Teslowy pickup.

Data: 2019-11-25 08:54:21
Autor: sczygiel
Teslowy pickup.
Zadziwia mnie ze tylu wydawalo by sie powaznych ludzi daje sie nabierac na ten Muskowy zart.

Przeciez to z kilometra wyglada na prank albo szalone (co nie oznacza ze bez sensu) badanie rynku.

A tu media sie zarzucaja powaznymi analizami.

Wiec wieszcze: To byl zart. Tesla moze i pickupa zrobi i moze on byc taki dziwny ale nie w takiej postaci jak zrobili.

PS. Czemu mysle ze to prank? Bo to wyglada na sklecone na szybko, bylejak i z powaznymi wadami czy to funkcjonalnymi czy inzynieryjnymi:
-Proste slupki (powinny byc zaokraglone zeby byly wytrzymalsze)
-wklesly grill (bedzie sciagal przechodniow pod auto, albo wystrzeliwal je przy kolizji z czymkolwiek)
-szyby niby mialy by byc wytrzymale (to teraz psu i dzieci beda umierac w autach bo nikt ich nie wybije bez AR16 czy AK74)

To jest jakis zart a banda debili sie brandzluje. Trza notowac kto, i nie traktowac powaznie.

Taka jest moja opinia.

Data: 2019-11-26 04:59:42
Autor: Budzik
Teslowy pickup.
Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...

[...]

Ponoc 200 tysiecy ludzi wpłaciło po 100 dolców zaliczki...
Czyli zart za 20 baniek?

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki¶ czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2019-11-26 09:26:41
Autor: Myjk
Teslowy pickup.
Mon, 25 Nov 2019 08:54:21 -0800 (PST), sczygiel@gmail.com
To jest jakis zart a banda debili sie brandzluje.

Na tej grupie jest tylko jeden co się tym brandzluje.
Znaczy jeden więcej. Eh.

--
Pozdor
Myjk