Test Throttle Rocker

Data: 2009-06-01 13:06:58
Autor: Dudas
Test Throttle Rocker

Użytkownik "Vir" <agentmarek@onet.pl> napisał w wiadomości news:gvtpa9$fbi$1news.onet.pl...
Throttle Rocker, czyli plastikowa podkładka pod dłoń zakładana na manetkę gazu.

Witam

Ja mam od kilku lat i chetnie uzywam tego dynksa (to akurat inna wersja, ciensza niz z linku Tytusa):

http://tnij.org/dh9c

http://www.louis.de/_40f849c92c3de911fc6912578e7a1f24fa/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=460&wgr=343&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10019598

Jednak, dla mnie ma to sens tylko w dalekiej trasie, zwlaszcza na nudnej autostradzie. W miescie da sie, na kretej drodze rowniez, ale wole bez.

Tak jak juz bylo mowione, dziala to na zasadzie samozacisku, wiec krecac w druga strone latwo daje sie ustawic odpowiednia wysokosc dynksa, a co za tym idzie - predkosc jazdy np. na autostradzie.

Duzy plus w czasie takiej jazdy, to przede wszystkim mozliwosc jazdy bez zaciskania palcy na manetce, to bardzo duzo daje, nie cierpnie i jest wygodnie.

To ze jest to nie tak bardzo rozbudowana wersja ma swoje zalety - ja mieszcze dlon na manetce obok dynksa i moge normalnie trzymac manetke.

Pozdrawiam

Dudas
CBR100F, VT500C

Test Throttle Rocker