Test Ramu x64

Data: 2009-09-15 14:37:03
Autor: Zet
Test Ramu x64
Hej!
Wcześniej zawsze używałem Memtest86, tarez odpalam go na PC z 4GiB ramu i po
kilku sekundach pracy mam restart komputera. Czy jest jakiś odpowiednik tego
testu na bootowalnym CD/DVD 64bit ?
--
Pozdro!
Zet

Data: 2009-09-15 14:51:26
Autor: Wiktor S.
Test Ramu x64
Wcześniej zawsze używałem Memtest86, tarez odpalam go na PC z 4GiB
ramu i po kilku sekundach pracy mam restart komputera. Czy jest jakiś
odpowiednik tego testu na bootowalnym CD/DVD 64bit ?

Jaki masz system? Boot-loader Visty i Win7 ma wbudowany tester RAM-u.

--
Azarien

Data: 2009-09-15 17:59:11
Autor: Zet
Test Ramu x64
Jaki masz system? Boot-loader Visty i Win7 ma wbudowany tester RAM-u.

System to Vista (x86) i "Narzędzie diagnostyczne pamięci" nie wykrywa żadnych
błędów.
--
Pozdro!
Zet

Data: 2009-09-15 15:08:46
Autor: Miecio
Test Ramu x64
Zet pisze:
[...]

Memtest (nie wiem czy 86+ czy 3.8) na bardzo krótką chwile wyświetla menu z możliwością wyboru pojedynczego rdzenia lub wielu rdzeni. Domyślnie jest jeden rdzeń - jak masz więcej to jest restart.

Data: 2009-09-15 18:02:18
Autor: Zet
Test Ramu x64
Memtest (nie wiem czy 86+ czy 3.8) na bardzo krótką chwile wyświetla menu z możliwością wyboru pojedynczego rdzenia lub wielu rdzeni. Domyślnie jest jeden rdzeń - jak masz więcej to jest restart.

Wersja Memtest86 którą używam to 3.5, zmieniłem opcję podczas startu na wiele
rdzeni i faktycznie poszło bez problemu :) zatem czy 86 w nazwie nie oznacza
wersji 32bit ?
--
Pozdro!
Zet

Data: 2009-09-15 21:22:29
Autor: Radosław Sokół
Test Ramu x64
Zet pisze:
Wersja Memtest86 którą używam to 3.5, zmieniłem opcję podczas startu na wiele
rdzeni i faktycznie poszło bez problemu :) zatem czy 86 w nazwie nie oznacza
wersji 32bit ?

A jakie to ma znaczenie? Masz więcej, niż 64 GiB pamięci? ;)

Data: 2009-09-15 18:25:13
Autor: :.:.:d:.:.:
Test Ramu x64
Wcześniej zawsze używałem Memtest86, tarez odpalam go na PC z 4GiB ramu i po
kilku sekundach pracy mam restart komputera. Czy jest jakiś odpowiednik tego
testu na bootowalnym CD/DVD 64bit ?

Ostatnio uzywalem troche Memtesta (w wersji chyba najnowszej - 2.11). Odpalil sie bez zadnych kombinacji (z bootowalnego CD) na sprzecie z Xeonem (E5420) i 9GB ramu. Wiec chyba to nie problem z architektura.

::f::

Data: 2009-09-15 21:06:43
Autor: Feromon
Test Ramu x64

Użytkownik "Zet" <no_spamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1c2d.00000232.4aaf8a6fnewsgate.onet.pl...
[...]

Ale czy pamięć nie jest nadal 32 bitowa?

Jak ostatnio memtest mi tak restartował, to
pomogła wymiana pamięci na inne.
Konkretnie OCZ na Gaile.
No i inny test pamięci pokazał błędy.
Nie pamiętam teraz nazwy, ewentualnie popatrzę w domu...

Feromon

Data: 2009-09-15 21:12:38
Autor: qwerty
Test Ramu x64
Użytkownik "Feromon" <ferromon@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h8oood$dgn$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Nie pamiętam teraz nazwy, ewentualnie popatrzę w domu...

GoldMemory?

Data: 2009-09-16 09:38:11
Autor: Feromon
Test Ramu x64

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h8oov6$2mf$1achot.icm.edu.pl...
Użytkownik "Feromon" <ferromon@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h8oood$dgn$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Nie pamiętam teraz nazwy, ewentualnie popatrzę w domu...

GoldMemory?

Właśnie.

Dzięki za przypomnienie!
Feromon