Data: 2016-07-01 15:17:18 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Tesla - wypadek | |
Tesla nie zahamowała, ale ta ciężarówka chyba wymusiła pierwszeństwo.
http://indianexpress.com/article/technology/tech-news-technology/us-driver-killed-in-crash-while-using-tesla-cars-autopilot-2887173/ Tu te skrzyżowanie. https://www.google.pl/maps/place/NE+140th+Ct,+Williston,+FL+32696,+Stany+Zjednoczone/@29.4101741,-82.5404158,410m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x88e892986f8d8eaf:0x4cebe4b1d7706926!8m2!3d29.4037061!4d-82.539709?hl=pl Robert |
|
Data: 2016-07-01 16:01:51 | |
Autor: PiteR | |
Tesla - wypadek | |
na ** p.m.s ** Robert Wańkowski pisze tak:
Tesla nie zahamowała, ale ta ciężarówka chyba wymusiła his car's cameras failed to distinguish the white side of a turning tractor-trailer from a brightly lit sky and didn't automatically activate its brakes "the 40-year-old owner of a technology company was playing Harry Potter on the TV screen" Baressi told The Associated Press. Tesla Motors Inc. said it is not possible to watch videos on the Model S touch screen. There was no reference to the movie in initial police reports. Musiał być czymś zajęty skoro przeszedł pod naczepą. Mogłby hamować i trafiać tylne w koła albo odbić w lewo. -- Ausfahrt. The biggest city in Germany. |
|
Data: 2016-07-01 17:01:32 | |
Autor: J.F. | |
Tesla - wypadek | |
Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA638A31311520PanElektronik@localhost.net...
na ** p.m.s ** Robert Wańkowski pisze tak: Tesla nie zahamowała, ale ta ciężarówka chyba wymusiła Niekoniecznie - jesli ulica waska, to mogl skrecic jak nikt nie jechal, a potem powoli manewrowac i zaledwie pas blokowac. http://indianexpress.com/article/technology/tech-news-technology/us his car's cameras failed to distinguish the white side of a turning A jak to w Tesli zapisano - prowadzi automatycznie, czy jednak stale trzeba kontrolowac czy dobrze prowadzi ? "the 40-year-old owner of a technology company was playing Harry Potter Baresi to kierowca ciezarowki - ciekaw jestem skad mialby wiedziec co ten drugi ogladal. No chyba, ze po wypadku pobiegl do pojazdu, a film ciagle lecial .. J. |
|
Data: 2016-07-01 16:46:54 | |
Autor: masti | |
Tesla - wypadek | |
J.F. wrote:
A jak to w Tesli zapisano - prowadzi automatycznie, czy jednak stale trzeba kontrolowac czy dobrze prowadzi ? prowadzi ale to beta więc masz mieć ręce na kierownicy i cały czas być gotów do przejęcia sterów -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2016-07-04 08:46:19 | |
Autor: Miroo | |
Tesla - wypadek | |
W dniu 2016-07-01 o 18:46, masti pisze:
J.F. wrote: Nie ma szans... ile kilometrów można tak wytrzymać? Każdy po jakimś czasie się znudzi i odpuści - przecież system daje sobie sam radę :( W wersji docelowej nie może tak być, że system wymaga NAGŁEJ reakcji człowieka. Może wymagać pomocy np przy parkowaniu, ale to system ma reagować w sytuacjach zagrożenia, a nie człowiek. Pozdrawiam |
|
Data: 2016-07-04 00:11:25 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla - wypadek | |
kierowca tesli zamiescil wczesniej film na YT na ktorym autopilot unika zderzenia z ciezarowka zmieniajaca pasy ... niby prawda bo koles ostro zmienia pasy ale widac go duzo wczesniej jak i zjazd ktorym chce zjechac a tesla jedzie jak zombie i doprowadza do niebezpiecznej sytuacji ktorej czlowiek uniknalby z latwoscia ...
no i te durne tlumaczenia ze kolor naczepy nie taki, ze niebo za niebieskie ... kogo to obchodzi ? oni testuja niedporacowany soft i niestety trzeba sie liczyc z ofiarami ... zobaczymy czy Tesla beknie finansowo to bedzie ciekawy precedens P. |
|
Data: 2016-07-04 11:49:45 | |
Autor: robot | |
Tesla - wypadek | |
W dniu 2016-07-04 o 09:11, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
kierowca tesli zamiescil wczesniej film na YT na ktorym autopilotMyślę, że nie beknie. |
|
Data: 2016-07-04 03:18:04 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla - wypadek | |
-- Myślę, że nie beknie.
nie zakladalbym sie bo przyznali ze system pomylil naczepe ze znakiem drogowym ... technologia Mobileye bedzie rozpoznawac auta przemieszczajace sie w poprzek trasy dopiero w 2018r jak nie ma tego drobna czcionka w instrukcji obslugi auta to prawnicy beda mieli pole do popisu ... zreszta nawet po wypadku tesla pedzila dalej wiec slabo to wyglada ... niedopracowany produkt i tyle |
|
Data: 2016-07-04 12:31:40 | |
Autor: J.F. | |
Tesla - wypadek | |
Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
-- Myślę, że nie beknie.nie zakladalbym sie bo przyznali ze system pomylil naczepe ze znakiem drogowym Najwazniejsze - ze oni nie obiecywali samoczynnego pojazdu, tylko wymagali od kierowcy pilnowania jazdy. Ten nie pilnowal. zreszta nawet po wypadku tesla pedzila dalej wiec slabo to wyglada ... niedopracowany produkt i tyle No coz, zwykly samochod tez by pojechal dalej, chyba ze objawiloby sie odciecie paliwa przy wypadku. J. |
|
Data: 2016-07-04 06:56:46 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla - wypadek | |
-- No coz, zwykly samochod tez by pojechal dalej, chyba ze objawiloby sie odciecie paliwa przy wypadku.
to nie jest zwykly samochod wiec oczekiwania sa takie ze np po zgilotynowaniu kierowcy sie zatrzyma P. |
|
Data: 2016-07-04 13:59:20 | |
Autor: masti | |
Tesla - wypadek | |
przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
-- No coz, zwykly samochod tez by pojechal dalej, chyba ze objawiloby sie odciecie paliwa przy wypadku.naprawdę? wskażesz takie założenia? -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2016-07-04 07:19:44 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla - wypadek | |
-- naprawdę? wskażesz takie założenia?
oczywiscie ... eCall ma byc obowiazkowy od 2018r, mozna oczywiscie rozwazyc hipotetyczna sytuacje ze auto po wypadku powinno nadal jechac np do najblizszego szpitala ale po powaznym wypadku wystarczy zatrzymanie i wezwanie pomocy P. |
|
Data: 2016-07-04 15:25:13 | |
Autor: masti | |
Tesla - wypadek | |
przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
-- naprawdę? wskażesz takie założenia? "ogólnoeuropejski system szybkiego powiadamiania o wypadkach drogowych" ^^^^^^^^^^^ to USA, to raz poza tym to nie założenia a przepisy, do tego system jest prosty jak budowa cepa, u mnie w CMaxie działa. Walniesz to wyśle SMSa A co to ma do założeń konstrukcyjnyc Tesli? -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2016-07-04 23:43:58 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla - wypadek | |
-- to USA, to raz poza tym to nie założenia a przepisy, do tego system jest prosty jak budowa cepa, u mnie w CMaxie działa. Walniesz to wyśle SMSa
tu masz przyklad z USA tez Ford http://www.motor-talk.de/news/wie-ford-sync-der-polizei-die-arbeit-abnahm-t5522184.html -- A co to ma do założeń konstrukcyjnyc Tesli? liczba mozliwych rozwiazan jest ograniczona chcac nie chcac beda wzorowac sie na rozwiazaníach innych producentow np BMW P. |
|
Data: 2016-07-05 08:18:25 | |
Autor: masti | |
Tesla - wypadek | |
przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
-- to USA, to raz poza tym to nie założenia a przepisy, do tego system jest prosty jak budowa cepa, u mnie w CMaxie działa. Walniesz to wyśle SMSai? bo dalej nie ma uzasadnienia tego co napisałeś -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2016-07-05 06:14:27 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla - wypadek | |
-- i? bo dalej nie ma uzasadnienia tego co napisałeś
oczywiscie ze jest poza tym nie pisalem o zalozeniach (co sobie dospiewales) tylko o oczekiwaniach P. |
|
Data: 2016-07-05 13:46:21 | |
Autor: masti | |
Tesla - wypadek | |
przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
-- i? bo dalej nie ma uzasadnienia tego co napisałeśaha. Twoich? -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2016-07-04 13:32:03 | |
Autor: robot | |
Tesla - wypadek | |
W dniu 2016-07-04 o 12:18, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Myślę, że nie beknie. Nie ze znakiem drogowym, tylko z niebem. |
|
Data: 2016-07-04 06:45:35 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla - wypadek | |
-- Nie ze znakiem drogowym, tylko z niebem.
In the case of this accident, the high, white side of the box truck, combined with a radar signature that would have looked very similar to an overhead sign, caused automatic braking not to fire P. |
|
Data: 2016-07-05 20:03:39 | |
Autor: PiteR | |
Tesla - wypadek | |
na ** p.m.s ** przemek.jedrzejczak pisze tak:
nie zakladalbym sie bo przyznali ze system pomylil naczepe ze W 2017 wprowadzą obowiązkowe kody QR na bokach naczepy. Jestem naczepą. Sprzedam Opla. -- Ausfahrt. The biggest city in Germany. |
|
Data: 2016-07-04 11:52:28 | |
Autor: J.F. | |
Tesla - wypadek | |
Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nldbfp$q8j$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2016-07-04 o 09:11, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze: kierowca tesli zamiescil wczesniej film na YT na ktorym autopilot To jest USA. Zreszta pod tym wzgledem az tak bardzo sie od Polski nie roznia - i tam i tu kazdy moze zdrowo beknac. Tylko ze tam ma to dluga tradycje :-) J. |
|
Data: 2016-07-04 12:59:25 | |
Autor: Myjk | |
Tesla - wypadek | |
Mon, 4 Jul 2016 00:11:25 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
a tesla jedzie jak zombie i doprowadza do niebezpiecznej sytuacji ktorej Nie Tesla "sobie" jedzie, tylko jedzie samochodem kierowca, który ODPOWIADA za to co robi samochód. I ponownie, ten "autopilot" to tylko i wyłącznie WSPOMAGACZ, jak tempomat, a nie autonomiczny system. no i te durne tlumaczenia ze kolor naczepy nie taki, ze niebo za ROTFL zobaczymy czy Tesla beknie finansowo to bedzie ciekawy precedens Za co ma niby beknąć, za głupotę użytkownika? -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2016-07-04 06:39:05 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla - wypadek | |
-- Za co ma niby beknąć, za głupotę użytkownika? dokladnie ... tak jak bekneli ci od mikrofalowek, pralek, camperow itd itp
USA to stan umyslu :-) P. |
|
Data: 2016-07-04 14:49:08 | |
Autor: T. | |
Tesla - wypadek | |
W dniu 2016-07-04 o 12:59, Myjk pisze:
Mon, 4 Jul 2016 00:11:25 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com Jeśli w instrukcji nie było napisane, że ma nie być głupi, to bekną. Amerykanie tak mają. Stąd napisy typu - nie używać suszarki do włosów w wannie albo na kubkach w MacDonaldzie, że kawa jest gorąca. T. |
|
Data: 2016-07-04 12:55:51 | |
Autor: Myjk | |
Tesla - wypadek | |
Mon, 4 Jul 2016 08:46:19 +0200, Miroo
Nie ma szans... ile kilometrów można tak wytrzymać? Tyle ile się jedzie pojazdem. Każdy po jakimś czasie się znudzi i odpuści Aha, czyli jadę 1000km bez autopilota, to w 999 km mogę się znudzić, odpuścić i pojechać do rowu albo na czołówkę? Co za brednie. - przecież system daje sobie sam radę :( Co z tego, że sobie daje radę, skoro nie jest to system autonomiczny tylko _wspomagający_ -- i jak każdy system, trzeba go używać z *głową*. W wersji docelowej nie może tak być, że system wymaga NAGŁEJ reakcji człowieka. Może wymagać pomocy np przy parkowaniu, ale to system ma reagować w sytuacjach zagrożenia, a nie człowiek. Oczywiście że może tak być. Wszak system daje możliwość odpuszczenia trzymania kierownicy, podobnie jak tempomat daje możliwość odpuszczenia trzymania nogi na "gazie" -- ale to nie znaczy, że kierowca jest zwolniony z obserwacji drogi i ew. hamowania. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2016-07-04 14:12:05 | |
Autor: Miroo | |
Tesla - wypadek | |
W dniu 2016-07-04 o 12:55, Myjk pisze:
