Test dla Janka D. - the best, of the best etc.

Data: 2009-05-28 13:33:27
Autor: Pszemol
Test dla Janka D. - the best, of the best etc.
"Pawel" <atopas@poczta.onet.pl> wrote in message news:19bc.000001a1.4a1eb7e0newsgate.onet.pl...
To powinno rozwiać wątpliwości jak Jasiu jest,
a jaki nie jest; co robi tak, a co nie tak.

Nie byłbym tego pewny...

Sądząc po tym tekście jesteś już wyraźnie negatywnie
uprzedzony w stosunku do p. Jana i Twoja opinia o nim
i jego metodach NIE BĘDZIE OBIEKTYWNA i wiarygodna.

Data: 2009-05-29 06:16:29
Autor: jacekplacek
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> [...]

uprzedzony w stosunku do p. Jana i Twoja opinia o nim
i jego metodach NIE BĘDZIE OBIEKTYWNA i wiarygodna.
Nawet, gdyby tak było, ogłosił publicznie, że ma zamiar sprawdzić. Więc można też uznać, że Janek przygotuje się najsolidniej jak potrafi, czy wręcz ponad swoje normalne możiwości. Pomijając wypisywane tu durnoty, może faktycznie jest czarującym, sumiennym instruktorem i przewodnikiem? Dostał szansę, ja trzymam kciuki.

Data: 2009-05-29 07:22:01
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:gvnujt$8qu$1inews.gazeta.pl...
> [...]

jest czarującym, sumiennym instruktorem i przewodnikiem? Dostał szansę, ja

Jeśli osoba jest z góry nastawiona na przygodę negatywnie to
będzie jej przeszkadzać wszystko i organizator, żeby nie wiem
jak z siebie wychodził aby zadowolił takiego klienta, nie bedzie
w stanie go zadowolić bo będzie mu przeszkadzało WSZYSTKO.

Takie testy robi się wyłącznie incognito i przez osoby z testem
niezwiązane emocjonalnie. Takich osób wśród obgadujących
p. Jana nie ma.

Test dla Janka D. - the best, of the best etc.