Test PJco roku

Data: 2017-06-30 18:18:18
Autor: Zenek Kapelinder
Test PJco roku
Jak by to mlodzi powiedzieli mam na to wyjebane. PJ mam bezterminowe i podobno prawo nie moze dzialac wstecz. A jak by zadzialalo to jesli bez jakiegos jebanego przegladu jezdze ostanich 15 lat to moge bez waznego PJ i przegladu jezdzic kolejne 15 lat. Za 15 lat bede taki stary ze kazda wladza bedzie mi mogla skoczyc na to co mi z chuja zostanie. W ostatecznosci kupie sobie mikro samochod i dalej bede mial na rzadzacych debili wyjebane.

Data: 2017-07-01 07:30:36
Autor: Shrek
Test PJco roku
Jak by to mlodzi powiedzieli mam na to wyjebane. PJ mam bezterminowe i podobno prawo nie moze dzialac wstecz.

Może. I nic na to nie poradzisz.

Shrek

Data: 2017-07-01 04:22:47
Autor: Zenek Kapelinder
Test PJco roku
Jak nie poradze jak poradze. Podalem drugi wariant na okolicznosc dzialania prawa wstecz.

Data: 2017-07-01 14:36:38
Autor: Shrek
Test PJco roku
Jak nie poradze jak poradze. Podalem drugi wariant na okolicznosc dzialania prawa wstecz.

Nic nie poradzisz. Prawodawca zmienia i już. Możesz panu prawodawcy skoczyć. I odwoływać się przez okno.

Shrek

Data: 2017-07-01 06:06:07
Autor: Zenek Kapelinder
Test PJco roku
Podalem drugi wariant. Moze przeczytaj, bedziesz wiedzial co to za rozwiazanie.

Data: 2017-07-01 15:39:50
Autor: Shrek
Test PJco roku
Podalem drugi wariant. Moze przeczytaj, bedziesz wiedzial co to za rozwiazanie.

Nie wiem gdzie jeżdzisz, ale mi od czasu do czasu sprawdzają.

Shrek

Data: 2017-07-01 09:37:06
Autor: Zenek Kapelinder
Test PJco roku
Tylko po miescie na dodatek niezbyt czestk. Szansa na rutynowa kontrole praktycznie zerowa.

Test PJco roku