Test na misia - lustro

Data: 2010-04-26 13:33:19
Autor: DJ \(Dominik\)
Test na misia - lustro
Jak ktoś ma ciągle misowe nastawienie, to polecam od czasu do czasu zrobić lustrzane odbicie wykresu.
Tak wygląda wig20:
http://www.stopazwrotu.pl/plikifck/image/wig20lustro1.png

:)

Data: 2010-04-26 13:00:34
Autor: macieks
Test na misia - lustro
On 26 Kwi, 13:33, "DJ \(Dominik\)" <d...@antyspamstopazwrotu.pl>
wrote:
[...]

Niezły test :)
Dorzucam dodatkowe barierki do niego
http://i41.tinypic.com/11sl10i.jpg

Data: 2010-04-26 23:10:02
Autor: stu
Test na misia - lustro
Witaj,
Ty tak na poważnie z tymi no eee kreskami?

Data: 2010-04-27 08:02:42
Autor: DJ\(Dominik\)
Test na misia - lustro
Porównaj komentarze przed i komentarze po, sam oceń czy serio czy nie. Pod karą ciężkich robót nikt nikogo do AT nie zmusza.
http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=149

http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=170

DJ

Data: 2010-04-27 16:02:30
Autor: stu
Test na misia - lustro
Cóż czas pokaże, ale się mylisz i to znacznie wg mnie. Udanych inwestycji.
Pozdrawiam JG

Data: 2010-04-27 18:37:52
Autor: DJ\(Dominik\)
Test na misia - lustro
Jak się mylę, to mnie wyczyści na stopach. Szat rwał nie będę :)

DJ

Data: 2010-04-27 18:50:11
Autor: stu
Test na misia - lustro
Oczywiście. Ten się nie myli co nic nie robi. Btw strona ciekawa, nie powiem :)

--

Test na misia - lustro