Test piaskarki

Data: 2010-10-07 18:09:41
Autor: P_ablo
Test piaskarki
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:i8kr4t$qs4$1news.onet.pl...
Witam
Wlasnie zakupilem:
http://allegro.pl/item1250189798.html
Do tej pory mialem taki pistolecik na piach.
Przetestowalem i morda mi sie usmiechnela, to jest to, co tygryski lubia najbardziej, znaczy to, co kupilem.
Rdzde z odnisk wpierdziela tak, ze nie nadazam wylaczyc, wydajnosc na lakierze samochodowym ok. 5cm2 na sekunde do golej blachy.
Miod malina.

Szkoda tylko, ze nie podaja ile litrow na minute musi dac kompresor. Zakladam, ze odpowiedni kompresor bedzie ze 3 razy tyle kosztowal...

--
Picasso

Data: 2010-10-07 18:19:39
Autor: MarcinJM
Test piaskarki
W dniu 2010-10-07 18:09, P_ablo pisze:
[...]

Podaja, ze do ok 700ltr/min
Moj ma 20m3/h i nie ma klopotu. Praca nieciagla + biornik buforowy = daje rade. Juro zdam dokladniejsze relacje, bo mam akurat sporo piaskowania.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-10-07 18:33:05
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Test piaskarki
W dniu 2010-10-07 18:19, MarcinJM pisze:
Juro zdam dokladniejsze relacje, bo mam akurat sporo
piaskowania.

Wrzuć filmik na youtuba. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak