Test na krótkość pamięci "Solydarnościowców"

Data: 2011-06-29 21:41:18
Autor: Zennon
Test na krótkość pamięci "Solydarnościowców"
    Wczoraj mówili, że przyjedzie ich do W-wy na czwartkowy protest 50 000. Dzisiaj już mówią tylko o kilkudziesięciu tysiącach.  I obiecali, że nie będą palić opon ani rzucać butelek z benzyną. Zobaczymy jutro do czego zdolna jest ta "Solydarnościowa" hołota...

Zennon

Data: 2011-06-29 19:49:17
Autor: obserwator
Test na krótkość pamięci
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
[...]

identycznie o pierwszej Solidarnosci pisali i mowili w PRl-u.
Jezyk jak widac powrocil, bo i system jako neokomunizm powrocil.

Data: 2011-06-30 00:30:05
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201106291941.UTC.iufv4v$prv$1tioat.net...
[...]

Popatrz, co się dzieje w statecznej Anglii, o Grecji już nie wspomnę. Przez Europę zaczyna się przelewać rewolta - ludzie mają już dość eurolandu, który wiezie do biedy. Ta kopia bloku RWPG zaczyna się sypać. Oby tylko nie przeszło to w krwawe jatki.
AZ

Data: 2011-06-30 00:45:14
Autor: Zennon

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e0ba770$0$2453$65785112news.neostrada.pl...

[...]

O! Kolejny lewak z PiSu, któremu się Wielka Rewolucja Socjalistyczna marzy ;))) Ależ Wy jesteście dziecinnie przejrzyści w swojej komuszkowatości ;)))

Zennon

Data: 2011-06-30 03:35:42
Autor: cirrus
[...]

Jak skretyniejesz do końca to będziesz mial krwawą jatke.

--
stevep

Data: 2011-06-30 09:49:12
Autor:
Test na krótkość pamięci "Solydarnościowców"
On Thu, 30 Jun 2011 00:30:05 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

> [...]
Popatrz, co się dzieje w statecznej Anglii, o Grecji już nie wspomnę. Przez Europę zaczyna się przelewać rewolta - ludzie mają już dość eurolandu, który wiezie do biedy. Ta kopia bloku RWPG zaczyna się sypać. Oby tylko nie przeszło to w krwawe jatki.

 ludzie maja dosc nierobow zyjacych na ich koszt! bylem w grecji
 wiem co to za lewusy. zyja z grabienia turystow, pracowac sie im
 nie chce. potrafia tylko wyciagac lapy po bakszysz. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-30 09:49:12
Autor:
Test na krótkość pamięci "Solydarnościowców"
On Wed, 29 Jun 2011 21:41:18 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

[...]

 duda wydawal sie byc normalnym facetem. okazuje sie, ze  to polityczny oszolom. --