Test. Ale czytać i pisać, jak widać pliterki (i czy s± nagłówki MIME)

Data: 2012-04-18 17:40:03
Autor: rmikke
Test. Ale czytać i pisać, jak widać pliterki (i czy s± nagłówki MIME)
No to, skoro namawiacie na wyprobowanie Nowego Gugla:

PójdĽże, kiń tę chmurno¶ć w gł±b flaszy.

B±dĽ mężny, chroń pułk swój i sze¶ć flag.

I jak?

Oraz, mogliby się pokusić o w±tkowanie i pamiętanie, co czytałem. Przynajmniej dla zalogowanych... Nawet nie widzę szczególnej różnicy między widokiem "Tree", a "Flat".

rmikke

Data: 2012-04-18 17:43:51
Autor: rmikke
On Thursday, April 19, 2012 2:40:03 AM UTC+2, rmikke wrote:
[...]

Żółw do testuf

rmikke

Data: 2012-04-19 09:04:24
Autor: Zenon K.
Dnia Wed, 18 Apr 2012 17:43:51 -0700 (PDT), rmikke napisał(a):

[...]

Wrzuć posta na pl.test. Dostaniesz odpowiedĽ bota co ew. jest nie tak.
Mógłby¶ zawijać tekst (np. po 75 znakach). Samo kodowanie wygl±da OK.

--
Pozdrawiam,
Tom

Data: 2012-04-19 00:42:47
Autor: rmikke
Test. Ale czytać i pisać, jak widać pliterki (i c
Dnia Wed, 18 Apr 2012 17:40:03 -0700 (PDT), rmikke naskrobał/a:

No to, skoro namawiacie na wyprobowanie Nowego Gugla:

P=F3jd=BC=BFe, ki=F1 t=EA chmurno=B6=E6 w g=B3=B1b flaszy.

B=B1d=BC m=EA=BFny, chro=F1 pu=B3k sw=F3j i sze=B6=E6 flag.

I jak?

Oraz, mogliby si=EA pokusi=E6 o w=B1tkowanie i pami=EAtanie, co czyta=B3em.=
Przynajmniej dla zalogowanych... Nawet nie widz=EA szczeg=F3lnej r=F3=BFni=
cy mi=EAdzy widokiem "Tree", a "Flat".

No, z pliterkami chyba lepiej (sa), testujemy dalej...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-19 02:53:49
Autor: Titus Atomicus
Test. Ale czytaç i pisaç, jak widaç pliterki (i c
In article <jmnn27023bo@drn.newsguy.com>,
 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

Dnia Wed, 18 Apr 2012 17:40:03 -0700 (PDT), rmikke naskroba"/a:

> [...]
>cy mi=EAdzy widokiem "Tree", a "Flat".

No, z pliterkami chyba lepiej (sa), testujemy dalej...

A tu juz znowu nie ok, ale to przez tego twojego newsgeja...

TA

Data: 2012-04-19 02:52:33
Autor: Titus Atomicus
Test. Ale czytać i pisać, jak widać pliterki (i czy s± nagłówki MIME)

Dla mnie ok.

TA

Data: 2012-04-19 05:32:36
Autor: Tomasz Minkiewicz
[...]

Znako.

Oraz, mogliby się pokusić o w±tkowanie i pamiętanie, co czytałem.

U mnie zaznacza jako przeczytany cały w±tek, do którego zajrzałem, ale czy zaznacza go z powrotem jako nieprzeczytany, po tym jak pojawi± się w nim nowe posty? SprawdĽmy. I niech mi kto¶ odpisze w wolnej chwili. KTHX

Data: 2012-04-19 13:22:22
Autor: Olgierd
Test. Ale czytać i pisać, jak widać pliterki (i czy s± nagłówki MIME)
On Thu, 19 Apr 2012 05:32:36 -0700, Tomasz Minkiewicz wrote:

Pójdźże, kiń tę chmurność w głąb flaszy.

Bądź mężny, chroń pułk swój i sześć flag.

I jak?

Znako.

U mnie takoż superaśnie.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-04-19 07:27:51
Autor: Tomasz Minkiewicz
On Thursday, April 19, 2012 3:22:22 PM UTC+2, Olgierd wrote:
> [...]

U mnie takoż supera¶nie.

