Test ³osia

Data: 2019-02-20 12:29:15
Autor: spider
Test ³osia
Prawie siê uda³o ;)
https://www.youtube.com/watch?v=a1U6QUVHP4Q&feature=youtu.be&t=252

Jak± trzeba byæ ameb± ¿eby utrzymywaæ takie odstêpy, a w³a¶ciwe ich brak.

Data: 2019-02-20 14:49:11
Autor: radekp@konto.pl
Test ³osia
Wed, 20 Feb 2019 12:29:15 +0100, w <5c6d3a0e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>,
spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisa³(-a):

Prawie siê uda³o ;)
https://www.youtube.com/watch?v=a1U6QUVHP4Q&feature=youtu.be&t=252

Jak± trzeba byæ ameb± ¿eby utrzymywaæ takie odstêpy, a w³a¶ciwe ich brak.

Nie wyhamowa³ za autem poprzedzaj±cym, nie wyhamowa³ nawet za autem jeszcze
bardziej poprzedzaj±cym, wyhamowa³ na 3 aucie z rzêdu (trawa "pomog³a"). Kretyn
najwy¿szych lotów.

Data: 2019-02-20 05:56:34
Autor: Kris
Test Å‚osia
W dniu ¶roda, 20 lutego 2019 14:51:24 UTC+1 u¿ytkownik rad...@konto.pl napisa³:

Nie wyhamowa³ za autem poprzedzaj±cym, nie wyhamowa³ nawet za autem jeszcze
bardziej poprzedzaj±cym, wyhamowa³ na 3 aucie z rzêdu (trawa "pomog³a"). Kretyn
najwy¿szych lotów.

Zaraz Kapelusznik "Plonk" Cavalino napisze ¿e to nie wina kretyna tylko tych wyprzedzanych bo kierowcy bombowca miejsca nie zrobili

Data: 2019-02-21 02:01:30
Autor: yabba
Test Å‚osia
W dniu 20-02-2019 o 14:49, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Moim zdaniem, to sprawc± zdarzenia by³ ten samochód, którego wszyscy ominêli. Albo sta³ bez ¶wiate³ na lewym pasie i w³±czy³ je w ostatniej chwili, albo specjalnie zajecha³ drogê pierwszemu aucie w kolumnie i nagle zahamowa³.

yabba

Data: 2019-02-21 09:51:45
Autor: radekp@konto.pl
Test ³osia
Thu, 21 Feb 2019 02:01:30 +0100, w <q4kt9h$ek0$1@node1.news.atman.pl>, yabba
<gkwiatkowski2_remove_it@gmail.com> napisa³(-a):

> [...]

Moim zdaniem, to sprawc± zdarzenia by³ ten samochód, którego wszyscy ominêli. Albo sta³ bez ¶wiate³ na lewym pasie i w³±czy³ je w ostatniej chwili, albo specjalnie zajecha³ drogê pierwszemu aucie w kolumnie i nagle zahamowa³.

:D

Data: 2019-02-20 15:55:05
Autor: mk4
Test Å‚osia
On 2019-02-20 12:29, spider wrote:
Prawie siê uda³o ;)
https://www.youtube.com/watch?v=a1U6QUVHP4Q&feature=youtu.be&t=252

Jak± trzeba byæ ameb± ¿eby utrzymywaæ takie odstêpy, a w³a¶ciwe ich brak.

Maly odstep => male roznice predkosci. Czyli bezpiecznie :)

--
mk4

Data: 2019-02-20 19:28:58
Autor: J.F.
Test ³osia
U¿ytkownik "spider"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5c6d3a0e$0$482$65785112@news.neostrada.pl...
Prawie siê uda³o ;)
https://www.youtube.com/watch?v=a1U6QUVHP4Q&feature=youtu.be&t=252

Jak± trzeba byæ ameb± ¿eby utrzymywaæ takie odstêpy, a w³a¶ciwe ich brak.

Pewnie juz takich nie utrzymuje ...

J.

Data: 2019-02-20 12:43:11
Autor: przemek.jedrzejczak
Test Å‚osia
Ale trzeba przyznaæ ¿e coraz wiêcej gamonii wrzuca swoje nagrania ;-) to jaka¶ forma pokuty ? Dla mnie wygra³ ten mistrz z poprzedniego odcinka: wyhamowa³ bym tylko ABS siê w³±czy³ ;-) a tego ¿e ci±gnie lewym do oporu jak kurczak bez g³owy i marginesu bezpieczeñstwa pewnie do dzisiaj nie zrozumia³....

Test ³osia