd12b-8da0-4129-8699-d7ff266a46d0@googlegroups.com...
[...]

Ursus ?
Bo przeciez  nie Skoda i nie ta potrojna słowacka fabryka :-)

J.

Data: 2017-12-08 08:57:03
Autor: przemek.jedrzejczak
Tesla reverse engineering
Trudno wyczuć ale nerwowość jest wyczuwalna ;-)

Tesla reverse engineering