Test

Data: 2014-03-21 05:35:05
Autor: Stachu Chebel
Test
Jak do tej pory korzystałem z google.groups i było OK. Od kilku dni lipa..
Jeżeli ten post się ukaże, to znaczy że za¶ wszystko jest OK. Ale tak na wszelki wypadek, na przyszło¶ć, podajcie jakie¶ alternatywne rozwi±zania na komunikowanie się w różnych grupach dyskusyjnych.

Dzięki

Data: 2014-03-21 05:36:41
Autor: Stachu Chebel
Test
W dniu pi±tek, 21 marca 2014 13:35:05 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:
[...]

Jak widać google.groups za¶ działa.

Data: 2014-03-21 13:39:14
Autor: Lord Donald
Test
Data: 2014-03-21 06:00:48
Autor: Stachu Chebel
Test
W dniu pi±tek, 21 marca 2014 13:39:14 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
http://freeusenetnews.com/

Dzięki

Data: 2014-03-22 01:13:34
Autor: Ikselka
Test
Dnia Fri, 21 Mar 2014 05:35:05 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

Jeżeli ten post się ukaże, to znaczy że zaś wszystko jest OK. Ale tak na wszelki wypadek, na przyszłość, podajcie jakieś alternatywne rozwiązania na komunikowanie się w różnych grupach dyskusyjnych.

Tam-tamy. Jedyne pewne "na przyszłość" :|
--
XL  "Nie naleĹĽy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoĹ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-23 12:47:09
Autor: Trybun
Test
W dniu 2014-03-21 13:35, Stachu Chebel pisze:
[...]

Że też ci się chce męczyć z takim g*nem jak Google Groups pod Windows czy Luinuchem. Instalacja Thunderbirda i wybranie news.neostrada.pl jako serwer, sprawi że pisanie i czytanie w usenecie stanie sie czyst± przyjemno¶ci±.

Data: 2014-03-23 07:51:56
Autor: Marek
Test
Am Sonntag, 23. März 2014 12:47:09 UTC+1 schrieb Trybun:
> [...]

Że też ci się chce męczyć z takim g*nem jak Google Groups pod Windows czy Luinuchem. Instalacja Thunderbirda i wybranie news.neostrada.pl jako serwer, sprawi że pisanie i czytanie w usenecie stanie sie czyst± przyjemno¶ci±.

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..

Nie sluchaj tego ciecia...Trybuna...

Data: 2014-03-23 18:11:40
Autor: Wiesiaczek
Test
W dniu 23.03.2014 15:51, Marek pisze:
[...]

serwer, sprawi ĹĽe pisanie i czytanie w usenecie stanie sie czystÄ…

przyjemnością.

Nie sluchaj tego ciecia...Trybuna...

Dlaczego?
Działa świetnie!
Tylko KF nie jest zbyt intuicyjny ale idzie go opanować :)

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®