Tesla znow atakuje :-)

Data: 2017-11-17 02:30:21
Autor: przemek.jedrzejczak
Tesla znow atakuje :-)
http://next.gazeta.pl/next/7,151243,22657655,elon-musk-prezentuje-dwa-nowe-auta-elektryczne-ciezarowke-semi.html#MTstream

cos dla prawdziwych zapierdalaczy :-) w tle propozycja kolejnej zrzutki no I Bugatti sie chowa :-)

Ważnym aspektem Semi są właściwości aerodynamiczne.. Producent podkreśla, że współczynnik aerodynamiczny wynosi  0,36. Porównuje swój samochód do Bugatti Chiron, gdzie współczynnik wynosi 0,38

mysle ze nastepnym wynalazkiem bedzie teleport albo zamiana olowiu w zloto :-)

Data: 2017-11-17 12:07:54
Autor: dantes
Tesla znow atakuje :-)
Dnia Fri, 17 Nov 2017 02:30:21 -0800 (PST), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

[...]

Tia... a taka syrenka miała (różnie podają) Cx 0.29 lub 0.35

Data: 2017-11-17 18:48:12
Autor: ddddddddddddd
Tesla znow atakuje :-)
napisał(a):

[...]

no właśnie też mnie to zastanowiło, chyba to jakaś pomyłka, bo jeżdżący klocek ma Cx 0,31

https://www.syncro-system.pl/realizacje/Fiat-Ducato

Łukasz

Data: 2017-11-17 21:00:47
Autor: Budzik
Tesla znow atakuje :-)
Użytkownik Mateusz Bogusz mabakay@o2.pl ...

no właśnie też mnie to zastanowiło, chyba to jakaś pomyłka, bo
jeżdżący klocek ma Cx 0,31

https://www.syncro-system.pl/realizacje/Fiat-Ducato

I pomaga to mu być szybszym od Bugatti? ;-)

Przypominam ze jest jeszcze powierzchnia czołowa... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2017-11-17 22:46:32
Autor: kakmar
Tesla znow atakuje :-)
On 2017-11-17, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
[...]

Ale to Cx to chyba o semi truck chodziło a nie o roadster 2.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2017-11-18 09:13:48
Autor: denat 'POPIS/EU
Tesla znow atakuje :-)
czy Ktoś tu ogarnia matematycznie mocowe aspekty samochodów tesli?

Data: 2017-11-18 20:05:49
Autor: Robert Wańkowski
Tesla znow atakuje :-)
W dniu 2017-11-18 o 09:13, denat 'POPIS/EU pisze:
czy Ktoś tu ogarnia matematycznie mocowe aspekty samochodów tesli?
Prawie wszyscy. :-)

Robert

Data: 2017-11-21 07:05:06
Autor: miumiu
Tesla znow atakuje :-)

Użytkownik "Mateusz Bogusz" <mabakay@o2.pl> napisał w wiadomości news:oune89$6m4$1node2.news.atman.pl...
no właśnie też mnie to zastanowiło, chyba to jakaś pomyłka, bo jeżdżący klocek ma Cx 0,31

https://www.syncro-system.pl/realizacje/Fiat-Ducato

I pomaga to mu być szybszym od Bugatti? ;-)

-- Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

W aerodynamice oprocz wsp kształtu liczy sie jeszcze wielkosc powierzchni czołowej (ktory sie pewnie jakos profesjonalnie nazywa). Dlatego samochody formuły 1 choc mają kiepski wsp C to i pole powierzchni patrząc z przodu jest tak małe, że łączna siła oporu jest znacznie mniejsza :)
Osiągnięcie minimalnego wsp C jest całkiem proste, wystarczy zrobić pół łezki. Ale w przemyśle samochodowym bardziej liczy się "dizajn", wiec po drogach jeżdzą raczej mydelniczki niż łezki ;)

A propos rewelacji z artykułu. Wspaniale, niech tylko zaczną to produkować i zarabiać na produkcji samochodów a nie produkcji akcji i obligacji :]

Data: 2017-11-20 16:16:08
Autor: robot
Tesla znow atakuje :-)
W dniu 2017-11-17 o 11:30, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Pytanie na które nie odpowie producent:
Jaki zasięg ma ten roadster w przypadku jazdy z maksymalną prędkością na torze sportowym?

