Test HdTach-em

Data: 2011-03-23 15:42:28
Autor: nom
Test HdTach-em

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:imcab9$10rp$1rekrutacja.tu.kielce.pl...
Sprawdziłem dysk HdTach-em i po pierwszym przelocie
(duży dysk więc z ciekawości i dla szybkości dałem tylko ostatnie
parędziesiąt GB) pokazał wiele "czerwonych pół).

Sprawdź za pomocą MHDD (można znaleźć na płycie Hirens Boot Disk).

Data: 2011-03-24 08:03:15
Autor: Artur\(m\)
Test HdTach-em

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imd0sm$f2d$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czy to znaczy, że nie ma dobrych programów testujących?
Bo MHDD jest programem dobrym, ale
-użytkowanie nie jest trywialne (jeżeli dobrze pamiętam.
  Mam gdzieś jakąś wersje)
- nie jest dostępny "wszędzie" i rozwijany.

Artur(m)

Być może mylę go z innym programem

Test HdTach-em