Test na obecność wirusa HIV we krwi...

Data: 2010-01-07 11:28:44
Autor: Woland
Test na obecność wirusa HIV we krwi...
Robię sobie co roku... Wynik negatywny... Tak się ucieszyłem, że po
drodze zgarnąłem dziwkę i wyjebałem ją w pupę bez prezerwatywy...
Przydusiłem ją ramieniem do siedzenia i jechałem od tylca, nawet nie
poczuła, gdy w trakcie zsunąłem gumę... A może i poczuła, ale nie
miała nic przeciw?...

Tak czy owak jestem w czepku urodzony.. Powoli zaczy3nam wierzyć w
swoją boskość...

Data: 2010-01-07 21:41:28
Autor: Adam

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:4af4ebb8-e01a-4379-b08e-18f510e04b7e21g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jeśli ktoś lubi taką odmianę rosyjskiej ruletki - to proszę bardzo.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4751 (20100107) __________

Data: 2010-01-08 08:56:17
Autor: awe
Test na obecność wirusa HIV we krwi...
To super, nie wiedzialem ze facet z respiratorem na gebie jeszcze moze
awe

Data: 2010-01-08 00:03:07
Autor: Antenka
On 8 Sty, 08:56, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
To super, nie wiedzialem ze facet z respiratorem na gebie jeszcze moze
awe

Tzvel jest zarejestrowaną, płatną, męską ........ no wiesz, dlatego co
miesiąc jest przymusowo badany na HIV-a, syfa, kiłę mogiłę itp.

Antenka

Data: 2010-01-08 12:17:02
Autor: sofu
Test na obecno?a wirusa HIV we krwi...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Klocek nie jest taka sobie zwykła bladź.
On dostapił statu koszernej z certyficatem, co oznacza, ze wolno mu sie
wypinac tylko na obrzezane fiuty.

sofu

Data: 2010-01-09 21:22:25
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- --
no tak na jego pedalskie kurestwo jest kasa, a na chorych na raka nie ma. Takie jest lewactwo...szlag niech ich trafi
awe

Data: 2010-01-09 15:36:55
Autor: Marek
On 9 Sty, 21:22, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:ec1b0369-26c6-4736-9a70-92c8f3bd20a9v25g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

no tak na jego pedalskie kurestwo jest kasa, a na chorych na raka nie ma.
Takie jest lewactwo...szlag niech ich trafi

To laboratorium do badania HIVa i syfa  we Wroclawiu  powstalo
najwyrazniej z unijnego przymusu.

Pedaly i cpuny przyszloscia !!!

Data: 2010-01-09 21:28:16
Autor: Mirek
awe pisze:
no tak na jego pedalskie kurestwo jest kasa, a na chorych na raka nie ma. Takie jest lewactwo...szlag niech ich trafi

Ale to chyba nie jest finansowane z kasy PiS-u, 'freakowaty geju'. ;P

Data: 2010-01-10 10:09:27
Autor: awe

Użytkownik "Mirek" <mirek@ptasie.net> napisał w wiadomości news:hiaoso$pen$2news.task.gda.pl...
awe pisze:
no tak na jego pedalskie kurestwo jest kasa, a na chorych na raka nie ma.
Takie jest lewactwo...szlag niech ich trafi

Ale to chyba nie jest finansowane z kasy PiS-u, 'freakowaty geju'. ;P
szukasz partnera? idz do kaweckiego albo do cvela
awe

Data: 2010-01-08 09:34:34
Autor: Marek
On 7 Sty, 20:28, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

 "Wybrancy bogow umieraja mlodo"  - Fredy Mercury

Test na obecność wirusa HIV we krwi...