Test na czas reakcji

Data: 2011-12-16 21:39:16
Autor: DoQ
Test na czas reakcji
W dniu 16-12-2011 21:22, to pisze:
Sprawdźcie sobie Wasz czas reakcji, PMS-owi rycerze. ;-)
http://webfactory.hanzo.eu/czas-reakcji-test/

Ja mam psychotechnikę aktualną jeszcze przez 4 lata, zestaw badań i testów przeszedłem bdb. i mam na to kwit :P

--
Paweł

Data: 2011-12-16 21:53:47
Autor: Artur Maśląg
Test na czas reakcji
W dniu 2011-12-16 21:39, DoQ pisze:
[...]

Ja mam średni wynik 0,201 - o czym on świadczy?

Data: 2011-12-16 22:06:57
Autor: venioo@interia.pl
Test na czas reakcji
W dniu 2011-12-16 21:53, Artur Maśląg pisze:
[...]

Masz szybki komputer, dobra myszke i sterowniki, dostosowana przegladarke i niezly czas reakcji? :)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-12-16 22:24:50
Autor: Artur Maśląg
Test na czas reakcji
W dniu 2011-12-16 22:06, venioo@interia.pl pisze:
[...]

Masz szybki komputer,

Niespecjalnie, ale szybki też mam. Jakiś stary Athlon A2.

dobra myszke

Dobra jest - tani zestaw bezprzewodowy K260 (Logitech). Nic
innowacyjnego.

i sterowniki,

Z systemu - takie same jak na poprzednim zestawie.

dostosowana przegladarke

Do czego? Zdechły, leniwy Firefox, z narzutem wieloletniej historii.

i niezly czas reakcji? :)

Na to nie narzekam, choć jestem starszy od Megrimsa ;)

Data: 2011-12-16 21:42:00
Autor: to
Test na czas reakcji
begin Artur Maśląg
Na to nie narzekam, choć jestem starszy od Megrimsa ;)

http://tiny.pl/hjm7p
KtĂłry to Ty?

Data: 2011-12-20 15:16:37
Autor: kamil
Test na czas reakcji
On 16/12/2011 21:06, venioo@interia.pl wrote:
[...]

Niedawno w centrum handlowym trafiłem na pokazy policji, było kilka stanowisk w tym właśnie badanie czasu reakcji. Wsiadasz do samochodu, prawa noga na gazie, lewa w spoczynku i w losowym momencie zapalają się światła stopu w samochodzie przed tobą, pudełko z wyświetlaczem mierzyło czas potrzebny na naciśnięcie hamulca i na podstawie obliczało przy okazji drogę hamowania z różnych prędkości. Nie pamiętam już nawet ile mi wypadło, ale coś w okolicy 0.35s, średnia osób w kolejce przede mną wypadała w granicy 0.35-0.45.

Z innych ciekawostek można było popatrzeć na masaż serca i zjechać na pochylni w fotelu z zapiętym pasem zatrzymując się gwałtownie na dole.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-16 23:49:53
Autor: Deflegmator
Test na czas reakcji
Artur Maśląg wrote:

> testów przeszedłem bdb. i mam na to kwit :P

Ja mam średni wynik 0,201 - o czym on świadczy?

O tym, że po 4 piwach mam o 0,13 gorszy. Czy mógłbym (nie mówimy o
PORD)  w tym stanie jeździć w obszarze zabudowanym z prędkością 50
km/h? Zahamuję jakieś 1.8 metra dalej od Ciebie, uderzając w przeszodę
z zawrotną prędkością paru km/h... :) Zbrodnia? Oczywiście nie
zamierzam tego testu powtórzyć w realu... ;)

--
Deflegmator

Data: 2011-12-19 14:28:33
Autor: kamil
Test na czas reakcji
On 16/12/2011 23:49, Deflegmator wrote:
Artur Maśląg wrote:

[...]

Ile metrów długości ma przeciętny pieszy?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-19 18:20:40
Autor: Bydlę
Test na czas reakcji
On 2011-12-19 14:28:33 +0000, kamil <kamil@spam.com> said:

Ile metrów długości ma przeciętny pieszy?

Od 0,3 m do 1,78 m.
Zależy czy przed, czy po potrąceniu...

--
Bydlę

Data: 2011-12-19 18:29:56
Autor: Artur Maśląg
Test na czas reakcji
W dniu 2011-12-17 00:49, Deflegmator pisze:
Artur Maśląg wrote:

[...]

Nie. Świadczy najwyżej o tym, że miałeś o 0,13 gorszy. Skoro wmieszałeś
do tego piwo to zdaje się najpierw powinieneś zapytać, czy ja aby
niczego nie spożywałem :)

Czy mógłbym (nie mówimy o
PORD)  w tym stanie jeździć w obszarze zabudowanym z prędkością 50
km/h?

Pewnie tak. Ludzie jeżdżą nawet zgodnie z PoRD i jakoś żyją.

Zahamuję jakieś 1.8 metra dalej od Ciebie, uderzając w przeszodę
z zawrotną prędkością paru km/h... :)

Wniosek delikatnie powiedziawszy nieuzasadniony - z kliknięcia w
myszę raczej ciężko wyciągać wnioski na temat sprawności
psychomotorycznej całego układu. Zresztą pozostaje nadal twoje
fałszywe założenie, że ja nic nie spożywałem.

Zbrodnia? Oczywiście nie
zamierzam tego testu powtórzyć w realu... ;)

Sprawdź sobie. To, że w Polsce akurat nie wolno to nie znaczy, że
nie ma krajów, gdzie możesz to sobie sprawdzić z godnie z prawem.

Data: 2011-12-20 14:48:42
Autor: Deflegmator
Test na czas reakcji
Artur Maśląg wrote:

[...]

:) Ciekawe, jakie wyniki byłyby po jakimś przyspieszaczu, typu amfa? ;)

> Zbrodnia? Oczywiście nie
> zamierzam tego testu powtórzyć w realu... ;)

Sprawdź sobie. To, że w Polsce akurat nie wolno to nie znaczy, że
nie ma krajów, gdzie możesz to sobie sprawdzić z godnie z prawem.

Robię wiele głupich rzeczy, ale akurat nie to. I prawo jest tutaj
najmniejszym problemem.

--
Deflegmator

Test na czas reakcji