Tylko Wasze mordki co¶ mi się nie wy¶wietlaj±. Ani rmikke, ani Twoja. RMikke jest usprawiedliwiony, bo adres rot13uje, ale Ty masz konto guglowe (wiem, bo wła¶nie paczę na zrzut ekranu na bblog :)), z takim samym adresem, jakiego tu w usenecie używasz, więc czemu gugiel Cię nie identyfikuje?

--
Tomasz Minkiewicz

Data: 2012-04-19 19:23:37
Autor: Olgierd
Test. Ale czytać i pisać, jak widać pliterki (i czy s± nagłówki MIME)
On Thu, 19 Apr 2012 07:27:51 -0700, Tomasz Minkiewicz wrote:

Ty masz konto guglowe (wiem, bo właśnie paczę na zrzut ekranu na bblog
), z takim samym adresem, jakiego tu w usenecie używasz, więc czemu
gugiel CiÄ™ nie identyfikuje?

Pewnie dlatego, ĹĽe z usenetu nie korzystam via GĂłglÄ™. --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org <<

Data: 2012-04-20 11:53:35
Autor: Tomasz Minkiewicz
Test. Ale czytać i pisać, jak widać pliterki (i czy są nagłówki MIME)
On Thu, 19 Apr 2012 19:23:37 +0000 (UTC)
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

> [...]

> gugiel CiÄ™ nie identyfikuje?

Pewnie dlatego, ĹĽe z usenetu nie korzystam via GĂłglÄ™.

Ja też do wczoraj nie, ale to nie ma znaczenia. Już znalazłem, o co
chodzi. W opcjach jest checkbox, który trzeba zaznaczyć, jeśli czytnik
ma udostępniać profil. A jeśli wyłączone jest pokazywanie profilu, to
mordki również. Nie wiem, jaki stan jest domyślny, ale albo Ty go
kiedyś wyłączyłeś, albo ja włączyłem.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2012-04-19 13:23:30
Autor: rmikke
Test. Ale czytać i pisać, jak widać pliterki
Dnia Thu, 19 Apr 2012 05:32:36 -0700 (PDT), Tomasz Minkiewicz naskrobał/a:

On Thursday, April 19, 2012 2:40:03 AM UTC+2, rmikke wrote:
No to, skoro namawiacie na wyprobowanie Nowego Gugla:
=20
[...]

m.=20

U mnie zaznacza jako przeczytany ca=B3y w=B1tek, do kt=F3rego zajrza=B3em, =
ale czy zaznacza go z powrotem jako nieprzeczytany, po tym jak pojawi=B1 si=
=EA w nim nowe posty? Sprawd=BCmy. I niech mi kto=B6 odpisze w wolnej chwil=
i. KTHX

Odpisuje w wolnej chwili. Niusgejem, nie zwracaj uwagi na pliterki ;)

Data: 2012-04-19 16:12:50
Autor: Tomasz Minkiewicz
Test. Ale czytać i pisać, jak widać pliterki
On 19 Apr 2012 06:23:30 -0700
rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

Dnia Thu, 19 Apr 2012 05:32:36 -0700 (PDT), Tomasz Minkiewicz naskrobaÂł/a:

> [...]
>i. KTHX

Odpisuje w wolnej chwili. Niusgejem, nie zwracaj uwagi na pliterki ;)

No bambucza! Przy wątkach, w których się odezwałem widnieje moja
mordka, wątki przeczytane, w których ktoś się potem odezwał robią
się znowu nieprzeczytane, a jak się do nich wchodzi, to rozwinięte
są tylko nowe wiadomości. Pliterki wyświetlają się poprawnie.
No ja przepraszam, ale guglowi w końcu wyszedł jakiś interface,
którego naprawdę da się używać.

Wolałbym wprawdzie układ jak w Gmailu, z listą wiadomości i polem na
treść, ale to może kwestia preferencji osobniczych, a w porównaniu
z poprzednim układem Google Groups, teraz jest sam mniut.

