Test na IQ

Data: 2010-11-08 01:12:05
Autor: Zygmunt
Test na IQ
Dziecko wypełnia w internecie test na IQ. Aby odczytać wyniki musi wysłać SMSa, co też czyni. SMS kosztuje ponad 20 zł, której to informacji dziecko nie doczytało, gdyż (moim zdaniem nie przypadkowo) "nie rzucała się w oczy"

To masz dzwonek ostrzegawczy, że przyszedł czas na poważnie
uświadamiającą rozmowę z dzieckiem. Takich serwisów jest mnostwo
i ciągle przybywa, dla mnie są to zwykłe wyłudzania pieniędzy.
np  zobacz temat pobieraczek gdzie nic nie musisz płacić klikajac
w neta, nawet telefonu mieć nie musisz a potem dowiesz się że należy
się 150 zł bo dziecko zamówiło usługi.
Albo rozsyłane sms-ki że wygrałeś samochód tylko musisz
odpowiedzieć sms-em czy go chcesz  za 20zł.
Albo dzwoni ktoś do ciebie i pyta czy marzysz i chciałbyś
nowy samochód, mówisz tak a on że dziękuję zawarliśmy
umowe kupna-sprzedaży prześle panu rachunek do wpłaty....

Dla mnie to debilizm naszego prawodawstwa czy sędziów, że takie
naciągactwo kwalifikują jako ważne zawarcie umowy i szerzą takie
szantaże. Niedługo to wyskakujące znienacka okno które klikniesz
chcąc kliknąć w link, okaże się zawarciem umowy mino że nie wiesz co to było......

Zabawa w napisy małym drukiem dla sędziów nie powinno mieć znaczenia,
ważne czy kupujący w pełni świadomie zawiera umowę niezależnie
od tego co maczkiem gdzieś stoi.

Zygmunt

Test na IQ