Data: 2017-11-20 23:28:34
Autor: Mateusz Bogusz
Tesla znow atakuje :-)
Jaki zasięg ma ten roadster w przypadku jazdy z maksymalną prędkością na torze sportowym?

Bo i na ch* Kowalskiemu taka wiedza? Którykolwiek producent samochodów podaje takie dane? :-D

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-11-20 23:03:45
Autor: Pszemol
Tesla znow atakuje :-)
Mateusz Bogusz <mabakay@o2.pl> wrote:
Jaki zasięg ma ten roadster w przypadku jazdy z maksymalną prędkością na torze sportowym?

Bo i na ch* Kowalskiemu taka wiedza? Którykolwiek producent samochodów podaje takie dane? :-D

Nie zrozumiałeś ukrytego przekazu...
Starsze modele S miały problemy z ukończeniem toru jak Nürburg-ring. Jadąc
tak szybko może nie ukończyć wyścigu, i to z dwu powodów: zabraknie energii
w bateriach akumulatorów, przepalą się aku i silniki z powodu
niedostatecznego chłodzenia.
Ciekawe czy w Roadster rev2 usunęli te problemy.
Ten pierwszy chyba tak - skoro robi 600 mil na jednym ładowaniu baterii
normalną prędkością to na te zaledwie ciut ponad 20km Nürburgring powinno
styknąć...
Ciekawe jak jest z chłodzeniem.

Data: 2017-11-21 01:13:11
Autor: Mateusz Bogusz
Tesla znow atakuje :-)
Ciekawe jak jest z chłodzeniem.

Nie sądzę, że tam coś się przepala. Przegrzewa? W to uwierzę, ale efekt pewnie jest taki jak w telefonach - spada maksymalna dostępna moc, przez co bateria (i silniki w przypadku auta) mają szansę się schłodzić.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-01-02 22:08:03
Autor: Pszemol
Tesla znow atakuje :-)
"Mateusz Bogusz" <mabakay@o2.pl> wrote in message news:ouvr2t$abn$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przepalać się nic nie przepala. Aktywuje się zabezpieczenie termiczne
które wyłacza silnik lub redukuje znacznie moc przetwornicy.

Data: 2017-11-21 09:16:22
Autor: robot
Tesla znow atakuje :-)
Jaki zasięg ma ten roadster w przypadku jazdy z maksymalną prędkością na torze sportowym?

Bo i na ch* Kowalskiemu taka wiedza? Którykolwiek producent samochodów podaje takie dane? :-D

Czyli to jest według Ciebie samochód dla Kowalskiego, tak?

Data: 2017-11-21 21:24:15
Autor: Mateusz Bogusz
Tesla znow atakuje :-)
Czyli to jest według Ciebie samochód dla Kowalskiego, tak?

LOL, a Twoim zdaniem dla kogo ten samochód? Na tor formuły 1? :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-11-22 02:14:50
Autor: RadoslawF
Tesla znow atakuje :-)

Czyli to jest według Ciebie samochód dla Kowalskiego, tak?

LOL, a Twoim zdaniem dla kogo ten samochód? Na tor formuły 1? :-)

Na pewno nie na daleką trasę.

Pozdrawiam

Data: 2017-11-22 07:35:39
Autor: Mateusz Bogusz
Tesla znow atakuje :-)
LOL, a Twoim zdaniem dla kogo ten samochód? Na tor formuły 1? :-)

Na pewno nie na daleką trasę.

A lambo, ferrari czy porsche w wersji cadilac to z pewnością na daleką trasę z rodziną i bagażem :-D

Data: 2017-11-22 17:16:21
Autor: RadoslawF
Tesla znow atakuje :-)

LOL, a Twoim zdaniem dla kogo ten samochód? Na tor formuły 1? :-)

Na pewno nie na daleką trasę.

