Test - nie czytać

Data: 2019-06-05 13:27:53
Autor: Jacek
Test - nie czytać

Data: 2019-06-05 07:22:29
Autor: Rowerex
Test - nie czytać
W dniu środa, 5 czerwca 2019 13:27:55 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

Udało się nie przeczytać, ale nie było zakazu pisania :p

Tego też nie czytać! Ale czy można czytać to co się samemu napisało? Bo jeśli nie, to jest problem, bo pisząc na klawiaturze jednocześnie pośrednio się czyta, nawet nie patrząc w monitor, no chyba, że klika się przypadkowe znaki.

Tematu posta też nie czytać? Jeśli tak, to skąd mam wiedzieć, że nie czytać, skoro nie mogę przeczytać, że nie można czytać? Hmmm.... no chyba, że mamy interfejs "mowa na tekst", ale nie odwrotny, bo "tekst na mowa" to już czytanie, wprawdzie pośrednie, czyli nie przez czytającego, ale jednak czytanie... Niewidomi też czytają, tyle że nie wzrokiem...

No to mamy zagwozdkę ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2019-06-06 13:25:50

[...]