Test procesora - przed sprzedaza

Data: 2010-04-14 07:43:50
Autor: Dexter-Labolatory
Test procesora - przed sprzedaza
witam,

jakim programem zrobic test procesora spod dos'a zeby wyniki (w formie zdjecia) byly dobrze odczytywalne i wiarygodne dla kupujacego np. na allegro

mozecie cos polecic ?  chyba ze spod win ale bym musial zainstalowac na chwile bo plyte i procek mam luzem

Data: 2010-04-14 08:25:50
Autor: Lechu
Dexter-Labolatory pisze:
[...]

CPU-Z?
windowsa mozesz z CD wystartowac, nie trza isntalowac...

Data: 2010-04-14 08:27:07
Autor: MarcinCz

http://www.ubcd4win.com/contents.htm
--
Marcin

Data: 2010-04-15 23:24:20
Autor: maX

Użytkownik "Dexter-Labolatory" <dexter-labolatory@wp.pl> napisał w wiadomości news:hq3kml$lkf$1news.task.gda.pl...
[...]

Jedynym chyba aktualizowanym diagnostykiem pod dosa jest Hwinfo. Wersja dosowa (ostatnia aktualizacja z grudnia 2009) zajmuje jak pamiętam mniej niż 1 MB, a wiec zmieści się na dyskietce startowej (więc nie trzeba przyłaczać HDD ani optyka, starczy flop).

Test procesora - przed sprzedaza