A lambo, ferrari czy porsche w wersji cadilac to z pewnością na daleką trasę z rodziną i bagażem :-D

Z pewnością zmieniasz założenia dokładając nagle rodzinę i bagaże.
I nie wiem dlaczego chcesz porównywać wózek akumulatorowy ze
znanymi markami które mają swoich nabywców bez bezsensownych
dotacji od państwa czy miasta?
Sugerujesz że ten wózek akumulatorowy jest równie dobry tylko
ludzie nie go nie chcą a powinni? To może komunizm wprowadzicie
a z nim obowiązek jazdy wózkami akumulatorowymi?

Pozdrawiam

Data: 2017-11-22 09:34:29
Autor: robot
Tesla znow atakuje :-)
Czyli to jest według Ciebie samochód dla Kowalskiego, tak?

LOL, a Twoim zdaniem dla kogo ten samochód? Na tor formuły 1? :-)

Nie no, oczywiście że dla Kowalskiego.

Data: 2017-11-22 21:42:08
Autor: Mateusz Bogusz
Tesla znow atakuje :-)
Czyli to jest według Ciebie samochód dla Kowalskiego, tak?

LOL, a Twoim zdaniem dla kogo ten samochód? Na tor formuły 1? :-)

Nie no, oczywiście że dla Kowalskiego.

Zobacz, niedawny właściciel ma taki zwykły garaż jakich pełno w jednorodzinnych domach, a furę miał jak za trzy readstery - http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/562994,mercedes-mansory-s63-amg-coupe-black-edition-efektem-konfiskaty-rozszerzonej.html

Twoim zdaniem kto tam mieszka, Prezydent RPA?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-11-22 21:58:25
Autor: yabba
Tesla znow atakuje :-)
[...]

Przecież w artykule jest napisane, że chodzi o przestępców skarbowych.
Sądzisz, że w Polsce każdy Kowalski jest zamieszany w aktywne wyłudzanie VAT-u?

yabba

Data: 2017-11-22 23:18:09
Autor: Mateusz Bogusz
Tesla znow atakuje :-)
Przecież w artykule jest napisane, że chodzi o przestępców skarbowych.
Sądzisz, że w Polsce każdy Kowalski jest zamieszany w aktywne wyłudzanie VAT-u?

Ty przypisujesz nazwiska po zasobności portfela czy jak? Bo ja myślałem że "Kowalski" to określenie mentalności. A przy takiej, ten przestępca skarbowy zachował się jak typowy Kowalski. Kupił zabawkę, bo powiedzmy sobie że zawodowym kierowcą rajdowym pewnie nie jest. Różnica jedyna taka, że tego Kowalskiego na nią stać innego nie.

--
Mateusz

Data: 2017-11-23 01:32:04
Autor: RadoslawF
Tesla znow atakuje :-)

[...]

Widać jest średnio zaradnym rajdowcem amatorem.

Pozdrawiam

Data: 2017-11-23 08:55:41
Autor: robot
Tesla znow atakuje :-)
[...]

Po tym wątku, już mam wystarczające pojęcie co ty myślisz.
Nie ma potrzeby dalszego tłumaczenia.

Data: 2017-11-23 21:27:46
Autor: Mateusz Bogusz
Tesla znow atakuje :-)
Po tym wątku, już mam wystarczające pojęcie co ty myślisz.
Nie ma potrzeby dalszego tłumaczenia.

Jak całe życie żyje się w pudełku, to ciężko o świadomość jego istnienia.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-11-23 12:27:49
Autor: yabba
Tesla znow atakuje :-)
[...]

A Ty szufladkujesz ludzi po nazwisku?

"Kowalski" to określenie na statystycznego Polaka.

yabba

Data: 2017-11-23 21:24:03
Autor: Mateusz Bogusz
Tesla znow atakuje :-)
"Kowalski" to określenie na statystycznego Polaka.

A cecha zamożności, to jedyny atrybut statystyki w tym przypadku?

--
Mateusz

Data: 2017-11-20 18:19:22
Autor: Zenek Kapelinder
Tesla znow atakuje :-)
Obstawiam teleport bo bedzie musial bardzo szybko sie przemieszczac jak wydymani przyjda po kase.

Data: 2017-11-20 22:55:38
Autor: Pszemol
Tesla znow atakuje :-)
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote:
[...]

Najbardziej obawami napawa mnie przedpłata wymagana na Roadstera w wersji
"founders series" w wysokości 100%.

Tesla znow atakuje :-)