Mon, 4 Jul 2016 08:46:19 +0200, Miroo Pisałem o jeździe z autopilotem, a nie bez. Tak działa psychika człowieka. Jak zatrudnisz pracownika, który robi Twoją robotę, to kontrolujesz go uważnie do momentu, aż stwierdzisz, że możesz mu zaufać. Potem tylko czasem zerkniesz czy wszystko gra. Podobnie jest z autopilotem. W wersji docelowej nie może tak być, że system wymaga NAGŁEJ reakcji Podobno w usa sporo jest wypadków na autostradach spowodowanych jazdą na tempomacie z czujnikiem odstępu i kontrolą pasa ruchu - kierowcy pracują w czasie jazdy na laptopach, oglądają filmy, śpią itd Jeśli przez kilka godzin nic się nie dzieje i nie wymaga uwagi kierowcy, to zaufanie rośnie, a uwaga sama się wyłącza. Druga sprawa: System autonomiczny ma krótszy "wzrok" niż człowiek oraz ograniczoną zdolność przewidywania. Czyli reaguje zwykle dużo później niż doświadczony kierowca. Kierowca przyzwyczajony do tego, że automat zmienia pas prawie w ostatniej chwili i robi to pewnie, nie będzie miał przesłanek do tego, żeby podjąć jakieś działanie zapobiegawcze. A jak już zrozumie, że jest to konieczne, bo automat zawiódł - będzie za późno. Pozdrawiam |
|
Data: 2016-07-04 14:24:45 | |
Autor: Myjk | |
Tesla - wypadek | |
Mon, 4 Jul 2016 14:12:05 +0200, Miroo
W dniu 2016-07-04 o 12:55, Myjk pisze: Właśnie to jest bez znaczenia, znudzenie może najść każdego. I to użytkownik musi odpowiadać za swoje czyny. Dlaczego ma za to odpowiadać producent pojazdu? Tak działa psychika człowieka. Chyba psychika ignoranta. Jak ktoś nie umie korzystać ze wspomagaczy, to niech nie korzysta. Jak się decyduje korzystać, to niech weźmie za to odpowiedzialność. Jak zatrudnisz pracownika, który robi Twoją robotę, to kontrolujesz go uważnie do momentu, aż stwierdzisz, że możesz mu zaufać. Potem tylko czasem zerkniesz czy wszystko gra. Podobnie jest z autopilotem. Nie, bo od tego zależy życie moje a być może także innych. Dlatego samochodu ze wspomagaczem nie zostawia się samemu sobie, szczególnie jeśli jest to tylko WSPOMAGACZ a nie system radzący sobie bez udziału człowieka. Podobno w usa sporo jest wypadków na autostradach spowodowanych jazdą na tempomacie z czujnikiem odstępu i kontrolą pasa ruchu - kierowcy pracują w czasie jazdy na laptopach, oglądają filmy, śpią itdW wersji docelowej nie może tak być, że system wymaga NAGŁEJ reakcjiOczywiście że może tak być. Wszak system daje możliwość odpuszczenia Czyli idioci. Jeśli przez kilka godzin nic się nie dzieje i nie wymaga uwagi kierowcy, to zaufanie rośnie, a uwaga sama się wyłącza. Tylko u ignorantów. Druga sprawa: To juz problem użytkownika, który nie umie zeń korzystać. ZTCW Tesla definiuje czym jest ten system, jak działa itd. To tak jak z alkoholem, jedni potrafią z niego korzystać, inni nie potrafią. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2016-07-04 14:36:45 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Tesla - wypadek | |
W dniu 2016-07-04 o 14:12, Miroo pisze:
Druga sprawa:Piszesz o Tesli? Tesla nie ma autonomicznego. Jeżeli o prawdziwym autonomicznym to wzrok jego sięga dalej i na więcej aspektów w ruchu drogowym. Robert |
|
Data: 2016-07-04 15:40:28 | |
Autor: Shrek | |
Tesla - wypadek | |
On 01.07.2016 18:46, masti wrote:
J.F. wrote: Więc wersja beta nie powinna być dopuszczona do publicznych testów. A zapis, że autopilot prowadzi, ale tak naprawdę to ty prowadzisz, to przypomina "wartości kolekcjonerskie" na dopalaczach. IMHO ktoś powinien za to beknąć - albo Tesla, albo ten kto dopuścił do testów niepełnowartościowego oprogramowania (bo takie ono jest - nawet nie dlatego, że "się jebło", a dlatego, że z zasady nie pełni swojej funkcji) - Autopilota to sobie można w samolocie stosować, gdzie jest czas na reakcję, a nie na drodze. Na drodze to albo pełnosprawny automat, albo kierowca białkowy. Na szczęście "człowiek który zawierzyła Tesli" nie zabił nikogo więcej - ale to kwestia czasu:( Shrek. |
|
Data: 2016-07-04 07:01:18 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla - wypadek | |
-- Więc wersja beta nie powinna być dopuszczona do publicznych testów.
to nawet nie jest beta bo nie obsluguje skrzyzowan ... ta funkcja pojawi sie dopiero w 2018 r albo pozniej bo teraz wszyscy beda im patrzec na rece P. |
|
Data: 2016-07-04 22:45:34 | |
Autor: Marcin | |
Tesla - wypadek | |
Witam W dniu 2016-07-04 15:40, Shrek pisze: Na szczęście "człowiek który zawierzyła I tak na przebieg tesli na autopilocie (130 milonow mil) to 1 zabity jest znacznie lepiej niz srednia dla USA (94 milionow mil): http://www.extremetech.com/extreme/231097-tesla-records-its-first-autopilot-fatal-crash-nhtsa-opens-investigation Wiec i tak bezpieczniej jest jechac tesla niz zwyklym samochodem. Do tego podobne wypadki do tego ktory sie zdarzyl w Tesli zdarzaja sie od wielu lat i jakos nie daje sie ich skutecznie wyeliminowac a w Tesli jezeli poprawia soft to podbny wypadek nie powinien sie powtorzyc. Cos jak w samolotach pasazerskich. M.in. dzieki automatyzacji ktora eliminuje rutynowe bledy pilotow poprawilo sie bezpieczenstwo lotow pasazerskich. Pozdrawiam, Marcin |
|
Data: 2016-07-04 23:45:53 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla - wypadek | |
-- I tak na przebieg tesli na autopilocie (130 milonow mil) to 1 zabity jest znacznie lepiej niz srednia dla USA (94 milionow mil)
to sa dane producenta rownie wiarygodne jak np dane dotyczace spalania ... mozna sie dokladnie przyjrzec i wyjdzie np ze jezdzili w poza godzinami szczytu, na drogach z niewielka iloscia skrzyzowan itp pozniej pojawia sie biala naczepa i koniec bajki -- Wiec i tak bezpieczniej jest jechac tesla niz zwyklym samochodem teoretycznie tak ale ten system powinien automatycznie wylaczac sie na skrzyzowaniach skoro technologia Mobileye bedzie je obslugiwac dopiero od 2018 r P. |
|
Data: 2016-07-04 23:53:35 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Tesla - wypadek | |
-- Wiec i tak bezpieczniej jest jechac tesla niz zwyklym samochodem.
no tutaj to juz niewidomy by sobie poradzil :-) http://www.focus.de/auto/ratgeber/sicherheit/tesla-model-s-crasht-autopilot-versagt-dashcam-filmt-autobahn-auffahrunfall_id_5584004.html PS wg instrukcji Autopilot ma problemy ze stojacymi obiektami jesli pojazd poruszajacy sie przed nim zmieni pas ... rewelka normalnie tylko jak temu zapobiec ? P. |
|
Data: 2016-07-05 15:09:21 | |
Autor: Shrek | |
Tesla - wypadek | |
On 04.07.2016 22:45, Marcin wrote:
Na szczęście "człowiek który zawierzyła Na razie to mamy jedną próbkę, co powoduje, że statyscznie jest ona zupełnie bezwartościowa. Mogło na to wpłynąć milion rzeczy a nie autopilot. Nie jestem też pewien czy te 130 milionów to rzeczywiście na autopilocie, czy po propstu przejechane przez teslę. Do tego podobne wypadki do tego ktory sie zdarzyl w Tesli zdarzaja sie To zdarzy się inny. Dopóki autopilot będzie "autopilotem" dopóki mu pasuje, a potem radź sobie sam, to jest to takie samo oszustwo jak "produkty kolekcjonerskie" Cos jak w samolotach pasazerskich. M.in. dzieki automatyzacji ktora Z tym, że w samolotach autopilot nie wyłacza się od tak pół sekundy przed kolizją. Shrek |
|
Data: 2016-07-06 22:50:39 | |
Autor: Marcin | |
Tesla - wypadek | |
Witam
