Tesla zapotrzebowanie na energie - dobra wiadomo ść

Data: 2017-11-23 09:13:49
Autor: Janusz
Tesla zapotrzebowanie na energie - dobra wiadomo ść
W dniu 2017-11-21 o 21:39, Bolko pisze:
Chce kupić elektryka.
Jak bedzie tańszy :)

Ale :
W polsce jest 6000 stacji benzynowych.
Ale samochodów z gazem jest parę milionów a nadal na wielu stacjach nawet nowych jest tylko jeden  dystrybutor gazu, więc  z czargerami będzie podobnie.

Tak my¶le że 8 dystrybutorów na stacje to ¶rednio można przyj±ć.
Supercharger tesli potrzebuje 145 kW.
Liczymy 6000x8x145= 6 960 000 kW
Podzielić przez 8, bo jeden na stacji czyli wyjdzie <1000MW

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-11-23 01:32:43
Autor: Bolko
Tesla zapotrzebowanie na energie - dobra wiadomo¶ć
W dniu czwartek, 23 listopada 2017 09:13:58 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:
> [...]
Ale samochodów z gazem jest parę milionów a nadal na wielu stacjach nawet nowych jest tylko jeden  dystrybutor gazu, więc  z czargerami będzie podobnie.

No faktycznie
Tylko że ja piszę o sytuacji kiedy będzie 100% elektryków

Data: 2017-11-24 08:36:23
Autor: Janusz
W dniu 2017-11-23 o 10:32, Bolko pisze:
[...]

To My tego nie dożyjemy.

--
Pozdr
Janusz

Tesla zapotrzebowanie na energie - dobra wiadomo ść