Tesla test wywrotki.

Data: 2018-06-02 11:37:26
Autor: Janusz
Tesla test wywrotki.
Data: 2018-06-02 12:18:32
Autor: Robert Wańkowski
Tesla test wywrotki.
W dniu 2018-06-02 o 11:37, Janusz pisze:
http://joemonster.org/filmy/91148/Tesla_Model_X_test_bocznej_wywrotki

:)
Wańka-wstańka. :-0

Robert

Data: 2018-06-02 17:31:11
Autor: T.
Tesla test wywrotki.
[...]

Za to uszkodzone baterie palą się tydzień.
T.

Data: 2018-06-02 18:01:05
Autor: Robert Wańkowski
Tesla test wywrotki.
W dniu 2018-06-02 o 17:31, T. pisze:
[...]

No i czy test zrobiono na naładowanych czy pustych bateriach. :-)

Robert

Data: 2018-06-02 18:16:01
Autor: Shrek
Tesla test wywrotki.

No i czy test zrobiono na naładowanych czy pustych bateriach. :-)

Przecież widać, że na pełnych - dlatego środek ciężkości ma nisko:P Pewnie doładowali ponad 100% żeby wynik podkręcić, a potem wybuchują:)

Shrek

Data: 2018-06-02 22:10:20
Autor: denat 'POPIS/EU
Tesla test wywrotki.
Przecież widać, że na pełnych - dlatego środek ciężkości ma nisko:P

coś chyba nie za bardzo, Ktoś wie co za cud na ostatnim zdjęciu?

P.S.
czyli to musk tak się popisuje...

Data: 2018-06-02 16:21:13
Autor: sczygiel
Tesla test wywrotki.
W dniu sobota, 2 czerwca 2018 15:10:26 UTC-5 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:
> Przecież widać, że na pełnych - dlatego środek ciężkości ma nisko:P coś chyba nie za bardzo, Ktoś wie co za cud na ostatnim zdjęciu?

P.S.
czyli to musk tak się popisuje...

Proste, piach sie odpowiednio podsypal pod okna i prawa strona (znaczy sie podwozie z akumulatorami) wisi nad wglebieniem w ziemi. A skoro wisi i sporo wazy to ma tendencje do klapniecia spowrotem.

Jakby ten piach zmienic na cos innego - gline, zwir to rezultat bylby nieco inny choc pewnie nieduzo.

Ja tam po przedumaniu sie zastanawiam na ile gorsze/lepsze jest to ze takie auto z pasazerami klapnie dodatkowy raz po takim wypadku.

Zalozmy uderzenie z boku a nastepnie taki opad na twarde podloze. Pasazer z prawej nie dosc ze prawie dostanie zderzakiem najezdzcy to jeszcze spadnie z dobrych 1,5m na twardo...

Data: 2018-06-03 12:59:33
Autor: denat 'POPIS/EU
Tesla test wywrotki.
przepraszam, ale jeszcze zapytam...
ten środkowy przypadek...
jak to się dzieje, że samochód stoi prostopadle do ziemi i nagle zaczyna się przekręcać?
nie widać na zdjęciu, żeby coś wystawało poniżej osi kół...

Data: 2018-06-02 18:17:56
Autor: Myjk
Tesla test wywrotki.
Sat, 2 Jun 2018 11:37:26 +0200, Janusz
http://joemonster.org/filmy/91148/Tesla_Model_X_test_bocznej_wywrotki

:)

Muszą jeszcze zrobić test basenowy, w stanach dużo tego mają. ;P

--
Pozdor
Myjk

Tesla test wywrotki.