W dniu 2016-07-05 o 15:09, Shrek pisze: To zdarzy się inny. Dopóki autopilot będzie "autopilotem" dopóki mu Nie zapewnia automatycznego 100% prowadzenia ale moze byc pomocny. Jezeli potraktowac autopilota Tesli jako znacznie lepszy tempomat to nie wyglada to juz tak zle:) Z tym, że w samolotach autopilot nie wyłacza się od tak pół sekundy Tylko ile czasu juz trwaja prace nad autopilotami w samolotach? Do tego w poblizu lecacego samolotu nie ma prawa sie nic pojawic a automatyczne ladowanie i start wymaga wsparcia specjalistycznego sprzetu na lotnisku. Chociaz niektorzy twierdza, ze gdyby nie wzgledy psychologiczne to juz dzis latalibysmy dronami. Pozdrawiam, Marcin |
|
Data: 2016-07-07 07:13:31 | |
Autor: Shrek | |
Tesla - wypadek | |
On 06.07.2016 22:50, Marcin wrote:
To zdarzy się inny. Dopóki autopilot będzie "autopilotem" dopóki mu Wygląda bardzo źle. Bo utwierdza cię w przekonaniu, że prowadzi sam i robi to dobrze, a potem nagle mówi "ja tego kurwa nie ogarniam, radź sobie sam, ja wysiadam". Z tym, że w samolotach autopilot nie wyłacza się od tak pół sekundy A co za różnica? Myślisz, że prototypy testowali na rejsowych lotach? Do tego I dlatego nie ma co porównywać autopilotów z tesli i samolotów. W samolotach dobrze działają w idealnych dla nich warunkach na wysokości przelotowej, w tesli nadają się bardziej (na razie) do parkowania. ladowanie i start wymaga wsparcia specjalistycznego sprzetu na lotnisku. To nie takie proste - żeby lądować "bez pilota", to na dzisiaj potrzeba ILS cat III chyba c. Ma to pewnie kilkadziesiąt (jeśli nie naście) lotnisk na swiecie i kosztuje w ch... kasy. I jest jeszcze jedno potencjalnie zabójcze zagrożenie - one nie będą latać zupełnie same, ale będą wykonywać z jakiegos ATC, a to oznacza, że mnożna nad nimi przejąć kontrolę. Być może trudniej, być może łatwiej niż na białkowymi, ale w razie sukcesu masz do dyspozycji od kilkunastu, do kilkutysięcy zdalnie sterowanych bomb... Shrek |
|
Data: 2016-07-01 17:07:18 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Tesla - wypadek | |
W dniu 2016-07-01 o 17:01, J.F. pisze:
Baresi to kierowca ciezarowki - ciekaw jestem skad mialby wiedziec coNo prawie tak było, doczytaj do końca tekst. :-) Robert |
|
Data: 2016-07-01 17:10:34 | |
Autor: PiteR | |
Tesla - wypadek | |
na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:
Baresi to kierowca ciezarowki - ciekaw jestem skad mialby wiedziec "It was still playing when he died and snapped a telephone pole a quarter mile down the road," Baressi told The Associated Press in an interview from his home in Palm Harbor, Florida. He acknowledged he couldn't see the movie, only heard it." -- Ausfahrt. The biggest city in Germany. |
|
Data: 2016-07-01 17:51:37 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Tesla - wypadek | |
Ciekawe czy Googla auto by zauważyło tą ciężarówkę.
Ale chyba nie ma co porównywać. Jedno to już może być w powszechnym użytku a drugie (Google) nadal testowe. I tam koszty się tak nie liczą. Robert |
|
Data: 2016-07-04 08:26:47 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Tesla - wypadek | |
W dniu 2016-07-01 o 17:51, Robert Wańkowski pisze:
Ciekawe czy Googla auto by zauważyło tą ciężarówkę. Raczej tak - autonomiczne samochody używają lidar a nie tylko kamery. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Teddy on board :) kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2016-07-02 12:34:17 | |
Autor: Myjk | |
Tesla - wypadek | |
Fri, 01 Jul 2016 16:01:51 +0200, PiteR
Tesla Motors Inc. said it is not possible to watch videos on the Model S touch screen. There was no reference to the movie in initial police reports. Ale już się znaleźli tacy co przerobili program i mogą oglądać. :P -- Pozdor Myjk |