Test piaskarki

Data: 2010-10-07 18:47:29
Autor: adam
Test piaskarki
Użytkownik "MarcinJM" napisał
Wlasnie zakupilem:
http://allegro.pl/item1250189798.html
Do tej pory mialem taki pistolecik na piach.
Przetestowalem i morda mi sie usmiechnela, to jest to, co tygryski lubia najbardziej, znaczy to, co kupilem.
Rdzde z odnisk wpierdziela tak, ze nie nadazam wylaczyc, wydajnosc na lakierze samochodowym ok. 5cm2 na sekunde do golej blachy.
Miod malina.

A gdzie tym robisz ?
Masz jakieś specjalne pomieszczenie czy zwykły garaż albo piwnica styknie ?

adam

Data: 2010-10-07 18:52:21
Autor: MarcinJM
Test piaskarki
W dniu 2010-10-07 18:47, adam pisze:
[...]

Robie na zewnatrz, piach/korund zmiatam z powrotem i przesiewam. Jak sie ma upierdliwych sasiadow to nie da rady :/ Kurz cholerny. Efekt: cudowny. Kazdemu samochodzierzowi ryjo by sie usmiechnelo. :)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-10-07 19:05:11
Autor: adam
Test piaskarki
[...]

A nie ma jakichś urządzeń - nie wiem - z odsysaniem, obiegiem zamkniętym, ale nie w sensie kabiny ?
Oczywiście w miarę budżetowych.

adam

Data: 2010-10-07 18:52:54
Autor: P_ablo
Test piaskarki
Użytkownik "adam" <jestem_dziwakiem_co_boi_sie@otrzymywac.maile.com> napisał w wiadomości news:4cadf993$1news.home.net.pl...

A gdzie tym robisz ?
Masz jakieś specjalne pomieszczenie czy zwykły garaż albo piwnica
styknie ?

Sporadycznie starczy - przy czestszych robotach moze byc problem. Kiedys mialem magazyny obok piaskarni, pomijajc to, ze przez kilkanascie lat dzialana teren w jej poblizu podniosl sie o kikanascie cm, to scierniwo wlazilo przez wszystkie szpary gdzie tylko moglo...

--
Picasso

Data: 2010-10-07 19:06:50
Autor: adam
Test piaskarki
Użytkownik "P_ablo" napisał
[...]

No właśnie. Z tego co kojarzę jakieś piaskarnie, i to nieduże to właśnie tak jest.
Jedna z koszmarniejszych robót chyba. Nie wiem co może być gorsze - przodek w kopalni ; ) ?

adam

Test piaskarki