Moim bezczelnym zdaniem właśnie straciłeś wymówkę do psucia pliterek
niusgajem. ;)

PS. Skróty klawiszowe mi nie działają. A jeśli nawet działają, to jakoś
nie tak, jak w opisie. Ale to może przez Firefoksia, a w Chromie byłoby
OK.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2012-04-19 08:07:42
Autor: rmikke
Test. Ale czytać i pisać, jak widać pliterki
W dniu czwartek, 19 kwietnia 2012 16:12:50 UTC+2 użytkownik Tomasz Minkiewicz napisał:

Moim bezczelnym zdaniem wła¶nie straciłe¶ wymówkę do psucia pliterek
niusgajem. ;)

Czy ja wiem... W±tkowanie trochę z dupy (spłaszcza, że o swobodnym rozwijaniu gałęzi nie wspomnę), sygnaturki zrobić nie umiem...

Ale te pliterki to ważny argument jest.

Data: 2012-04-19 18:01:26
Autor: Tomasz Minkiewicz
Test. Ale czytać i pisać, jak widać pliterki
On Thu, 19 Apr 2012 08:07:42 -0700 (PDT)
> [...]

> Moim bezczelnym zdaniem właśnie straciłeś wymówkę do psucia pliterek

Czy ja wiem... Wątkowanie trochę z dupy (spłaszcza, że o swobodnym rozwijaniu gałęzi nie wspomnę),

A nie jesteś przekliknięty na widok Flat? W widoku Tree u mnie wcina
wÄ…tki.

sygnaturki zrobić nie umiem...

Dla Chroma jest już do tego dodatek. Dla Firefoxa na pewno niedługo
powstanie, a przynajmniej ktoĹ› napisze skrypt dla Greasemonkeya. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2012-04-19 09:28:02
Autor: rmikke
rmikke <xXx@spadaj.z.org> wrote:

> [...]

A nie jeste¶ przekliknięty na widok Flat? W widoku Tree u mnie wcina
w±tki.

U mnie też wcina, ale wejdĽ na ten flejm o Ruchu Palikota - tam powinno być ze dwadzie¶cia poziomów, a jest 4-5.

Za to odkryłem, że co¶ tam da się zwijać (tymi odwróconymi znaczkami Enter na lewo od niektórych wiadomo¶ci), tylko jeszcze nie przenikn±łem logiki co się da, co nie i dlaczego nie (poza oczywist± niezwijalno¶ci± li¶ci drzewa). Być może jest to zwi±zane z kiepskim wcinaniem - możliwe, że Ľle zgaduję, co jest li¶ciem...

> sygnaturki zrobić nie umiem...

Dla Chroma jest już do tego dodatek. Dla Firefoxa na pewno niedługo
powstanie, a przynajmniej kto¶ napisze skrypt dla Greasemonkeya. :)

Buergh. Wolałbym rozwi±zanie by Google, żeby mi zawsze taki sam podpis dawało, niezależnie z którego komputera piszę. Skoro webclienta używam, żeby pisać sk±dkolwiek, to nie leży mi żadne rozwi±zanie instalowane w przegl±darce.

I jeszcze kretyńskie wy¶wietlanie mi adresów mailowych z pytaniem, czy nie życzę ich sobie ręcznie przeedytować zamiast ukrywania mojego adresu, a o resztę niech się martwi± nadawcy...

Data: 2012-04-19 17:04:38
Autor: Coaster
Tomasz Minkiewicz wrote:
[...] w porównaniu z poprzednim układem Google Groups, teraz jest sam mniut. [...]

Ale gdzie w nowych 'Gunglach' jest archiwum grupy?
https://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/about?hl=pl
Szukalem i wyglad na to, ze go nie ma. 'Gugiel' zniknie cala histrorie? :-(

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2012-04-19 08:13:28
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 19 kwietnia 2012 17:04:38 UTC+2 użytkownik Coaster napisał:
Tomasz Minkiewicz wrote:
> [...]

https://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/about?hl=pl
Szukalem i wyglad na to, ze go nie ma. 'Gugiel' zniknie cala histrorie? :-(

Mówi, że pamięta prawie 130 tysięcy tematów na grupie, to chyba archwum działa?

Data: 2012-04-20 11:03:50
Autor: Coaster
Tomasz Minkiewicz wrote:
[...]

Hmm, mowi, mowi. Ale czy _pokazuje_ aktywnosc danej grupy? Archiwum statystyk rocznych/miesiecznych jak w podanym linku do 'starego Gugiela'? To mialem na mysli nie mozliwoc wyszukiwania...